idd, moet je eens nagaan hoe Moebie nu moet lijden... Hij kan zijn paleis niet in & moet in zijn schamele ambts-woning logerenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef cptmarco het volgende:
ik ben blij dat sommige zich nog druk maken om de echt belangrijke dingen in het leven...
Farrah3mquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heeft iemand misschien nog twitters uit Egypte om te volgen?
Heb gpdcairo en list van dutch paparazzi.
Iemand nog ideeën? Oh ja, martijndt heb ik ook.
allemaal goed nieuws dan toch ? breaking points!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep. Onenigheid in het regime zelf, en ook al bij de Staats-TV geconstateerd.
#egyptquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heeft iemand misschien nog twitters uit Egypte om te volgen?
Heb gpdcairo en list van dutch paparazzi.
Iemand nog ideeën? Oh ja, martijndt heb ik ook.
Is dat niet dezelfde zender die al 3/4 dagen het heeft over een "wat onrustig Egypte"?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vanavond op nederland 1 (geloof ik) een deskundige aan het woord die vreest dat de revolutie toch niet zo snel zal komen.
De mensen worden het demonstreren op een gegeven moment zat, moeten toch door met hun leven, eten en werken enz. Dat Mubarak wel meer volksopstanden heeft gehad in het verleden. Dat hij veel machtiger is dan Ben Ali in Tunesie en dat hij sowieso meer hoop heeft op een democratie en meer welvaart in Tunesie dan in Egypte. Noemde als grootste probleem inderdaad het enorme inwonersaantal in Egypte en dat die meer en meer groeit.
weet ik niet. De ruzieënde facties hebben wel beide wapensquote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
allemaal goed nieuws dan toch ? breaking points!
had ff geëdit, moest nu opnieuw zoekenquote:
Die deskundige is aan het downplayen? Ik vertrouw de staats tv niet meer zo.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vanavond op nederland 1 (geloof ik) een deskundige aan het woord die vreest dat de revolutie toch niet zo snel zal komen.
De mensen worden het demonstreren op een gegeven moment zat, moeten toch door met hun leven, eten en werken enz. Dat Mubarak wel meer volksopstanden heeft gehad in het verleden. Dat hij veel machtiger is dan Ben Ali in Tunesie en dat hij sowieso meer hoop heeft op een democratie en meer welvaart in Tunesie dan in Egypte. Noemde als grootste probleem inderdaad het enorme inwonersaantal in Egypte en dat die meer en meer groeit.
Enorm druk. Dat hele plein staat vol.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
had ff geëdit, moest nu opnieuw zoeken
OT: beelden op het plein die ik daarstraks zag, zag het er nog redelijk druk uit toch?
Betekent nog niet dat dit best een realistische theorie is. We hopen op een revolutie, maar of die komt....?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde zender die al 3/4 dagen het heeft over een "wat onrustig Egypte"?
Kijk nu snel dan. Live/laatste beelden.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
had ff geëdit, moest nu opnieuw zoeken
OT: beelden op het plein die ik daarstraks zag, zag het er nog redelijk druk uit toch?
Goh, echt? En ik maar denken dat we naar Irak aan het kijken warenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef deleriouz het volgende:
Staats TV meldt dat er sprake is van protesten in Cairo![]()
Ik las "I live for nothing"quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef cptmarco het volgende:
ik had deze foto nog niet gezien... mooie tekst...
[ afbeelding ]
dat idee had ik dus ook al. drukker dan gister.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enorm druk. Dat hele plein staat vol.
Ha, ha, geen fluit meer waard!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef thecamel1982 het volgende:
http://www.google.com/finance?q=EGPEUR
Er word door verschillende users nagedacht over een topic-reeks om onze staats-tv onder de loep te nemen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde zender die al 3/4 dagen het heeft over een "wat onrustig Egypte"?
Mijn zegen hebben julliequote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er word door verschillende users nagedacht over een topic-reeks om onze staats-tv onder de loep te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |