juist iets met een haan of zoiets in zijn foto, verdomme moet steeds aan die jongen denken.quote:
nee, was een paar uur geleden een onzingerucht.quote:
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
NOS mist de interne strijd bij de staats-tv.
Maar waar staat precies dat die strijd er is? Ik weet dat hier in het topic die optie geopperd is maar ik heb er geen berichten ergens anders over gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Nee, we gaan #walklikeanegyptian niet trending maken, stelletje...
De NOS moet onafhankelijk nieuws presenteren, en proberen dat te doen aan de hand van de vele verschillende bronnen die beschikbaar. Dus ze gebruiken ook de staats-televisiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zou nu op 2 miljoen zitten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef rakotto het volgende:
#1feb hoor je te gebruiken voor twitter
is er nog een samenvatting van vndaag? ben net thuis en zie een hoop mensen op t plein... is t miljoen al bereikt?
Welkom terug, schattingen zitten tussen de 1 en 2 mil.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef rakotto het volgende:
#1feb hoor je te gebruiken voor twitter
is er nog een samenvatting van vndaag? ben net thuis en zie een hoop mensen op t plein... is t miljoen al bereikt?
Thnx, dit bedoelde ik net !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Floxxx het volgende:
http://projects.wss-llc.com/img/
Automatische screencap-updates elke 30 seconden
let niet op de crappy pagina die ik in elkaar heb geflanst...
We gaan de NOS onder de loep nemen. De berichtgeving roept vraagtekens op bij meerdere users.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |