Amper beelden dus van wat er echt bezig is!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef maxburger het volgende:
Ik had geen zin om het hele topic te lezen, dus sorry als het al gemeld is, maar op Journaal 24 is nu een uitzending met afwisselend beelden van AJE, Reuters en de staatstelevisie. Vanaf ongeveer 13.15 live verslag op Nederland 1.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef maxburger het volgende:
Ik had geen zin om het hele topic te lezen, dus sorry als het al gemeld is, maar op Journaal 24 is nu een uitzending met afwisselend beelden van AJE, Reuters en de staatstelevisie. Vanaf ongeveer 13.15 live verslag op Nederland 1.
Nee, ze hebben de wekker gezet... Moeten nog wakker wordenquote:
Moebie: Ey man, best veel mensen vinden mij liefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef horned_reaper het volgende:
Wacht maar tot die hele demonstratie..... dan staat Mubarak wel even te kijken!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef horned_reaper het volgende:
Wacht maar tot die hele demonstratie..... dan staat Mubarak wel even te kijken!![]()
[ afbeelding ]
quote:Given these roadblocks we're not able to get within 5-6 miles of the palace.
yups. Hoe lang hebben we het nu al in deze topics over de laksheid van de Nederlandse omroepen. Het is toch te gek voor woorden dat we naar buitenlandse zenders moeten kijken om het nieuws te volgen.quote:
Waarom wakker geworden, NOS zendt dit soort dingen doorgaans nooit uit, CNN e.d. doet dit ook nooit. Alleen omdat Al Jazeera gericht is op M-O kunnen wij naar die streams kijken.quote:
Is er nou al eens een topic over de oude media en hoe ze achter lopen? Wordt al dagen over gesproken, maar zie nog geen topicquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef Olga het volgende:
[..]
yups. Hoe lang hebben we het nu al in deze topics over de laksheid van de Nederlandse omroepen. Het is toch te gek voor woorden dat we naar buitenlandse zenders moeten kijken om het nieuws te volgen.
Jan25voices Jan25 Voicesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef gehotseflotst het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
Protestors demands. (1/2) Arabeya.Khaled Yousef reporting: 1.only negotiate once Mubarak gone 2.We Accept Soliman as transitional president.
Sweet, erg realistische eisen dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Jan25voices Jan25 Voices
Protesters demands. Arabeya(2/2)c) Constitutional amendment.. Free elections need to be organized d ) regime members put on trial. #Tahrir
ik bedoel niet over het live uitzenden. Ik bedoel over het algemeen berichten van wat er in egypte aan de hand is. En ook over wat dit kan betekenen voor andere landen in de regio.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom wakker geworden, NOS zendt dit soort dingen doorgaans nooit uit, CNN e.d. doet dit ook nooit. Alleen omdat Al Jazeera gericht is op M-O kunnen wij naar die streams kijken.
Verder wel goed dat ze het laten zien natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |