Inderdaad. Hij had beter gewoon kunnen zwijgen ...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef deleriouz het volgende:
Hij maakt dezelfde fout als Ben ALi, protesten laaien nu wel weer op
Yep die staan nu klaar en op scherp...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef druide het volgende:
Hij zei hij ook dat hij geweldgebruik 'met alle middelen' zou neerslaan. Het leger, dat strategische punten heeft bezet, mag kennelijk hakken.
Eh, het lijkt ten eerste totaal niet op Iran. Ten tweede zijn de scenario's dat ofwel Mubarak vanacht op de vlucht slaat of dat er met veel militair geweld de demonstraties worden onderdrukt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Dinaridar het volgende:
Twee scenario's lijken me mogelijk:
1: de situatie escaleert binnen 24 uur in een volle burgeroorlog.
2: de opstand dooft geleidelijk uit zoals in Iran.
Zou laf zijn na vanavond. Het leger staat achter het volk denken ze.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef druide het volgende:
Hij zei hij ook dat hij geweldgebruik 'met alle middelen' zou neerslaan. Het leger, dat strategische punten heeft bezet, mag kennelijk hakken.
Precies, dat zij hij zo'n beetje letterlijk, dat ze al best wat vrijheid hadden, anders was deze situatie niet ontstaan :")quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef cptmarco het volgende:
door de politiek die hij voert hebben de mensen nu de vrijheid om te kunnen demonstreren... Dus de mensen mogen hem daarvoor op hun blootje knietjes bedanken
Godver.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
WAAR WAAR WAAR? ik zie nog niks!
wtf?.. op de Engelse versie is niks te zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef deleriouz het volgende:
Op Al Jazeera Arabic worden legervoertuigen aangevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |