quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat soort gluiperige mensen? Moslims? Egyptenaren? Conservatievelingen?
Ik denk dat je er goed aan doet om mij niet persoonlijk in dit alles te betrekken, want ik heb het vermoeden dat je beeld van me niet klopt.
Het is duidelijk dat het volk in ieder geval een vrijere regering wil. Of dat daadwerkelijk seculier gaat worden, weet ik niet. Vooral omdat het volk nou eenmaal flink gelovig is inderdaad. De vraag is of je een geheel seculiere regering moet willen voor Egypte (jij duidelijk wel, ik ben daar niet zeker van), en of een geheel seculiere regering wel mogelijk is. Kijk zelfs maar naar Nederland, waar het Christendom nog altijd zijn effecten op de politiek heeft.
Het MB blijft wijselijk op de achtergrond, en zullen redelijk populair zijn achteraf. Voornamelijk omdat zij wél het armere volk ondersteunen, de afgelopen jaren. Het is dan hopen dat het Egyptische volk zoveel democratie bemachtigd dat ze het MB ook kunnen afstraffen als ze te ver gaan.
[Upd] Egypte: Grootste protest tot nu toequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Is dit niet nieuwswaardig?
Official Muslim Brotherhood statement: MB confirms it will not take leadership positions in the upcoming gov't
en
MB demands the Chief Justice of the Constitutional Court to be the interim president
farrah3m. Verbaasde mij ook, ik had ook het idee dat zij tweette vanuit Cairo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
AJE ontdekte dat een Egyptisch Twitteraar niet demonstreerde, maar ergens in een koud westers land bij de warme verwarming zit.
Serieus? Hadden ze het over haar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
farrah3m. Verbaasde mij ook, ik had ook het idee dat zij tweette vanuit Cairo.
Nee joh, die belt steeds met mensen in Egypte en tweet dan hun verhalen steeds.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
farrah3m. Verbaasde mij ook, ik had ook het idee dat zij tweette vanuit Cairo.
Pfrt, slechte reden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef RvLaak het volgende:
ben weer ff pleite, mijn vrouw eist de laptop
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef RvLaak het volgende:
Heb je geen UPC digitaal? #407quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
AJE klapt er vandaag trouwens wel vaker uit dan eerdere dagen, bij mij.
1 computer in een huishouden? slecht hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef RvLaak het volgende:
Hoe noem je zoiets? Insourcing?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Serieus? Hadden ze het over haar?Dacht echt dat ze in Cairo was.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had voor vandaag helemaal geen problemen, heb nu al een aantal keer de stream moeten herstarten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |