Ja lol, wat dacht jij dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
maar goed, blijft hij zelf wel aan de macht?
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef nattermann het volgende:
Ik ontsla mijn regering, ik wijs een nieuwe regering aan, maar ik blijf zelf lekker hier.
Begrijp ik het goed?
Ja. Wat een baas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef nattermann het volgende:
Ik ontsla mijn regering, ik wijs een nieuwe regering aan, maar ik blijf zelf lekker hier.
Begrijp ik het goed?
nee meteen opgeven en nog jaren onder dictatuur doorleven. Terwijl de demonstranten van nu een voor een opgepakt worden en......quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zodat het leger je kop er af kan schieten?
Yepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef nattermann het volgende:
Begrijp ik het goed?
Hij heeft zichzelf net afgeschilderd als Grote Smurf, brilsmurf ontslagen en Gargamel de schuld gegeven van alles wat fout gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
maar goed, blijft hij zelf wel aan de macht?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf net afgeschilderd als Grote Smurf, brilsmurf ontslagen en Gargamel de schuld gegeven van alles wat fout gaat.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf net afgeschilderd als Grote Smurf, brilsmurf ontslagen en Gargamel de schuld gegeven van alles wat fout gaat.
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Vooral de 'Jullie hadden hier niet kunnen staan demonstreren als ik er niet was geweest' is een dikke vinger naar het volk toe.
Waar hoor jij dat? ..tv of woon je ergens in Egypte?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef Ludacriss het volgende:
Ze gaan al weer groeperen zo te horen. Wordt een chaos vanavond!
Precies als in Tunesië. Morgen of overmorgen is ie weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef karton het volgende:
Samenvatting: Regering weg Mubarak blijft
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Waar zijn de betere beelden CNN of Al Jazeera?
Ze willen dat hetzelfde gebeurd als in Tunesie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
Veel movement meteen weer op die Al Jazeera beelden, en het lijkt nou niet direct dat ze een overwinning aan het vieren zijn ofzo.
Inderdaad. Hij had beter gewoon kunnen zwijgen ...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef deleriouz het volgende:
Hij maakt dezelfde fout als Ben ALi, protesten laaien nu wel weer op
Yep die staan nu klaar en op scherp...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef druide het volgende:
Hij zei hij ook dat hij geweldgebruik 'met alle middelen' zou neerslaan. Het leger, dat strategische punten heeft bezet, mag kennelijk hakken.
Eh, het lijkt ten eerste totaal niet op Iran. Ten tweede zijn de scenario's dat ofwel Mubarak vanacht op de vlucht slaat of dat er met veel militair geweld de demonstraties worden onderdrukt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Dinaridar het volgende:
Twee scenario's lijken me mogelijk:
1: de situatie escaleert binnen 24 uur in een volle burgeroorlog.
2: de opstand dooft geleidelijk uit zoals in Iran.
Zou laf zijn na vanavond. Het leger staat achter het volk denken ze.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef druide het volgende:
Hij zei hij ook dat hij geweldgebruik 'met alle middelen' zou neerslaan. Het leger, dat strategische punten heeft bezet, mag kennelijk hakken.
Precies, dat zij hij zo'n beetje letterlijk, dat ze al best wat vrijheid hadden, anders was deze situatie niet ontstaan :")quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef cptmarco het volgende:
door de politiek die hij voert hebben de mensen nu de vrijheid om te kunnen demonstreren... Dus de mensen mogen hem daarvoor op hun blootje knietjes bedanken
Godver.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
WAAR WAAR WAAR? ik zie nog niks!
wtf?.. op de Engelse versie is niks te zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef deleriouz het volgende:
Op Al Jazeera Arabic worden legervoertuigen aangevallen
En dan ? Dan kiezen ze voor zichzelf een onzeker toekomst , denk ik. Nu is het leger totalitair de baas in Egypte (in tegenstelling tot in bv Tunesië het geval was) , gaan ze voor de democratie kiezen op kans om zoals in Turkije geleidelijk aan de kant geschoven worden ? Ik geloof dat nooit , eigenlijk ...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
Het is nu gewoon echt in handen van het leger. Blijven ze Mubarak trouw en slaan ze de boel neer dan zal het wellicht nog wat dagen doormodderen en dan uitgaan als een nachtkaars. Of ze kiezen de confrontatie met de presidentiele garde en gaat voor Mubarak's kop.
Wel weg, veilig in een ander land als ik het goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef OllieA het volgende:
Godsamme... Ik dacht echt dat Mubarak al weg was.
Arme Egyptenaren.
Dat gaat los!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Drifter__ het volgende:
Fuck fuck fuck, tegen het leger nu! op AJA.
Democracy. Maar de VS maakte (terecht imho) al duidelijk dat het gewoon een interne aangelegenheid is. Ze kunnen de boel diplomatiek een beetje proberen te sturen, maar het is geen taak van de VS (of wie dan ook) om hier militair in te gaan grijpen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef TheFamousMan het volgende:
President Obama, say the 'D-Word'
wat houdt dat in?
Mubarak schijnt relatief veilig ergens in de Sinai te zitten ... (volgens een gerucht op de BBC)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wel weg, veilig in een ander land als ik het goed begrepen heb.
Laat dus keihard het volk en alles er omheen barsten.
Laat Mubarak zelf zijn gezicht maar eens zien als hij denkt een held te zijn
het leger deelde iets uit, volgens mij water. Uit het niets vlogen er opeens hekken en stenen naar de truck. Deze gaf volgas achteruit en ramde van alles achter hem.quote:
Wat snap je niet aan "arabisch"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Beaudelaire het volgende:
Dan loopt Al Jazeera English wel een beetje achter.
Op welk manier lijkt het niet op Iran?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, het lijkt ten eerste totaal niet op Iran. Ten tweede zijn de scenario's dat ofwel Mubarak vanacht op de vlucht slaat of dat er met veel militair geweld de demonstraties worden onderdrukt.
Als je kunt vertalen en op de hoogte houden, wil je dat doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef deleriouz het volgende:
Op Al Jazeera Arabic worden legervoertuigen aangevallen
is er nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "arabisch"
is al geweest op de engelse aljazeeraquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Drifter__ het volgende:
ALJAZEERA ARABIC, KOMT ZO OP ENGELS ALS HET GOED IS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |