das ook wel weer zo , en , om 0100 uur ligt zoiezo half NL op 1 oor , en dan gaan ze het erover hebben ....quote:Op maandag 31 januari 2011 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het ging minstens 5 minuten over toeristen, ja.![]()
Ik weet zeker, dat als een paar willekeurige mensen (Zeker ook NL-ers!) een journaal willen opzetten, dat ze dat goed kunnen doen. Al Jazeera bewijst dat. Karskens bewijst dat.
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3393708.ece/Karskens_twee_keer_weggestuurd_bij_hoorzitting.html
[..]
Het is een complot. Ze willen niet weten wat er gebeurd, ze willen bepalen wat er gebeurd. Karskens loopt niet aan de leiband, hij gaat zelfstandig en onafhankelijk naar oorlogsgebied, dus is hij de vijand van de Nederlandse Dictatuur.
Maar er word nagedacht over een topicreeks om de NL journalistiek in de gaten te houden.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:37 schreef Kikopuz het volgende:
Journalisten zijn vrijgelaten, had iemand dat al gezegd? :p
Crisis!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:34 schreef Kikopuz het volgende:
Ik wacht nog steeds op het moment dat Mubarak foetsie gaat... Het is toch overduidelijk dat de mensen klaar zijn met hem...
Maar ff wat meer serieus nieuws. De situatie hier in mijn huis is volgens mij erger dan die van in Egypte.. Verwarming doet het niet!
quote:
quote:ramadan But I am hearing increasing reports of people buying guns off the black market. Things could turn pretty violent. #Egypt #Jan25
Als infiltrant? Ga je rotzooi trappen en demonstranten arresteren?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:35 schreef Kikopuz het volgende:
Pro-Mubarak demonstration tomorrowik ben erbij
brainspoelen van pro mubarak naar GO mubarak :pquote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als infiltrant? Ga je rotzooi trappen en demonstranten arresteren?
Ik ga ze in het kwaad daglicht zetten dmv vandalisme etc..quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als infiltrant? Ga je rotzooi trappen en demonstranten arresteren?
Nieuwe media, information is free.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ja eigen journaal maken ( doen we hier al een beetje , nu nog een zender kapen)
quote:rzabaneh URGENT on #Egypt #Jan25: All six @AJenglish journalists released, one camera confiscated.
reeds op de FPquote:Op maandag 31 januari 2011 14:41 schreef knuppelhaar het volgende:
Alle 6 de journalisten vrijgelaten, spullen zijn ze kwijt.
Was mij ook al opgevallen hahaquote:Op maandag 31 januari 2011 14:42 schreef Kikopuz het volgende:
Ik vind het leuk hoe sommige AJE presentators Tahrir uitspreken: TaHHHHGrier
Heb je daar ook een bron van? Heb het artikel enkel gescand, niet goed gelezenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:44 schreef deleriouz het volgende:
Ja Vodafone heeft netjes de governement orders opgevolgd.
Ramp-geil?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Daniel1976 het volgende:
Alles nog steeds goed in Luxor.
Niets aan het handje.
Beetje jammer eigenlijk.
'nieuw' is relatief hè... 1 nieuve minister & een premier, verder alles hetzelfde.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
het word bevestigt het nieuwe kabinet is gevormd
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef abdalfawaz het volgende:
Waar is AJE bij UPC, moet het nu doen met AJA
online AJE http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef abdalfawaz het volgende:
Waar is AJE bij UPC, moet het nu doen met AJA
hier is de link :quote:Op maandag 31 januari 2011 14:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van? Heb het artikel enkel gescand, niet goed gelezen& kan de link niet zo snel meer vinden.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
hier is de link :
http://topnews360.tmcnet.(...)-service-stopped.htm
Ik geloof niet dat het nog dood kan bloeden. We zitten volgens mij op een point of no return..quote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee, maar zo kan het doodbloeden en dan is alles voor niets geweest.
Weet ik, maar zit liever naar een TV te kijkenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
online AJE http://english.aljazeera.net/watch_now/
dat was eergisteren al ,nee er zijn ook andere aangewezen .. 1 over " trade " en 1 over veiligheid ; 1 of andere wagdy .. ; en er zijn geruchten dat hij achter die gevangenissen zat .....quote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
'nieuw' is relatief hè... 1 nieuve minister & een premier, verder alles hetzelfde.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef deleriouz het volgende:
Lijkt alsof ze een braderie aan het voorbereiden zijn
additionele link met info over meedere providers & internetquote:
heftig he , wel mooi om te zien dat politie het aflegt en ze uiteindelijk de brug over komen ..quote:
Dank, maar daar staat weinig nieuws in. Wel interessant om te lezenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
additionele link met info over meedere providers & internet
(ff vlug gelezen hoor)
http://www.fiercegovernme(...)y-blocked/2011-01-30
Ze hebben vooral positie ingenomen om de orde te bewaren. Ik denk dat de Chief Of Staff beter luistert naar de Amerikanen dan naar Mubarak. Ik verwacht nu eigenlijk geen gewelddadig ingrijpen van het leger meer.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop zo dat het leger de kant van de bevolking kiest en dit niet een groot circus is om eerst het vertrouwen van het volk te winnen en als ze na een paar dagen moe en hongerig zijn en morgen het grote protest komt ze dan de boel neerslaan. Want als het leger tegen de bevolking keert is het klaar denk ik, die hebben nl. afgelopen dagen rustig positie kunnen nemen
Was het niet AJ die zei dat er een groot verschil is tussen de luchtmacht & het leger?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben vooral positie ingenomen om de orde te bewaren. Ik denk dat de Chief Of Staff beter luistert naar de Amerikanen dan naar Mubarak. Ik verwacht nu eigenlijk geen gewelddadig ingrijpen van het leger meer.
Was wel ff spannend de afgelopen 2 dagen. Maar na de F16's was het voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |