Gezien NOS een link naar Al Jazeera heeft op hun site, zou het ook wat moeilijk zijn juist dit item te negeren. Werd groot gebracht op Al Jazeera vandaag. Mooie ontwikkeling.quote:
jah ? ( ik zou niet weten nog nooit gevlogenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Tickets zijn op naam dus zou weinig nut hebben
Omar Sharif toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
Jeetje zeg, net een heftige reactie op El Arabiya TV:
Telefoon gesprek met een of andere beroemde Egyptenaar(componist dacht ik). Die keihard schreeuwde: "Ouders, haal uw kinderen op van Tahrir, haal uw kinderen op! Het land gaat naar de klote, het is genoeg geweest!"
Juist niet, geeft maatschappelijke betrokkenheid aanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef cptmarco het volgende:
[..]
morgen werken, nieuwe baan, slecht excuus om dan toch niet op te komen dagen...
Ik denk dat ze een beelden hebben gekocht van AJ.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Gezien NOS een link naar Al Jazeera heeft op hun site, zou het ook wat moeilijk zijn juist dit item te negeren. Werd groot gebracht op Al Jazeera vandaag. Mooie ontwikkeling.
In een maatschappij die niet weet wat er aan de hand is.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Juist niet, geeft maatschappelijke betrokkenheid aan
Barcode hackenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
jah ? ( ik zou niet weten nog nooit gevlogen) dus is geen optie ?
jammer had marktplaats al open
Nee volgens mij niet. Ik heb zijn naam helaas gemist.quote:
Was dus sarcasme wat jij poste, of iets in die richtingquote:
Heb nergens beweerd dat het een goede smoes wasquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
In een maatschappij die niet weet wat er aan de hand is..
Ja, maar als het van mezelf moet is het niet zo erg, toch?quote:
De keren dat ik heb gevlogen wel, dit jaar nog klooien omdat we inmiddels getrouwd zijn maar je nog wel de meisjesnaam moet gebruiken van je vouw voor haar ticketquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
jah ? ( ik zou niet weten nog nooit gevlogen) dus is geen optie ?
jammer had marktplaats al open
Masochistquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar als het van mezelf moet is het niet zo erg, toch?
true.. my bad...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Ik heb zijn naam helaas gemist.
Omar Sharif wilt juist dat Mubarak opstapt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
moeten is dwang daar komen die egyptenaren nu juist tegen in opstand
Wat zegt Ankie? Moslims eng?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef Muridae het volgende:
Nu Ankie op nieuwsuur, niet echt objectief.
Ankie Reches is namelijk de weduwe van Andrei Spitzer. Hij was één van de twaalf Israëlische sporters die in 1972 bij een Palestijnse aanval werd gedood.
oh maar kom dit tegen ;quote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
De keren dat ik heb gevlogen wel, dit jaar nog klooien omdat we inmiddels getrouwd zijn maar je nog wel de meisjesnaam moet gebruiken van je vouw voor haar ticket
Had je al gepost, is blijkbaar verwijdert door een modjequote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh maar kom dit tegen ;
( dacht dat ik net al had gepost maar zie em er niet tussen staan )
vanaf 1 euro ; yeah right
Dat Egypte het modernste leger heeft van het Midden-Oosten.quote:
Ook met een echte onderbouwing, of weer hetzelfde riedeltje dat het MB eng zou zijn?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat Egypte het modernste leger heeft van het Midden-Oosten.
Volgens mij is Israël nog steeds de machtigste in de regio.
Het kwam erop neer dat het voor Israël niet goed is wanneer er een "regime change" zou komen.
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Google exec @ghonim missing in Egypt amid protests http://bit.ly/e3ELzW He last tweeted on Jan 28th
Dat dusquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had je al gepost, is blijkbaar verwijdert door een modje
Het laatste.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook met een echte onderbouwing, of weer hetzelfde riedeltje dat het MB eng zou zijn?
quote:
Moet Daniel natuurlijk wel consequent zijn & mijn post ook edittenquote:
huh valt dat hier onder reclame ???quote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had je al gepost, is blijkbaar verwijdert door een modje
Ik vind dat helemaal niet gek dat Israel dit helemaal niet ziet zitten.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef Muridae het volgende:
Nu Ankie op nieuwsuur, niet echt objectief.
Ankie Reches is namelijk de weduwe van Andrei Spitzer. Hij was één van de twaalf Israëlische sporters die in 1972 bij een Palestijnse aanval werd gedood.
flauwquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh maar kom dit tegen ;
* Daniel1976 mompelt iets met geen mp advertenties
( dacht dat ik net al had gepost maar zie em er niet tussen staan )
vanaf 1 euro ; yeah right
En toch wil dat er niet in bij een bepaald gedeelte van de bevolkingquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Schijnt mee te vallen. Die mensen schijnen iets te zien in democratie.
quote:gpdcairo Plein begint steeds meer een kamp te worden. Sommigen maken vergelijking met roodhemden in thailand.#Jan25#Egypt
Eigenlijk zegt ze gewoon hoe het is, niet eens propaganda. Israel zweert bij het aanblijven van Moebarak en als dat echt niet lukt bij het aanblijven van iemand die de lijn van Moebarak volgt wat betreft buitenlandse politiek en politiek tegenover Israel/Palestina.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat Egypte het modernste leger heeft van het Midden-Oosten.
Volgens mij is Israël nog steeds de machtigste in de regio.
Het kwam erop neer dat het voor Israël niet goed is wanneer er een "regime change" zou komen.
quote:Organica_ RT @RamyYaacoub: Advice:Call your friends/family&start collecting landline numbers.Many sources say cell phones will be cutoff #Jan25 #Egypt
5 minutes ago via TweetDeck
ik wou net zeggen , mijn link staat er ook nog , omdat ik dacht dat het niet was gelukt , had ik em nog x gepostquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Moet Daniel natuurlijk wel consequent zijn & mijn post ook editten![]()
Hoewel ik de moderatie van Daniel zeer goed vind, ging hij hier idd iets de fout in... Een edit wat slimmer geweest. Scheeld een repostquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik wou net zeggen , mijn link staat er ook nog , omdat ik dacht dat het niet was gelukt , had ik em nog x gepost
Spandoeken genoeg, kunnen ze lekker onder slapen en tentjes al voorbij zien komen.quote:
Heeft iemand deze gehoord?quote:8.58pm GMT:CloseLink to this update: http://www.guardian.co.uk(...)ive-updates#block-75 A loyalist NDP figure has the unhappy task of speaking on al-Jazeera to defend the regime. Mohamed Ragab, the NDP member, does allow that "there are demands that are lawful and legitimate".
Ragab does spoil the effect by claiming that there is "no enmity between the government and the opposition," although what he means by "opposition" is very different to what those standing in Tahrir Square tonight would understand it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |