Blijven RT'en mensenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:57 schreef Pien85 het volgende:
ioerror Jacob Appelbaum
by shaqshooq
Egypt can use this number for dial up: +33172890150 (login 'toto' password 'toto') - thanks to a French ISP (FDN) #egypt #jan25
quote:Given these army roadblocks we're not able to get within 5-6 miles of the palace.
Vind dat de NOS iig goed genoeg verslag doet hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:57 schreef Olga het volgende:
[..]
ik bedoel niet over het live uitzenden. Ik bedoel over het algemeen berichten van wat er in egypte aan de hand is. En ook over wat dit kan betekenen voor andere landen in de regio.
NOS was dagen te laatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vind dat de NOS iig goed genoeg verslag doet hoor.
Lijkt me onzin, tenzij ze andere barricades hebben opgezet dan die rond Tahrir. Die zijn namelijk maar 3ft (ca 90cm) hoog.quote:
Valt me sowieso op dat NOS steeds later reageert op recente gebeurtenissen.quote:
Kunnen wij niet opmaken uit deze beelden natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:59 schreef Pien85 het volgende:
redTrends Red Trends
by shaqshooq
pix? BREAKING: Tahrir Square reportedly has 700,000 protesters so far #Jan25 #Egypt http://bit.ly/haWO9W
Echt hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat wij op FOK! weer eens eerder & beter zijn dan de NOSons
Dan verschillen we van meningquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vind dat de NOS iig goed genoeg verslag doet hoor.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat wij op FOK! weer eens eerder & beter zijn dan de NOSons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |