Houden we enkel AJ overquote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef horned_reaper het volgende:
Wat zou er gaan gebeuren als straks alle mobiele signalen in Egypte uit de lucht worden gehaald en alle grenzen dicht gaan?
Er zijn twitteraars op Tahrir Square die via satelliet twitterenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef horned_reaper het volgende:
Wat zou er gaan gebeuren als straks alle mobiele signalen in Egypte uit de lucht worden gehaald en alle grenzen dicht gaan?
Tjah... Twitter heeft al eerder aangetoond nou niet bepaald ongevoelig te zijn voor wat lichte dwang vanuit de overheid (zie Wikileaks), dus wie weet wordt er eea geblocked?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
Vraag me nou toch echt af waarom er zo weinig tweets binnen komen.
dat hoop ik dat de EU zich er eens mee gaat bemoeien.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef horned_reaper het volgende:
quote:Tahrir Square protesters say they plan to march Friday to the presidential palace in Heliopolis unless the army makes its stance clear.
Youth-led groups issued a statement calling for all Egyptians to march on the palace, the People's Assembly and the television building, in what they are calling the "Friday of Departure."
They say the army must choose which side they are on: That of the people, or the regime.
"We the people and the youth of Egypt demand that our brothers in the national armed forces clearly define their stance by either lining up with the real legitimacy provided by millions of Egyptians on strike on the streets, or standing in the camp of the regime that has killed our people, terrorized them and stole from them," read the statement.
The protesters say the army has until Thursday morning to make its position clear. A lack of response will be interpreted as support for Egypt's ruling regime.
The march will commence after Friday Muslim prayers and Christian services, according to the statement.
en de automagische updates zijn geen streams?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef remlof het volgende:
Ik ga over een kwartiertje naar huis, dan kan ik weer streamen
staat nu stickyquote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef mazaru het volgende:
http://livelive24.com/live-tv/egypt-al-baghdadia.html
Is wel goedkoper gewordenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Muridae het volgende:
Wie wilt gaan ?
http://i52.tinypic.com/30u607c.png
Dankquote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.almasryalyoum.(...)eadline-choose-sides
Hey dat is die demonstratie van aanstaande vrijdag waar mijn vrienden in luxor het vanochtend al over hadden. daar verwachten ze veel van.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.almasryalyoum.(...)eadline-choose-sides
Ik hou twitter niet in de gaten, heb ik jullie voorquote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Het stond net sowieso ook al een paar keer op twitter.
Die poepen 10 kleuren. Mubarak is een van de weinige Arabische leiders waar Isreal nog enigszins meer overweg kan. Als er meer islamitisch georinteerd regime aan de macht komt kan Isreal grote problemen hebben en het gevecht om/vanuit de Sinai zo weer oplaaien.quote:
Ik keek nog op de site van m'n hotelletje in Luxor, maar daar hebben ze het alleen over wat 'disrupt communications', ze raden je NIET af weg te blijven, de Cairo vestiging van het hotel welquote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hey dat is die demonstratie van aanstaande vrijdag waar mijn vrienden in luxor het vanochtend al over hadden. daar verwachten ze veel van.
Mijn hotelletjes worden altijd geregeld door mijn vrienden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik keek nog op de site van m'n hotelletje in Luxor, maar daar hebben ze het alleen over wat 'disrupt communications', ze raden je NIET af weg te blijven, de Cairo vestiging van het hotel wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |