Zodra de mensen gaan geloven dat ze met de massa kunnen winnen zullen ze dat ook gaan doen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:46 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Welnee. Het is slechts het begin.
Ja, fantastisch. ik denk dat het Westen, wat zichzelf zo ontzettend veel beschaafder vindt, hier wat van mag leren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind het geweldig dat het zo vreedzaam gaat
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik weet, maar moest toch een post zetten hier he
Tanks hebben dus alleen munitie bij zich voor hun eigen AKsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, fantastisch. ik denk dat het Westen, wat zichzelf zo ontzettend veel beschaafder vindt, hier wat van mag leren.
Ah, tanks hebben niet eens flinke munitie bij zich.
Precies!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, fantastisch. ik denk dat het Westen, wat zichzelf zo ontzettend veel beschaafder vindt, hier wat van mag leren.
Ah, tanks hebben niet eens flinke munitie bij zich.
Hij doet het weerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:43 schreef Peeteer het volgende:
Hmm is http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage offline gehaald? Het geeft Sorry, that page doesnt exist! bij mij.
quote:@sharifkouddous
Crowd just started running away from interior ministry. Some say they're firing. Lots of confusion,not much fear. #Egypt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |