Waar woont hij en wie moet het land zometeen gaan regeren?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ahmed, die man waarmee ik nu praat, zijn familie woont in Egypte en protesteren mee. Mannen en vrouwen. Internet en wi-fi doet het niet meer. Hij wil zijn familie opzoeken en zich bij de protesten aansluiten alleen zijn regering weigert nog te vliegen op Egypte of zo.
Hebben jullie nog ideeen wat ik kan vragen aan hem?
op de staatspropaganda werkt nu internet en onafhankelijke tv eruit ligtquote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ahmed, die man waarmee ik nu praat, zijn familie woont in Egypte en protesteren mee. Mannen en vrouwen. Internet en wi-fi doet het niet meer. Hij wil zijn familie opzoeken en zich bij de protesten aansluiten alleen zijn regering weigert nog te vliegen op Egypte of zo.
zeg em maar dat ie zoveel mogelijk mensen moet overhalen morgen die mars te lopenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
In de United Arab Emirates. En heb net een pin gekregen van een vrouw die ook aan het demonstreren is. Alleen hij weet niet zeker of bbm het daar nog doet.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:22 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Waar woont hij en wie moet het land zometeen gaan regeren?
Euh definieer "pers" want ik lees het overalquote:
quote:Farrah3m Farrah
Mosque microphones are used to coordinate work among the different neighborhood watches.#jan25 #egypt
Ik ookquote:
Ze sluiten de topics !!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef Daniel1976 het volgende:
en dicht
edit en dus toch hierverder
Het wordt gedownplayedquote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euh definieer "pers" want ik lees het overal
Niet in de oude media hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euh definieer "pers" want ik lees het overal
Traditonele media hypte wat minder snel dan nieuws sites die bronnen als twitter gebruiken.quote:
Oké, maar de vraag blijft: waarom?!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Enorm inderdaad. Ik vermoed opzet.
Aha, zie het al, was een ander topic wat dicht ging met zelfde nummer. Sorryquote:Op maandag 31 januari 2011 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, vorige deel was Demonstraties in Egypte #40 waar de avondklok is ingegaan
Van gedachten veranderd?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef AryaMehr het volgende:
Meer dan de helft van de Egyptenaren wil een islamitische staat en 80% wil steniging als toepassen voor iets dergelijks als overspel. En dat noemt men verandering. Nee, laat Mubarak maar blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |