Het is een gift.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's een goede, zijn die miljarden die Egypte krijgt/kreeg een lening of gift?
k, tnxquote:Op maandag 31 januari 2011 15:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het is een gift.
Een voorwaarde toentertijd om vrede te hebben met Israel
Dat gevoel heb ik inderdaad ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:25 schreef horned_reaper het volgende:
Ze zenden helemaal geen live beelden op dit moment uit op Al Jazeera....... ik zie namelijk telkens dezelfde vlieger voorbij komen en precies dezelde kant op zweven.
Volgens mij herhalen ze al de hele tijd beelden van het plein...... is AJ ons nu in de zeik aan het nemen
Hij was een officieren ten tijde van de opstand in '52. Hij is sowieso de laatste president van die generatie, daarom is er ook altijd onduidelijkheid geweest over z'n opvolging. Tot nu toe bleef dat in de 'poule' van officieren die ten tijde van die opstand al bij het leger/luchtmacht zaten.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:26 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Hij was vicepresident onder Sadat, na dood Sadat, werd hij president.
Heel stoer!quote:
Oja, want dat viel te zienquote:Op maandag 31 januari 2011 15:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Huil dan niet over de geluidskwaliteit als je prima kan zien hoe mensen overreden worden door politiebusjes.
juist!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij mag je al blij zijn dat er überhaupt nog beeld komt uit dat land
Hmmquote:ITwitius #Egypt I've been covering riots, demos, and football for 25 years. There are NOT 250,000 people in the square.
Maar hoe veel dan wel? En hoe veel moeten het er zijn?quote:
Ik zou het niet weten, is moeilijk te schatten en we zijn er niet bij de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar hoe veel dan wel? En hoe veel moeten het er zijn?
Hebben ze helaas weggehaaldquote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef abdalfawaz het volgende:
Waar is AJE bij UPC, moet het nu doen met AJA
Al Jazeera mag geen journalisten meer in Egypte hebben, er zijn er nog een paar "undercover", maar met een camere rondbanjeren zit er niet meer bij.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:25 schreef horned_reaper het volgende:
Ze zenden helemaal geen live beelden op dit moment uit op Al Jazeera....... ik zie namelijk telkens dezelfde vlieger voorbij komen en precies dezelde kant op zweven.
Volgens mij herhalen ze al de hele tijd beelden van het plein...... is AJ ons nu in de zeik aan het nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |