Afrika is tenonder gegaan omdat de voorgaande kolonisatoren het opgedeelt heeft in een aantal provincies zonder rekening te houden met bepaalde stammen en/of geschiedenis en de Navo en het Warchaupact daar hun wapens uit konden testen, dat er daardoor in deze landen een dictatoriaal regime ligt heeft niet te maken met de lokale machthebbers daar, maar met mensen die ze op deze positie gezet hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar opeens van de ene dag op de andere dag vanuit een totalitaire staat een werkbare democratie krijgen die het beter gaat doen dan het regime dat ze verving? Dat wil ik wel eens zien. Half Afrika is al aan dat idee tenonder gegaan in de incompetentie van de machtshebbers ...
Niet zulke lastige vragenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef Oorlogsheld het volgende:
is mubarak links of rechts in beeld?
Vraag het aan Brawler!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er een Al Jazeera app voor Android?
Alleen een tekst versie...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er een Al Jazeera app voor Android?
I'm not even going to call him president!quote:
Ik hoop nog dat ze morgen met miljoenen uit hun huizen komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik denk het niet, deze opstand is afgelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |