quote:Jan25voices Jan25 Voices
AlJaz Arabic: Former Intelligence Officer Mahmoud Zaher confirming that army is obliged to secure not oppose riots. #Egypt #Jan25 #Jan28
2 minutes ago
Dat was idd een ultieme poging ff angst aan te jagen idd. Maar goed, je weet het nooit. Er zullen heus wel wat officieren / regimenten trouw aan Mubarak blijven, en op een burgeroorlog in die regio zit ook niemand te wachten nu.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben vooral positie ingenomen om de orde te bewaren. Ik denk dat de Chief Of Staff beter luistert naar de Amerikanen dan naar Mubarak. Ik verwacht nu eigenlijk geen gewelddadig ingrijpen van het leger meer.
Was wel ff spannend de afgelopen 2 dagen. Maar na de F16's was het voorbij.
Yep. Scheuren in het regime.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was het niet AJ die zei dat er een groot verschil is tussen de luchtmacht & het leger?
hahahahaquote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef knuppelhaar het volgende:
Mubarak's vliegticket:
[ afbeelding ]
gekopieerd naar het museum topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:01 schreef Muridae het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto.
Soldaat zijn, toen en nu.
quote:Melshamy More than 150 Thousand protesters In Alexandria Heading to Egypt Station #jan25 #jan28 #egypt #cairo
1 minute ago via web
Kutkwaliteit geluidquote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
@ papierversnipperaar , heb op mn gemak die beelden terug gekeken , en zie indd, dat het groene busje demonstranten omver rijd![]()
maar op het laatst en die beelden, die had ik eerst alleen gezien .. als de politie zich terugtrekt , zie je dat ze achter die groene bus aanrennen en werkt het als een soort schild........
Nou ja, hij wil de opstand afzwakken. Nu de treinen zijn stilgezet en wegen (gedeeltelijk) worden afgesloten word het lastiger voor mensen om in de buurt van het plein en het centrum van de demonstraties te komen. Alle ogen zijn op dat plein gericht dus lezen mensen de ernst van de situatie daaraan af.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Mubarak is toch een luchtmacht-man, en vergeet niet dat hij dit spelletje kent hé, hij is zelf ook op deze manier aan de macht gekomen... Dus ik geloof dat hij nog weleens een paar trucjes achter de hand kan hebben.
Dat ding met die waterkanonnen? Ze lijken hem vooruit te duwen. En 's avonds ging dat ding in de fik toen ze hem niet de Nijl in kregen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
@ papierversnipperaar , heb op mn gemak die beelden terug gekeken , en zie indd, dat het groene busje demonstranten omver rijd![]()
maar op het laatst en die beelden, die had ik eerst alleen gezien .. als de politie zich terugtrekt , zie je dat ze achter die groene bus aanrennen en werkt het als een soort schild........
Daarom vrees ik ook voor de opstand. Als hij dit spelletje nog een tijdje kan volhouden dan zwakt de boel vanzelf wel af denk ik. Het is nu gewoon een slijtageslag, en zolang beide partijen geen onverwachte zet maken zit de boel redelijk op slot imhoquote:Op maandag 31 januari 2011 15:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, hij wil de opstand afzwakken. Nu de treinen zijn stilgezet en wegen (gedeeltelijk) worden afgesloten word het lastiger voor mensen om in de buurt van het plein en het centrum van de demonstraties te komen. Alle ogen zijn op dat plein gericht dus lezen mensen de ernst van de situatie daaraan af.
Als daarbij de kritische pers uit de buurt word gehouden dan komt er niet zoveel info meer bij de doorsnee burger hopen ze.
Nu gaan we het zien.quote:Jasmine Elnadeem Selnadeem RT @JesperHolland: @SarahKaram1 @Selnadeem all go to #tahrir NOW! Before they close the square! #jan25 #egypt
tja een demonstratie de er zo heavy aan toe gaat kan lawaaierig zijn ...maar heb je beelden van dit in betere kwaliteit ??quote:
er komen per dag steeds meer vrouwen bijquote:
Ja, dat gevoel heb ik ook en dat gevoel leeft ook bij bijvoorbeeld AJ volgens mij. Vandaar ook de oproep van hen om foto's en filmpjes te blijven inzenden.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom vrees ik ook voor de opstand. Als hij dit spelletje nog een tijdje kan volhouden dan zwakt de boel vanzelf wel af denk ik. Het is nu gewoon een slijtageslag, en zolang beide partijen geen onverwachte zet maken zit de boel redelijk op slot imho
zou ook kunnen , kweet ff niet of dat het busje was wat ook met water aan het klooien was .. in de laatste minuten i.i.g. ( die in de eerste minuten reed eroverheen )quote:Op maandag 31 januari 2011 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ding met die waterkanonnen? Ze lijken hem vooruit te duwen. En 's avonds ging dat ding in de fik toen ze hem niet de Nijl in kregen.
Nee. Ik vind alleen het geluid echt beroerdquote:Op maandag 31 januari 2011 15:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
tja een demonstratie de er zo heavy aan toe gaat kan lawaaierig zijn ...maar heb je beelden van dit in betere kwaliteit ??
geluid van gisteren met die straaljagers ; Dat was pas beroerd.....quote:Op maandag 31 januari 2011 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Ik vind alleen het geluid echt beroerd
quote:LaraABCNews Massive tank presence and concrete barriers going up along the Nile, blocking protests #Jan25
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:09 schreef rakotto het volgende:
Ik typ wel een samenvatting van Alex van gisteravond en vandaag. Verwacht straks een bericht hier.
Misschien kan je Mubarak vragen om zijn infrastructuur meer aan jouw wensen aan te passen. Dan krijgen we vast beter filmpjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Ik vind alleen het geluid echt beroerd
iig filmpjes die wat rustiger aandoenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien kan je Mubarak vragen om zijn infrastructuur meer aan jouw wensen aan te passen. Dan krijgen we vast beter filmpjes.
Misschien een leuke feit.quote:
Dat zou Mubarak ook wel willen!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
iig filmpjes die wat rustiger aandoen
Wat een gehuil als ik opmerk dat het geluid irritant isquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien kan je Mubarak vragen om zijn infrastructuur meer aan jouw wensen aan te passen. Dan krijgen we vast beter filmpjes.
Met je gezicht, jaquote:
quote:nolanjazeera We're okay, they held us for 3 hours, we've been released, took cameras, laptops and phones #Egypt #Jan25
2 minutes ago via web
Niet zo raar, en Mubarak lijkt het weinig te boeien, hij gooit het internet en telefoonverkeer plat. En dus vandaag nog even het treinverkeer. Hij neemt daarmee de protestanten wel een wapen uit handen, ik kan me nl. niet voorstellen dat hij onder de indruk gaat zijn van stakingen als hij met de eerder genoemde dingen al het halve land platlegt.quote:
Normale inflatie, toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:16 schreef rakotto het volgende:
[..]
Misschien een leuke feit.
Toen mubarak net aan de macht kwam, had het land een schuld van 10 miljard USD
Momenteel heeft het land een schuld van 110 miljard USD
Huil dan niet over de geluidskwaliteit als je prima kan zien hoe mensen overreden worden door politiebusjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een gehuil als ik opmerk dat het geluid irritant is
Met waarschijnlijk hulp van America.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Normale inflatie, toch?
Blij dat ik de beelden niet gezien heb, dat zijn nou juist dingen die ik neit wil zienquote:Op maandag 31 januari 2011 15:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Huil dan niet over de geluidskwaliteit als je prima kan zien hoe mensen overreden worden door politiebusjes.
Volgens mij mag je al blij zijn dat er überhaupt nog beeld komt uit dat landquote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een gehuil als ik opmerk dat het geluid irritant is
Da's een goede, zijn die miljarden die Egypte krijgt/kreeg een lening of gift?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met waarschijnlijk hulp van America.
juist het beeld sprak boekdelen !quote:Op maandag 31 januari 2011 15:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Huil dan niet over de geluidskwaliteit als je prima kan zien hoe mensen overreden worden door politiebusjes.
Denk een lening, zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's een goede, zijn die miljarden die Egypte krijgt/kreeg een lening of gift?
kijk dan alleen het einde ; dat is zo super!! ; Victory -al is maar voor heel even -quote:Op maandag 31 januari 2011 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blij dat ik de beelden niet gezien heb, dat zijn nou juist dingen die ik neit wil zien
Kasr el Nile bridge.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef abdalfawaz het volgende:
Op Al Arabiya continue beelden van de brug , 6 october bridge denk ik?
Op 28 Januari had AJE het over 50.000 op het plein. Ik heb het gevoel dat het er nu minder zijn, maar ze hebben het nu wel over 250.000.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze zegt nu net het lijkt kalm .. maar niet alles is wat het lijkt...
denk ik wel toepasselijk .. miss is 250000 overschat ...maar 25000 is onderschat
Ik volg je niet. Hij was vicepresident onder Sadat, na dood Sadat, werd hij president.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Mubarak is toch een luchtmacht-man, en vergeet niet dat hij dit spelletje kent hé, hij is zelf ook op deze manier aan de macht gekomen... Dus ik geloof dat hij nog weleens een paar trucjes achter de hand kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |