quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
The Guardian:
[..]
Heeft iemand deze gehoord?
Kan, maar het zou niet de eerste keer zijn dat de providers de orders van Moebie uitvoerenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:43 schreef -jos- het volgende:
De twitteraars worden gek, iedereen denkt dat de mobiele netwerken afgesloten gaan worden...
volgens mij zitten ze elkaar gewoon gek te maken
Kwestie van ervaringquote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hahaha die titel ..
@rvd laak
ik wou net replayen ;
(ik heb niet gekopieerd)
Volgens mij is het een nieuwe.quote:
alleen DNS?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef deleriouz het volgende:
Noor heeft inmiddels al hun prefix announcements gedropt, geen data meer te routeren van/naar Noor.
tot nu toe had ik dat al wel door , maar dacht even dat ie dat ook had uit gezet , ik kon eerder ook niet op dat ander door hem gewijzigd bericht niet replayen , daarna pas zag ik dat de topic gesloten wasquote:
en natuurlijk ben je vergeten wat je hebt getyptquote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
tot nu toe had ik dat al wel door , maar dacht even dat ie dat ook had uit gezet , ik kon eerder ook niet op dat ander door hem gewijzigd bericht niet replayen , daarna pas zag ik dat de topic gesloten was
nee reactie op wat jij had getypt, van dat ie als moderater goed was maar hier in de mist ging / steek liet vallen , weet ik niet meer precies etc.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en natuurlijk ben je vergeten wat je hebt getypt
Nee, ze hebben de aankondigingen (prefixes) van hun netwerken naar de netwerken waarmee ze peeren gedelete. Daardoor kan er geen verkeer gerouteerd worden. Is overigens het geval bij alle ISP's, nu dus ook Noor.quote:
Als enkel de broadcasts verwijdert zijn, kun je nog gewoon routeren hoor. Moet je wel zelf "ff" een router-tabel in elkaar draaien. Is niet zo'n groot probleem. Kwestie van weten op welk IP adres je wil eindigen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de aankondigingen (prefixes) van hun netwerken naar de netwerken waarmee ze peeren gedelete. Daardoor kan er geen verkeer gerouteerd worden. Is overigens het geval bij alle ISP, nu dus ook Noor.
Als het enkel DNS was dan is dat zo te omzeilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |