http://www.eurasianet.org/node/62802quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het feit dat daar een standbeeld van hem staat verbaasd mij meer dan dat ze m verwijderen
goed punt, AJ had het de hele tijd over blokkades van 3ft (ca 90cm) hoog. Komt geen tank/vrachtwagen langs, maar mensen klimmen er makkelijk over heen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef Onverlaatje het volgende:
Mensen, ik denk dat een generaal een geniale protestzet doet met die betonblokken. Wie wordt er nou gestopt in bewegingsvrijheid? Wandelende mensen of voertuigen die geen kant meer op kunnen?
Het is wel heel erg simpel nu een barricade te maken waar geen tank of busje meer doorheen kan.
Als ze dat overal doen wint het volk geheid.
Filmpje ^^quote:Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
http://www.eurasianet.org/node/62802hij stond er dus echt...
90 cm is makkelijk inderdaad te doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
goed punt, AJ had het de hele tijd over blokkades van 3ft (ca 90cm) hoog. Komt geen tank/vrachtwagen langs, maar mensen klimmen er makkelijk over heen.
Bij gebrek aan een nieuw deel, open ik er domweg 1quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat duurt dat ook veelste lang, de LAPO moet het nieuwe topic maken.......!!!!!!!!!!!
da's voor een tank toch ook geen probleem?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
90 cm is makkelijk inderdaad te doen.
tuurlijk stond er een standbeeld .. maar word ie nu ook echt neergehaald ? vind ik veel interessanterquote:Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
http://www.eurasianet.org/node/62802hij stond er dus echt...
Nee niet jou fout, want ik opende er ook 1, maar doordat de LAPO hem niet opent krijg je nu 2 topics..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een nieuw deel, open ik er domweg 1
Niet als het een 90 cm hoge muur van antitankgranaten is!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
da's voor een tank toch ook geen probleem?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewapend beton? Lijkt me wel... Is 90cm hoor, maar niet veel meer dan 20/30cm breed.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SherineT Sherine Tadrosquote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zijn er geen live beelden meer of zo?
I know, maar een modje kan er altijd voor kiezen om er 1 te sluiten. Ik laat dat over aan henquote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee niet jou fout, want ik opende er ook 1, maar doordat de LAPO hem niet opent krijg je nu 2 topics..
Ja, en hier en daar een tank en wat stille straten... No people....quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Bartholomaeus het volgende:
Laat de staats tv nog altijd een rustig bruggetje zien?
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BBC Arabic: The US gov has dispatched Ambassador Frank G. Wisner to Egypt to meet with the authorities. (no details were given)
huh ? over dat beeld ? dus hij word niet neergehaaldquote:
[Upd] Protesten Egypte gaan zesde dag in "e:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeuj, ik kan weer even bijlezen. Geen schokkende dingen gebeurd sinds vanochted, zo te zien?
Tot nu toe voornamelijk door de Security Forces (de plisie dus)quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef Rookert het volgende:
Indrukwekkend 1e filmpje, wel iets te verheerlijkend, plunderingen zijn ook aan de orde van de dag
hoe langer het duurt, des te beter zou het voor Mubarak kunnen zijn...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef binnenfontein het volgende:
Mubarak laat het zooitje gewoon lekker uit protesteren...hij heeft geduld.
Ik schreef in een reactie aan RVLaak, dat er een fout in de topic titel zat en dat wordt verwijdert door deze falende mod. Censuur noemt men dat.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Over wie heb jij het nou?
* RvLaak mompelt iets over stilte en stormquote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
marijndt
http://yfrog.com/h43h4syj brug over de Nijl leeg. Drijvende restaurants gesloten. Stad donkerder maar ook rustiger dan 24u geleden #Egypte
Dat ze toch optieft met d'r gezeik.quote:#bnntoday.Actrice Nadja Hupscher zit vast in Egypte.Bekend van Simon en Levenslied. Ticket kopen kan alleen cash,maar pinautomaten zijn leeg
Dat maakt niet uit, het is geen feest van verbroedering en eenwording zoals het filmpje wil aantonen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe voornamelijk door de Security Forces (de plisie dus)
Ik ken het modereer beleid van het forum niet, maar op de FP verwijderen we meestal posts die wijzen op fouten in de TT/tekst, na deze aangepast te hebben. Geen censuur, puur het zuiver houden van het topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik schreef in een reactie aan RVLaak, dat er een fout in de topic titel zat en dat wordt verwijdert door deze falende mod. Censuur noemt men dat.
Totdat het je moeder isquote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
@bnntoday BNN Today
[..]
Dat ze toch optieft met d'r gezeik.
kan, daar heeft die beste man een ambtswoning...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef RvLaak het volgende:
Hoor ik het nou goed dat Moebie in Sharm al Sheik is?
haha blijft zij mooi in Egyptequote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
@bnntoday BNN Today
[..]
Dat ze toch optieft met d'r gezeik.
Ik zei Kazak ipv Azberijan ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh ? over dat beeld ? dus hij word niet neergehaald![]()
of was jij niet degene die het had gepost ??
Laat hem nou man. RVLaak levert super goed werk. Ik ben blij met hem en vele met mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik schreef in een reactie aan RVLaak, dat er een fout in de topic titel zat en dat wordt verwijdert door deze falende mod. Censuur noemt men dat.
Dat is op zich ook prima.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ken het modereer beleid van het forum niet, maar op de FP verwijderen we meestal posts die wijzen op fouten in de TT/tekst, na deze aangepast te hebben. Geen censuur, puur het zuiver houden van het topic.
huh?? * ik kanhet ff nie meer volgenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik zei Kazak ipv Azberijan ofzoMaar wordt wel eraf gehaald.
Goed dat je aangeeft dat je het beleid op het forum niet kent. Er was hier echter sprake van een inhoudelijke reactie op hetgeen dat ik constateer. Daarnaast als dit al tot verwijdering zou moeten leiden dan zou elke vorm van post dat niet Egypte gerelateerd verwijdert dienen te worden, wat immers niet van sprake is.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ken het modereer beleid van het forum niet, maar op de FP verwijderen we meestal posts die wijzen op fouten in de TT/tekst, na deze aangepast te hebben. Geen censuur, puur het zuiver houden van het topic.
Als ik het nog goed begrijp... Beeld gaat neer, maar wel in een ander land dan initieel gezegd.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh?? * ik kanhet ff nie meer volgen![]()
mubaraks beeld gaat dus niet neer ?
jammer ..
*snap ik dus nog steeds niet *
(dat ze het niet neerhalen )
Als dat zo is!:quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Op het forum houden we topics ook graag schoon. MisterJ.Lo kan zich melden in MO Feedbackquote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon even ergens anders gaan huilen? In een hoekje ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goed dat je aangeeft dat je het beleid op het forum niet kent, aangezien er hier een inhoudelijke reactie was op hetgeen dat ik constateer. Daarnaast als dit al tot verwijdering zou moeten leiden dan zou elke vorm van post dat gerelateerd verwijdert dienen te worden, wat immers niet van sprake is.
trolquote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goed dat je aangeeft dat je het beleid op het forum niet kent, aangezien er hier een inhoudelijke reactie was op hetgeen dat ik constateer. Daarnaast als dit al tot verwijdering zou moeten leiden dan zou elke vorm van post dat gerelateerd verwijdert dienen te worden, wat immers niet van sprake is.
Klaar, ga naar MO Feedbackquote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goed dat je aangeeft dat je het beleid op het forum niet kent. Er was hier echter sprake van een inhoudelijke reactie op hetgeen dat ik constateer. Daarnaast als dit al tot verwijdering zou moeten leiden dan zou elke vorm van post dat gerelateerd verwijdert dienen te worden, wat immers niet van sprake is.
klinkt als power struggle tussen 2 facties... Misschien leger & politiequote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef Flashbox het volgende:
RamyYaacoub On phone@Sarahngb: "We lost water in Ard el Golf, then it came back, and now its been cut off again" #Jan25 #Egypt #Cairo less than a minute ago via TweetDeck
Dit dus. Laatste keer nu. Je bent meermaals op dat topic gewezen in de afgelopen paar dagen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Klaar, ga naar MO Feedback
/offtopic
Yep. Onenigheid in het regime zelf, en ook al bij de Staats-TV geconstateerd.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
klinkt als power struggle tussen 2 facties... Misschien leger & politie
als ze het morgen nou goed doen hoeft het miss vrijdag niet meerquote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Verwarrende informatie nu.
Morgen sowieso een tocht van hopelijk 1miljoen mensen naar het paleis, maar dat gaan ze vrijdag ook doen, naar het paleis trekken?
idd, moet je eens nagaan hoe Moebie nu moet lijden... Hij kan zijn paleis niet in & moet in zijn schamele ambts-woning logerenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef cptmarco het volgende:
ik ben blij dat sommige zich nog druk maken om de echt belangrijke dingen in het leven...
Farrah3mquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heeft iemand misschien nog twitters uit Egypte om te volgen?
Heb gpdcairo en list van dutch paparazzi.
Iemand nog ideeën? Oh ja, martijndt heb ik ook.
allemaal goed nieuws dan toch ? breaking points!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep. Onenigheid in het regime zelf, en ook al bij de Staats-TV geconstateerd.
#egyptquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heeft iemand misschien nog twitters uit Egypte om te volgen?
Heb gpdcairo en list van dutch paparazzi.
Iemand nog ideeën? Oh ja, martijndt heb ik ook.
Is dat niet dezelfde zender die al 3/4 dagen het heeft over een "wat onrustig Egypte"?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vanavond op nederland 1 (geloof ik) een deskundige aan het woord die vreest dat de revolutie toch niet zo snel zal komen.
De mensen worden het demonstreren op een gegeven moment zat, moeten toch door met hun leven, eten en werken enz. Dat Mubarak wel meer volksopstanden heeft gehad in het verleden. Dat hij veel machtiger is dan Ben Ali in Tunesie en dat hij sowieso meer hoop heeft op een democratie en meer welvaart in Tunesie dan in Egypte. Noemde als grootste probleem inderdaad het enorme inwonersaantal in Egypte en dat die meer en meer groeit.
weet ik niet. De ruzieënde facties hebben wel beide wapensquote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
allemaal goed nieuws dan toch ? breaking points!
had ff geëdit, moest nu opnieuw zoekenquote:
Die deskundige is aan het downplayen? Ik vertrouw de staats tv niet meer zo.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vanavond op nederland 1 (geloof ik) een deskundige aan het woord die vreest dat de revolutie toch niet zo snel zal komen.
De mensen worden het demonstreren op een gegeven moment zat, moeten toch door met hun leven, eten en werken enz. Dat Mubarak wel meer volksopstanden heeft gehad in het verleden. Dat hij veel machtiger is dan Ben Ali in Tunesie en dat hij sowieso meer hoop heeft op een democratie en meer welvaart in Tunesie dan in Egypte. Noemde als grootste probleem inderdaad het enorme inwonersaantal in Egypte en dat die meer en meer groeit.
Enorm druk. Dat hele plein staat vol.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
had ff geëdit, moest nu opnieuw zoeken
OT: beelden op het plein die ik daarstraks zag, zag het er nog redelijk druk uit toch?
Betekent nog niet dat dit best een realistische theorie is. We hopen op een revolutie, maar of die komt....?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde zender die al 3/4 dagen het heeft over een "wat onrustig Egypte"?
Kijk nu snel dan. Live/laatste beelden.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
had ff geëdit, moest nu opnieuw zoeken
OT: beelden op het plein die ik daarstraks zag, zag het er nog redelijk druk uit toch?
Goh, echt? En ik maar denken dat we naar Irak aan het kijken warenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef deleriouz het volgende:
Staats TV meldt dat er sprake is van protesten in Cairo![]()
Ik las "I live for nothing"quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef cptmarco het volgende:
ik had deze foto nog niet gezien... mooie tekst...
[ afbeelding ]
dat idee had ik dus ook al. drukker dan gister.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enorm druk. Dat hele plein staat vol.
Ha, ha, geen fluit meer waard!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef thecamel1982 het volgende:
http://www.google.com/finance?q=EGPEUR
Er word door verschillende users nagedacht over een topic-reeks om onze staats-tv onder de loep te nemen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde zender die al 3/4 dagen het heeft over een "wat onrustig Egypte"?
Mijn zegen hebben julliequote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er word door verschillende users nagedacht over een topic-reeks om onze staats-tv onder de loep te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |