Of het fapmateriaal is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hey - lurker meldt zich hier.
Jullie dit gezien?
[..]
Hebben we beeldmateriaal van haar?
Wut? een Goede? soap!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Muridae het volgende:
Het lijkt bijna op een goede soap.
Ik volg dit inmiddels een week.
#Jan25
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef raistlin6 het volgende:
nolanjazeera Dan Nolan
"We're looking for a leader who's stupid, oppressive & been here 30yrs. If u find him pls take him to the airport" protestor on loud speaker
Vanaf 12 uur pas live :/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef -jos- het volgende:
AlJazeera haakt nu een beetje af, er gebeurd vrijwel niks meer. De NOS neemt het over
Uhm, ja. Dat heeft te maken met groepsgedrag. Hoe groter de groep, hoe lager het almene IQ & hoe lager de individualiteit. Men denkt niet zelf meer na. Er hoeft er maar 1 te zijn die begint te schreeuwen "we gaan naar Moebie toe, we gaan naar Mobie toe" & ze gaan. Doe je niets aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle mensen op dat plein zomaar allemaal achter elkaar aan gaan lopen? Er is geen enkele leider aanwezig en zolang niemand een tijd afspreekt om te vertrekken zal er niks gebeuren.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef raistlin6 het volgende:
justimage matthew cassel
Army is throwing flyers to crowd that say they will protect people #Egypt #jan25
Ik gok dit vandaag hun beste kans tot nu toe is, beter dan dat ze even wachten tot ze met meer zijn en het momentum sterker. Misschien dat mubarak weer mee zal werken door wat F16's langs te sturen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:53 schreef horned_reaper het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat de optocht om 9 uur plaatselijke tijd zou zijn
Jah, er zijn altijd mensen die een leidinggevende rol op zich nemen/toegewezen krijgen. Als die persoon roept dat ze gaan, gaan ze, niemand de de stoet dan nog kan stoppen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle mensen op dat plein zomaar allemaal achter elkaar aan gaan lopen? Er is geen enkele leider aanwezig en zolang niemand een tijd afspreekt om te vertrekken zal er niks gebeuren.
journaal24: vanaf 10:55 live protesten Egypte.
Demonstraties Egypte #45 gaf het niet weg voor je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef remlof het volgende:
Weer zo'n onoriginele TT waardoor ik dit topic pas veel te laat vind. Kom op mensen, dit is de dag, dat kan beter!
Geen idee, zodra ik er iets over zie plaats ik het hier, als tweet zal dat waarschijnlijk zijn dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Nogmaals; weet iemand of het telefoonverkeer is platgelegd?
Ja.... dat ligt plat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Nogmaals; weet iemand of het telefoonverkeer is platgelegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |