iig filmpjes die wat rustiger aandoenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien kan je Mubarak vragen om zijn infrastructuur meer aan jouw wensen aan te passen. Dan krijgen we vast beter filmpjes.
Misschien een leuke feit.quote:
Dat zou Mubarak ook wel willen!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
iig filmpjes die wat rustiger aandoen
Wat een gehuil als ik opmerk dat het geluid irritant isquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien kan je Mubarak vragen om zijn infrastructuur meer aan jouw wensen aan te passen. Dan krijgen we vast beter filmpjes.
Met je gezicht, jaquote:
quote:nolanjazeera We're okay, they held us for 3 hours, we've been released, took cameras, laptops and phones #Egypt #Jan25
2 minutes ago via web
Niet zo raar, en Mubarak lijkt het weinig te boeien, hij gooit het internet en telefoonverkeer plat. En dus vandaag nog even het treinverkeer. Hij neemt daarmee de protestanten wel een wapen uit handen, ik kan me nl. niet voorstellen dat hij onder de indruk gaat zijn van stakingen als hij met de eerder genoemde dingen al het halve land platlegt.quote:
Normale inflatie, toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:16 schreef rakotto het volgende:
[..]
Misschien een leuke feit.
Toen mubarak net aan de macht kwam, had het land een schuld van 10 miljard USD
Momenteel heeft het land een schuld van 110 miljard USD
Huil dan niet over de geluidskwaliteit als je prima kan zien hoe mensen overreden worden door politiebusjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een gehuil als ik opmerk dat het geluid irritant is
Met waarschijnlijk hulp van America.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Normale inflatie, toch?
Blij dat ik de beelden niet gezien heb, dat zijn nou juist dingen die ik neit wil zienquote:Op maandag 31 januari 2011 15:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Huil dan niet over de geluidskwaliteit als je prima kan zien hoe mensen overreden worden door politiebusjes.
Volgens mij mag je al blij zijn dat er überhaupt nog beeld komt uit dat landquote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een gehuil als ik opmerk dat het geluid irritant is
Da's een goede, zijn die miljarden die Egypte krijgt/kreeg een lening of gift?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met waarschijnlijk hulp van America.
juist het beeld sprak boekdelen !quote:Op maandag 31 januari 2011 15:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Huil dan niet over de geluidskwaliteit als je prima kan zien hoe mensen overreden worden door politiebusjes.
Denk een lening, zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's een goede, zijn die miljarden die Egypte krijgt/kreeg een lening of gift?
kijk dan alleen het einde ; dat is zo super!! ; Victory -al is maar voor heel even -quote:Op maandag 31 januari 2011 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blij dat ik de beelden niet gezien heb, dat zijn nou juist dingen die ik neit wil zien
Kasr el Nile bridge.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef abdalfawaz het volgende:
Op Al Arabiya continue beelden van de brug , 6 october bridge denk ik?
Op 28 Januari had AJE het over 50.000 op het plein. Ik heb het gevoel dat het er nu minder zijn, maar ze hebben het nu wel over 250.000.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze zegt nu net het lijkt kalm .. maar niet alles is wat het lijkt...
denk ik wel toepasselijk .. miss is 250000 overschat ...maar 25000 is onderschat
Ik volg je niet. Hij was vicepresident onder Sadat, na dood Sadat, werd hij president.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Mubarak is toch een luchtmacht-man, en vergeet niet dat hij dit spelletje kent hé, hij is zelf ook op deze manier aan de macht gekomen... Dus ik geloof dat hij nog weleens een paar trucjes achter de hand kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |