Ik bedoel de beelden van het pleinquote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef t-8one het volgende:
[..]
Al Jazeera mag geen journalisten meer in Egypte hebben, er zijn er nog een paar "undercover", maar met een camere rondbanjeren zit er niet meer bij.
Vandaar dus de oude beelden.
Mubarak zou met de oppositie willen praten, maar daar is ie 3 dagen te laat mee. 2 dagen geleden moest ie het land uit en vandaag willen ze hem gewoon dood.quote:
Thnxquote:Op maandag 31 januari 2011 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[Upd] Protesten Egypte gaan zesde dag in
Ja oké, maar daar heeft Mubarak toch niets mee te maken?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was een officieren ten tijde van de opstand in '52. Hij is sowieso de laatste president van die generatie, daarom is er ook altijd onduidelijkheid geweest over z'n opvolging. Tot nu toe bleef dat in de 'poule' van officieren die ten tijde van die opstand al bij het leger/luchtmacht zaten.
Heel wat anders dan die gelikte studio-producties van de golf-oorlogen, niet?quote:
np, ik hou dat bericht (mede) up to date dankzij dit topicquote:
En linkje geven is stuk makkelijker dan elke keer de situatie uit moeten typen voor iemandquote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
np, ik hou dat bericht (mede) up to date dankzij dit topic. Minste wat ik kan doen is de mensen hier wijzen op dat bericht
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En linkje geven is stuk makkelijker dan elke keer de situatie uit moeten typen voor iemand
Had ie maar eerder weg moeten gaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef Daniel1976 het volgende:
Ha mubarak zit zelf blijkbaar ook op hete kolen, nog even en hij is failliet.
juist dat ie gewoon weggaat ..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Had ie maar eerder weg moeten gaan.
Dag 1: You lose
Dag 4 You lose more
Dag 10: You lost everything.
Vond deze wel grappig.quote:daliaosmanegypt Dalia Blass
Watching the new mummies get sworn in #jan25 #egypt
1 hour ago
Hopen dat het momentum niet verloren gaatquote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Drifter__ het volgende:
Een opmerkelijke vooruitgang op de Egyptische kanalen(niet staats). Iedereen praat vrij en open. Niemand is meer bang voor het regime. Allerlei politie,politici,controleurs praten over de laatste verkiezingen en hoe het daar aan toe ging. Hoe de geheime dienst binnen kwam en het stembureau sloten, hoe ze alles meenamen en niemand kon daar wat aan doen.
Mooi, gooi het er maar uit jongens, nu kan het!
hmm straaljagers weer terug ?quote:3arabawy F-16 firejet is now flying above downtown Cairo.
half a minute ago via web
was gisteren ook rond deze tijd toch? maar ik ben benieuwd , al meerdere bronnen ?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
hmm straaljagers weer terug ?
Er is ook een strijd binnen de staats-tv aan de gang. Gisteren zag ik plotseling beelden van demonstraties op Al Jazeera die van de Egypische staats-tv kwamen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Drifter__ het volgende:
Een opmerkelijke vooruitgang op de Egyptische kanalen(niet staats). Iedereen praat vrij en open. Niemand is meer bang voor het regime. Allerlei politie,politici,controleurs praten over de laatste verkiezingen en hoe het daar aan toe ging. Hoe de geheime dienst binnen kwam en het stembureau sloten, hoe ze alles meenamen en niemand kon daar wat aan doen.
Mooi, gooi het er maar uit jongens, nu kan het!
Goed nieuws!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is ook een strijd binnen de staats-tv aan de gang. Gisteren zag ik plotseling beelden van demonstraties op Al Jazeera die van de Egypische staats-tv kwamen.
Niet direct, hij was niet lid van de Free Officers, maar hij is wel degelijk een van de laatste politieke figuren in het huidige Egypte die die revolutie bewust heeft meegemaakt.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ja oké, maar daar heeft Mubarak toch niets mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |