quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:10 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
adamakary Adam Makary
AJ English: People are forming human chains near entrances of Tahrir Sq. - checking people to ensure weapons aren't brought in #jan25 #egypt
MILLION MARCH!!!
Geen idee van de afstanden binnen Caïro, maar als dat zo is lijkt het me een zinvollere bestemming (om te bestormen?), in plaats van zo'n symbolische als het paleis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ach, we hebben altijd nog de staatstelevisie. Stukje dichterbij.
Over welke van de twee heb je het?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ach, we hebben altijd nog de staatstelevisie. Stukje dichterbij.
Beide geven toch dezelfde informatie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Over welke van de twee heb je het?
De NOS komen ze morgen pas aan toe denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Over welke van de twee heb je het?
quote:
Ik vind Creeping Death van MetallicA ook wel toepasselijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Nog zitten luisteren gisteren, aan Egypte denkend. Ook Unnatural Selection past goed
Blijkbaar is het toch niet helemaal live, ondanks de berichten op de radio waar ze dat wel claimden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:09 schreef Wokkel het volgende:
Live is te volgen op http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Nou ja, een (islamo)fascistische regering leidt uiteindelijk niet tot meer vrijheden natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zolang het volk zich er beter bij voelt lijkt het me prima, ze willen werk, ze willen eten en betaalbare prijzen.
Als het Israel niet zint dan kun je er donder op zeggen dat zij binnen no time weer de Sinai bezet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou ja, een (islamo)fascistische regering leidt uiteindelijk niet tot meer vrijheden natuurlijk.
Aan de andere kant moet je je ook zorgen gaan maken in hoeverre Israël dat allemaal pikt. Ik snap dat je daar als Egyptenaar eigenlijk totaal geen rekening mee hoeft te houden, maar het is wel iets wat in het grotere plaatje meespeelt natuurlijk.
Ik denk dat dat een hele domme zet van Israël zou zijn. Ze hebben de laatste tijd heel veel krediet verspeeld op het internationale terrein. Oa door het negeren van diverse VN resoluties die de muur illegaal verklaard hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het Israel niet zint dan kun je er donder op zeggen dat zij binnen no time weer de Sinai bezet.
En jij denkt dat alle demonstranten zich daar aan gaan houden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef -jos- het volgende:
sharifkouddous Sharif Kouddous
Just interviewed @3arabawy who has been at the forefront of activism and political analysis in #Egypt for years
He says after much debate the final decision is to stay in Tahrir today and not march to Mubarak's house today
Ik had al zo'n vermoeden dat ze toch niet zouden gaan
verdommequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef -jos- het volgende:
Just interviewed @3arabawy who has been at the forefront of activism and political analysis in #Egypt for years
He says after much debate the final decision is to stay in Tahrir today and not march to Mubarak's house today
Ik had al zo'n vermoeden dat ze toch niet zouden gaan
Heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar we weten allebei dat Israel daar meer dan eens schijt aan heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een hele domme zet van Israël zou zijn. Ze hebben de laatste tijd heel veel krediet verspeeld op het internationale terrein. Oa door het negeren van diverse VN resoluties die de muur illegaal verklaard hebben.
Een nieuwe bezetting zou zo maar eens een oorlog op veel grotere schaal dan de vorige kunnen betekenen
Jij denkt dat alle mensen op dat plein zomaar allemaal achter elkaar aan gaan lopen? Er is geen enkele leider aanwezig en zolang niemand een tijd afspreekt om te vertrekken zal er niks gebeuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En jij denkt dat alle demonstranten zich daar aan gaan houden?
Hebben we beeldmateriaal van haar?quote:10.42 uur De Beweging van 6 April, de naam waaronder een deel van het volksverzet tegen dictator Hosni Mubarak opereert, heeft sinds gisteren een nieuwe woordvoerster, meldt Rob Vreeken. Asmaa Hafez, een jonge vrouw, verschijnt vermomd op tv als spreekvrouw van de beweging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |