Klopt, maar ze moeten het bij daglicht doen. Zoiets in het donker ondernemen werkt in de handen van de veiligheidstroepen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AJ had het er over dat ze wachten op een "critical mass", wat logisch is. Zodra die bereikt is, gaat het snel.
quote:10.23am: hszmnedz in the comments section below says her husband has joined the protests after being searched before entering Tahrir Square.
She reports:
the state owned television and the police are ordering their employees to stage pro-mubarak protests and about a few hundred are now engaging in pro-mubarak demonstrations outside the state owned tv building.
When demonstrators in tahrir square were asked about this, they all stated that the people have a right, "we only hope that they are doing this freely and that they are not cooerced or bullied into this fake show of counter movement".
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef horned_reaper het volgende:
jpmlynch: RT @jpmlynch: Curfew apparently moved to 1pm Can't imagine people will pay attention #Tahrir nearly full now Very long queues to get in #jan25 #Egypt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
want die avondklok werkt ook zo goed
Regering official, of een zakenman?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef Pien85 het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
Live Phonecall: Egyptian executive taking speedboat to protest. Audio recording in progress. #Jan25 #Egypt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef Pien85 het volgende:
Farrah3m Farrah
URGENT news from Alarabeyya:"The army warns anyone they catch wearing army uniforms!" #jan25 #egypt #tahrir
Die snap ik niet helemaal. Ze waarschuwen hun collega's? Of waarschuwen ze nepperts?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef Pien85 het volgende:
Farrah3m Farrah
URGENT news from Alarabeyya:"The army warns anyone they catch wearing army uniforms!" #jan25 #egypt #tahrir
Nepperts, neem ik aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:34 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal. Ze waarschuwen hun collega's? Of waarschuwen ze nepperts?
Hopen dat het buitenland dit ook oppakt, misschien dat de idioten die denken dat dit geen seculiere revolutie is dan eindelijk hun bek kunnen houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef gehotseflotst het volgende:
RT @justimage: Some people are trying to say religious chants over loud speaker and the crowd is shouting they stop.
kan nooit lang meer duren, toch? Als ik de beelden op AJ zo zie, lijkt het plein bijna volquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef raistlin6 het volgende:
petersbeaumont peter beaumont
People telling me march will start to Mubarak's palace when sq fills up
quote:11.15 uur Op het vliegveld van Caïro regeert nog altijd de chaos. Een Canadese toerist, Tristin Hutton, beschreef het tegenover persbureau AP, nadat hij in Frankfurt was geland, als volgt: 'De terminals zijn vol met mensen in paniek. Het grondpersoneel verdwijnt, en bij de gate, vlak voordat we het vliegtuig inkonden, moesten we 2.000 dollar bijeen schrapen voor de politieagent bij de deur. Hij wilde ons er niet doorlaten, als we niet betaalden.'
Succes.quote:Mohammed Elshamy Melshamy Information Minister : Mobile networks will be shut down in the coming hours #jan25 #MiilionMarch #feb1
quote:petersbeaumont People telling me march will start to Mubarak's palace when sq fills up
quote:10.34am: Estimates on the numbers so far vary from between Recent 200,000 and 500,000 people. Not a million yet but still large.
Hoorde net meer dan 100.000 nu, maar aan ene kant de geruchten dat mars niet doorgaat ivm angst voor geweld, andere kant dat mars begint zodra het drukker is.quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef tass het volgende:
Niet naar het paleis dus!
Zal wel bestorming van het minsterie worden ook, lijkt me een veel beter plan!
Nog steeds een gerucht, nog immer niet bevestigd... Maar dat zou een hele slechte beslissing zijn imo. Verlies je het hele momentum meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef tass het volgende:
Niet naar het paleis dus!
Zal wel bestorming van het minsterie worden ook, lijkt me een veel beter plan!
Coole site zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:27 schreef Aether het volgende:
Websites:
• Egypt Protests Tweets Mapped
Idd, met op een plein staan verjaag je geen dictator.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog steeds een gerucht, nog immer niet bevestigd... Maar dat zou een hele slechte beslissing zijn imo. Verlies je het hele momentum mee
Dus geen beslissing, maar een verzoek?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef raistlin6 het volgende:
sarahrifky Sarah Rifky
RT @rqskye: AJ reporter says the Army is asking ppl to stay in Al Tahrir & not march to the palace. #Jan25 #Egypt #GetItRIghtBrian
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef knuppelhaar het volgende:
Houdt er overigens ook rekening mee dat Moebie graag verwarring zaait en geruchten over het tijdstip de wereld instuurt.
Guess so.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus geen beslissing, maar een verzoek?
Hoezo? Mensen die meer bloed doneren dan normaal? Enige verontrustende wat ik las wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is wel een verontrustende ontwikkeling :S
http://jordantimes.com/?news=34031
Ja en nee. Geen geweld gebruiken, tenzij zij eerst aangevallen worden. Maar zeker wel beveiliging, dus relschoppers hebben een zwaar probleem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:42 schreef Axia het volgende:
Zo te horen gaat het leger niets tegen de burgers doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |