quote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef Daniel1976 het volgende:
Kewl de football players, acteurs en andere populaire mensen zijn ook weer op het plein.
Ik zal de stream ook weer eens aanzetten. Je maakt me benieuwd met je vlieger.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Toch knap dat ik zo vaak dezelfde vlieger door het beeld heb zien komen![]()
maargoed, we geloven het dan maar.....
Ik zie echt geen vlieger op dat pleinquote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik zal de stream ook weer eens aanzetten. Je maakt me benieuwd met je vlieger.
Tot zoquote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Nouja, ik snap er niks meer vanGa maar boodschappen doen in de hoop dat ik dan weer een beetje helder word
Ik ook niet nee, haha.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie echt geen vlieger op dat plein
Gelukkig houdt iedereen zich aan de avondklokquote:
Ik ben echt benieuwd wat er op dit moment in het hoofd van Moebie omgaatquote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gelukkig houdt iedereen zich aan de avondklok
Ligt niet aan jou, ik merkte het ook al op.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt er minder getwitterd?
Correct: Voor de avondklok op Tahrir-plein.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gelukkig houdt iedereen zich aan de avondklok
Als je 12:00 keek stroomden de berichten over million man march binnen. En #jan25 en #egypt deden het ook goed. Nu niks meer van te zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik merkte het ook al op.
stilte voor de storm? We hebben ook nog de barricades die opgezet zijn/worden, geruchten over de politie die aan het hergroepperen is & de demonstranten in Alexandrië die om het hoofd van Moebie schreeuwen ipv zijn aftreden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik merkte het ook al op.
da's een slimme zet.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Flashbox het volgende:
ellozy Famous Egyptian actors and football players join Tahrir Square #jan25
4 minutes ago via web
Ja, maar ook wat er omgaat in de hoofden bij de machthebbers in Israel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat er op dit moment in het hoofd van Moebie omgaat
Hij zit te bedenken of ie het niet gewoon moet afkorten naar: klok.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat er op dit moment in het hoofd van Moebie omgaat
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij zit te bedenken of ie het niet gewoon moet afkorten naar: klok.
karma?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom is het altijd zo dat als ik op de CNN stream kijk, er het weer op is?
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadiquote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt er minder getwitterd door mensen uit egypte?
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij zit te bedenken of ie het niet gewoon moet afkorten naar: klok.
Ik zeg doenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef Flashbox het volgende:
AlMasryAlYoum_E 'Anonymous' hackers threaten Egypt govt websites in reprisal for censorship http://ow.ly/3Njai #Egypt #Jan25
1 minute ago via HootSuite
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef Flashbox het volgende:
AlMasryAlYoum_E 'Anonymous' hackers threaten Egypt govt websites in reprisal for censorship http://ow.ly/3Njai #Egypt #Jan25
1 minute ago via HootSuite
Pot verwijt ketel; Cohen is net zo democratisch gekozen als Mubarak.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/1829904/2011/01/31/Spreekverbod-voor-PVV-kandidaten-Statenverkiezingen.dhtml
[..]
Zie dit eens:quote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Confirmed: Some tweeters receiving threats to stop spreading news opposing #Mubarak #Egypt #Jan25 #Tahrir
Mubarak doet er alles aan de media weg te krijgen. Bruggen over de Nijl zijn geblokkeert en treinen zijn in heel Egypte gestopt om de protestors uit Cairo te houden.
Beton was al bekend, prikkeldraad nog nietquote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef -jos- het volgende:
Nu van meerdere bronnen gelezen dat het leger prikkeldraad en concrete gebruikt om Tahrir square af te sluiten.
Belooft wat te worden morgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef Flashbox het volgende:
gpdcairo Leger werpt prikkeldraad versperringen aan rond deel Tharir plein om demonstranten morgen tegen te kunnen houden. #Jan25 #Egypyt
2 minutes ago via web
Toch twijfel ik hieraan. Het leger heeft tot nu toe het demonstreren juist in goede banen geleidt. Misschien is dat ook het doel van de afzettingen. Puur veiligheid.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef Flashbox het volgende:
gpdcairo Leger werpt prikkeldraad versperringen aan rond deel Tharir plein om demonstranten morgen tegen te kunnen houden. #Jan25 #Egypyt
2 minutes ago via web
Ze zullen de mensen op dit moment ook wel doorlaten, maar ze kunnen op een gegeven moment wel besluiten om alles te blokkeren.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch twijfel ik hieraan. Het leger heeft tot nu toe het demonstreren juist in goede banen geleidt. Misschien is dat ook het doel van de afzettingen. Puur veiligheid.
Inderdaad, als het plein vol zit dan is dat ook gewoon vol. Heb je ook in Duitsland toen gezien. Bij dat festival. Je kunt dan worden ondergelopen enz. Vooral als er paniek uitbreekt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ze zullen de mensen op dit moment ook wel doorlaten, maar ze kunnen op een gegeven moment wel besluiten om alles te blokkeren.
Daar ben ik dus bang voor, het is nu allemaal nog redelijk 'rustig' gebleven de afgelopen dagen, het leger heeft niet echt in hoeven grijpen. Er gaat gewoon een tipping point komen, dat ze óf in moeten grijpen óf Mubarak orders niet meer opvolgen en dus aan de kant van het volk staan. Imho hebben we dat punt nog niet echt duidelijk gehad. Wat kleine confrontaties her en der daargelaten. En dat het leger zich nu gewoon afzijdig houdt wil niet zeggen dat ze dat blijven doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ze zullen de mensen op dit moment ook wel doorlaten, maar ze kunnen op een gegeven moment wel besluiten om alles te blokkeren.
Dus best mogelijk dat deze actie puur bedoelt is om de demonstratie te helpen ipv blokkerenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad, als het plein vol zit dan is dat ook gewoon vol. Heb je ook in Duitsland toen gezien. Bij dat festival. Je kunt dan worden ondergelopen enz. Vooral als er paniek uitbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |