Ja lol, wat dacht jij dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
maar goed, blijft hij zelf wel aan de macht?
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef nattermann het volgende:
Ik ontsla mijn regering, ik wijs een nieuwe regering aan, maar ik blijf zelf lekker hier.
Begrijp ik het goed?
Ja. Wat een baas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef nattermann het volgende:
Ik ontsla mijn regering, ik wijs een nieuwe regering aan, maar ik blijf zelf lekker hier.
Begrijp ik het goed?
nee meteen opgeven en nog jaren onder dictatuur doorleven. Terwijl de demonstranten van nu een voor een opgepakt worden en......quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zodat het leger je kop er af kan schieten?
Yepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef nattermann het volgende:
Begrijp ik het goed?
Hij heeft zichzelf net afgeschilderd als Grote Smurf, brilsmurf ontslagen en Gargamel de schuld gegeven van alles wat fout gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
maar goed, blijft hij zelf wel aan de macht?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf net afgeschilderd als Grote Smurf, brilsmurf ontslagen en Gargamel de schuld gegeven van alles wat fout gaat.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf net afgeschilderd als Grote Smurf, brilsmurf ontslagen en Gargamel de schuld gegeven van alles wat fout gaat.
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Vooral de 'Jullie hadden hier niet kunnen staan demonstreren als ik er niet was geweest' is een dikke vinger naar het volk toe.
Waar hoor jij dat? ..tv of woon je ergens in Egypte?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef Ludacriss het volgende:
Ze gaan al weer groeperen zo te horen. Wordt een chaos vanavond!
Precies als in Tunesië. Morgen of overmorgen is ie weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef karton het volgende:
Samenvatting: Regering weg Mubarak blijft
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Waar zijn de betere beelden CNN of Al Jazeera?
Ze willen dat hetzelfde gebeurd als in Tunesie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
Veel movement meteen weer op die Al Jazeera beelden, en het lijkt nou niet direct dat ze een overwinning aan het vieren zijn ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |