Nee nog niet maar volgens mij is @3arabawy wel betrouwbaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
was gisteren ook rond deze tijd toch? maar ik ben benieuwd , al meerdere bronnen ?
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya reporter in Cairo: Hisham Talaat Moustafa (indicted NDP murderer of Lebanese singer Suzanne Tamim) has fled from prison
Denk het niet. Na 25 jan is er veel veranderd in Egypte.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat het momentum niet verloren gaat
Mja dat zou het zijn als er ook iets uit voortvloeit. Voorlopig zien de mensen nog voornamelijk wat Mubarak wil dat ze zien.quote:
Jawel, maar we missen allemaal steeds meer, dat is mubarak's bedoeling ookquote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Blijkbaar heb ik niets gemist vandaag?
Een ding is zeker, ze staan er niet voor de huldiging van Feyenoord.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef -jos- het volgende:
Ben er weer, staat weer lekker vol daar op Tahir square zeg
okaj , ik las zn tweet net ook , iemand anders tweette ook over helikopters weer ..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Nee nog niet maar volgens mij is @3arabawy wel betrouwbaar.
Ach, zolang we het weer maar niet missenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jawel, maar we missen allemaal steeds meer, dat is mubarak's bedoeling ook
Waar het om gaat is dat AJ beweert dat de beelden van het plein live zijn, terwijl ze dat duidelijk niet zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef t-8one het volgende:
[..]
Al Jazeera mag geen journalisten meer in Egypte hebben, er zijn er nog een paar "undercover", maar met een camere rondbanjeren zit er niet meer bij.
Vandaar dus de oude beelden.
Hoezo? Die kunnen toch worden opgenomen door CNN of AlArabiya?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:57 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat AJ beweert dat de beelden van het plein live zijn, terwijl ze dat duidelijk niet zijn.
De piramides staan nog, maar daar zul je een flinke kernbom voor nodig hebben om die weg te krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi, ben er weer!
Hoe staan de zaken daar in het land der Piramides?
Ik vrees dat zoiets nodig gaat zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 15:58 schreef Zith het volgende:
En als ze nu weg gaan van dat kut plein en gewoon en masse een paleis bestormenMet op een plein staan jaag je geen presidenten weg
Ik zie op AJE nergens dat het live zou zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 15:57 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat AJ beweert dat de beelden van het plein live zijn, terwijl ze dat duidelijk niet zijn.
Ik heb nu wel 4 keer precies dezelfde vlieger door de lucht voorbij zien vliegen .... en die viel steeds op precies dezelfde plek weer naar beneden.....quote:Op maandag 31 januari 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Die kunnen toch worden opgenomen door CNN of AlArabiya?
quote:AMSTERDAM - Voor meer dan honderd PVV-kandidaten voor de Provinciale Statenverkiezingen geldt een spreekverbod. Alleen de lijsttrekker van de partij mag van PVV-voorman Geert Wilders het woord voeren. Wilders ontkende het bericht later.
De Gelderlander meldt dat andere partijen in de provincie daar op z'n zachtst gezegd niet blij mee zijn.
De PvdA zegt niet samen te kunnen werken met een partij waarvan de kandidaten niet mogen spreken. PvdA-leider en gedeputeerde van de provincie Gelderland Co Verdaas: 'Als je hoort dat in Egypte of Saudi-Arabië toekomstige volksvertegenwoordigers een spreekverbod hebben, denk je: dat is geen echte democratie. Nu gebeurt het in Nederland.'
even de stream opstarten, kijken hoeveel mensen zich eraan houden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Avondklok half uur geleden ingegaan. Minder mensen op straat, maar niet uitgestorven. Het is nu 15.39 uur, avondklok tot morgen 8 uur #Jan25
Jah.... en die "live" beelden die je nu ziet bedoelen we ook.... met een beetje geluk komt mijn vlieger zo weer langsquote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef RvLaak het volgende:
Nu stond er "Live" bij de beelden van het plein.
zag net op twitter dat die van al jazeera hun camera's telefoons en andere dingen zijn in beslag genomen. ze maakten het verder goedquote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef Toverheks het volgende:
Van Hondjes uit ander topic..............
UPDATE...
f16 s boven Aleandrie, de avondklok is nu ingegaan.
Drie nieuwe leden zijn beendigd in kabinet Moebarak.
6 verslaggevers van Al jazeera zijn gevangen genomen, ook een Nederlandse journalist.
H. Clinton heeft vandaag een gesprek met 260 ambassaseurs.
2 uur geleden ingegaan volgens AJE... En ik dacht dat curfew om 14.00 plaatselijke tijd in zou gaan. Ben volledig in de war nuquote:Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Avondklok half uur geleden ingegaan. Minder mensen op straat, maar niet uitgestorven. Het is nu 15.39 uur, avondklok tot morgen 8 uur #Jan25
Ik zie ook live, en een andere camerapositie dan gisteren.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie op AJE nergens dat het live zou zijn
Beelden die je nu ziet, staat dan ook geen "live" bij. Was enkel bij de leader voor het nieuws.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jah.... en die "live" beelden die je nu ziet bedoelen we ook.... met een beetje geluk komt mijn vlieger zo weer langs
14:00 NL-tijdquote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
2 uur geleden ingegaan volgens AJE... En ik dacht dat curfew om 14.00 plaatselijke tijd in zou gaan. Ben volledig in de war nu
Heb je een bron hiervan ?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef Toverheks het volgende:
UPDATE...
Mubarak ook. Hij denkt dat de demonstranten schreeuwen om kinderbedtijd.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
2 uur geleden ingegaan volgens AJE... En ik dacht dat curfew om 14.00 plaatselijke tijd in zou gaan. Ben volledig in de war nu
Maar das toch geen half uur geleden?quote:
nu staat er live boven .. ja nu nie meer , net wel .. soms dus nog ..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie op AJE nergens dat het live zou zijn
Jah verdomme!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beelden die je nu ziet, staat dan ook geen "live" bij. Was enkel bij de leader voor het nieuws.
Nope, anderhalf uur. Misschien verschillende tijden voor verschillende steden. AJ concentreerd zich eigenlijk enkel op Caïroquote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar das toch geen half uur geleden?* Pien85 is nog steeds in de war
Het is al 16:04 hier in Holland.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar das toch geen half uur geleden?* Pien85 is nog steeds in de war
Daar komen toch wel leaks van?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef Toverheks het volgende:
rslaggevers van Al jazeera zijn gevangen genomen, ook een Nederlandse journalist.
niet waar er was heel even beeld van het plein met live cairoquote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beelden die je nu ziet, staat dan ook geen "live" bij. Was enkel bij de leader voor het nieuws.
Denk het niet, een menigte ziet er sowieso erg statisch uit vanuit de lucht.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jah verdomme!![]()
Ik hoop dat jullie nu wel begrijpen dat de beelden van het plein .... met zo'n kluitje mensen met links boven het woord 'LIVE' ..... dat ik dat dus bedoel.
Voordat ik hier post zijn ze alweer ergens anders....
Maar dat "live" beeld heb ik het dus steeds over.... ik heb sterk mijn twijfels of die nog wel live zijn, of gewoon een korte opname van eerder deze middag dat ze steeds herhalen met "live" erbij.
Toch knap dat ik zo vaak dezelfde vlieger door het beeld heb zien komenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk het niet, een menigte ziet er sowieso erg statisch uit vanuit de lucht.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef Daniel1976 het volgende:
Kewl de football players, acteurs en andere populaire mensen zijn ook weer op het plein.
Ik zal de stream ook weer eens aanzetten. Je maakt me benieuwd met je vlieger.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Toch knap dat ik zo vaak dezelfde vlieger door het beeld heb zien komen![]()
maargoed, we geloven het dan maar.....
Ik zie echt geen vlieger op dat pleinquote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik zal de stream ook weer eens aanzetten. Je maakt me benieuwd met je vlieger.
Tot zoquote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Nouja, ik snap er niks meer vanGa maar boodschappen doen in de hoop dat ik dan weer een beetje helder word
Ik ook niet nee, haha.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie echt geen vlieger op dat plein
Gelukkig houdt iedereen zich aan de avondklokquote:
Ik ben echt benieuwd wat er op dit moment in het hoofd van Moebie omgaatquote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gelukkig houdt iedereen zich aan de avondklok
Ligt niet aan jou, ik merkte het ook al op.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt er minder getwitterd?
Correct: Voor de avondklok op Tahrir-plein.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gelukkig houdt iedereen zich aan de avondklok
Als je 12:00 keek stroomden de berichten over million man march binnen. En #jan25 en #egypt deden het ook goed. Nu niks meer van te zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik merkte het ook al op.
stilte voor de storm? We hebben ook nog de barricades die opgezet zijn/worden, geruchten over de politie die aan het hergroepperen is & de demonstranten in Alexandrië die om het hoofd van Moebie schreeuwen ipv zijn aftreden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik merkte het ook al op.
da's een slimme zet.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Flashbox het volgende:
ellozy Famous Egyptian actors and football players join Tahrir Square #jan25
4 minutes ago via web
Ja, maar ook wat er omgaat in de hoofden bij de machthebbers in Israel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat er op dit moment in het hoofd van Moebie omgaat
Hij zit te bedenken of ie het niet gewoon moet afkorten naar: klok.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat er op dit moment in het hoofd van Moebie omgaat
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij zit te bedenken of ie het niet gewoon moet afkorten naar: klok.
karma?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom is het altijd zo dat als ik op de CNN stream kijk, er het weer op is?
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadiquote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt er minder getwitterd door mensen uit egypte?
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij zit te bedenken of ie het niet gewoon moet afkorten naar: klok.
Ik zeg doenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef Flashbox het volgende:
AlMasryAlYoum_E 'Anonymous' hackers threaten Egypt govt websites in reprisal for censorship http://ow.ly/3Njai #Egypt #Jan25
1 minute ago via HootSuite
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef Flashbox het volgende:
AlMasryAlYoum_E 'Anonymous' hackers threaten Egypt govt websites in reprisal for censorship http://ow.ly/3Njai #Egypt #Jan25
1 minute ago via HootSuite
Pot verwijt ketel; Cohen is net zo democratisch gekozen als Mubarak.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/1829904/2011/01/31/Spreekverbod-voor-PVV-kandidaten-Statenverkiezingen.dhtml
[..]
Zie dit eens:quote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Confirmed: Some tweeters receiving threats to stop spreading news opposing #Mubarak #Egypt #Jan25 #Tahrir
Mubarak doet er alles aan de media weg te krijgen. Bruggen over de Nijl zijn geblokkeert en treinen zijn in heel Egypte gestopt om de protestors uit Cairo te houden.
Beton was al bekend, prikkeldraad nog nietquote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef -jos- het volgende:
Nu van meerdere bronnen gelezen dat het leger prikkeldraad en concrete gebruikt om Tahrir square af te sluiten.
Belooft wat te worden morgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef Flashbox het volgende:
gpdcairo Leger werpt prikkeldraad versperringen aan rond deel Tharir plein om demonstranten morgen tegen te kunnen houden. #Jan25 #Egypyt
2 minutes ago via web
Toch twijfel ik hieraan. Het leger heeft tot nu toe het demonstreren juist in goede banen geleidt. Misschien is dat ook het doel van de afzettingen. Puur veiligheid.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef Flashbox het volgende:
gpdcairo Leger werpt prikkeldraad versperringen aan rond deel Tharir plein om demonstranten morgen tegen te kunnen houden. #Jan25 #Egypyt
2 minutes ago via web
Ze zullen de mensen op dit moment ook wel doorlaten, maar ze kunnen op een gegeven moment wel besluiten om alles te blokkeren.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch twijfel ik hieraan. Het leger heeft tot nu toe het demonstreren juist in goede banen geleidt. Misschien is dat ook het doel van de afzettingen. Puur veiligheid.
Inderdaad, als het plein vol zit dan is dat ook gewoon vol. Heb je ook in Duitsland toen gezien. Bij dat festival. Je kunt dan worden ondergelopen enz. Vooral als er paniek uitbreekt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ze zullen de mensen op dit moment ook wel doorlaten, maar ze kunnen op een gegeven moment wel besluiten om alles te blokkeren.
Daar ben ik dus bang voor, het is nu allemaal nog redelijk 'rustig' gebleven de afgelopen dagen, het leger heeft niet echt in hoeven grijpen. Er gaat gewoon een tipping point komen, dat ze óf in moeten grijpen óf Mubarak orders niet meer opvolgen en dus aan de kant van het volk staan. Imho hebben we dat punt nog niet echt duidelijk gehad. Wat kleine confrontaties her en der daargelaten. En dat het leger zich nu gewoon afzijdig houdt wil niet zeggen dat ze dat blijven doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ze zullen de mensen op dit moment ook wel doorlaten, maar ze kunnen op een gegeven moment wel besluiten om alles te blokkeren.
Dus best mogelijk dat deze actie puur bedoelt is om de demonstratie te helpen ipv blokkerenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad, als het plein vol zit dan is dat ook gewoon vol. Heb je ook in Duitsland toen gezien. Bij dat festival. Je kunt dan worden ondergelopen enz. Vooral als er paniek uitbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |