Onmogelijk bij jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:04 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Hou het dan ook een keer binnen!!!![]()
![]()
Jij kan niet begrijpend lezen? Ik zeg niet dat het onterecht is, ik reageer op een bericht van iemand die vraagt of ze in Israel ongerust zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je komt net kijken naar dit protest & hebt geen enkel idee waarom die mensen daar een feestje staan te vieren?
met in de jury: Ra, ramses, cleopatra en imhotepquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zometeen de huldiging van de winnaar van 'So you think you can walk like an Egyptian'.
U vraagt, wij draaien:http://projects.wss-llc.com/img/?C=M;O=Dquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:17 schreef Muridae het volgende:
Is er geen website die voor screencaps van de stream kan zorgen ?
Bijvoorbeeld om de 20 seconden een screencap.
Deze screencap kan dan getwittert worden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
jij kon het ook niet meer binnen houden?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:03 schreef ellevehC86 het volgende:
godgloeiendeteringhoerenCito-toets......
lekker belangrijk
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:04 schreef Roi het volgende:
[..]
Jij verwacht niet dat miljoenen straatarme mensen op een partij gaan stemmen die voor gratis zorg en scholing zorgt en beterschap belooft als je maar in Allah (en de sharia) gelooft?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef raistlin6 het volgende:
Nieuwe regering Jordanië na protesten
uhm.. nie zo lastig , leef op adrenaline afgelopen dagen , maar heb indd. maar ff een boterham gemaaktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:59 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
Hahaha, Hoe kan je dat nou vergeten?
nicequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Floxxx het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:http://projects.wss-llc.com/img/?C=M;O=D
Nog geen website met auto-update, maar in elk geval elke 20-30 seconden een nieuwe screencap
als iemand op enige manier misbruik probeert te maken hiervan gaat ie offline
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Floxxx het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:http://projects.wss-llc.com/img/?C=M;O=D
Nog geen website met auto-update, maar in elk geval elke 20-30 seconden een nieuwe screencap
als iemand op enige manier misbruik probeert te maken hiervan gaat ie offline
Lastig te zeggen... Maar het zijn er wel veeeeeeeeeeeelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef Toverheks het volgende:
middag kom net binnen waaien, lees ik nu goed meer dan 2 miljoen mensen??
Ja, schatting van het leger, Jordanië is de regering zojuist ontbondenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef Toverheks het volgende:
middag kom net binnen waaien, lees ik nu goed meer dan 2 miljoen mensen??
Ze gaan voor het Guiness record: Biggest gang bang...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Lastig te zeggen... Maar het zijn er wel veeeeeeeeeeeel
En ik zeg ook helemaal niet dat de mensen onder een dictator moeten blijven leven en dat het beter is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar dat betekent nog niet dat die mensen dan maar onder een dictator moeten blijven doorsukkelen. Als Mubarak slim was had ie juist wat aan die punten gedaan die jij noemt.
Er staan ook nog mensen op de straten te wachten tot ze het plein op kunnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef vosss het volgende:
2 miljoen lijkt me overdreven als ik de beelden zo zie. 1 miljoen ook overigens.
Je telt ze?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef vosss het volgende:
2 miljoen lijkt me overdreven als ik de beelden zo zie. 1 miljoen ook overigens.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef Silenus het volgende:
Zou grappig zijn als er nu een gozer verkleed als Wally tussenloopt en de camera ineens op hem inzoomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |