http://www.eurasianet.org/node/62802quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het feit dat daar een standbeeld van hem staat verbaasd mij meer dan dat ze m verwijderen
goed punt, AJ had het de hele tijd over blokkades van 3ft (ca 90cm) hoog. Komt geen tank/vrachtwagen langs, maar mensen klimmen er makkelijk over heen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef Onverlaatje het volgende:
Mensen, ik denk dat een generaal een geniale protestzet doet met die betonblokken. Wie wordt er nou gestopt in bewegingsvrijheid? Wandelende mensen of voertuigen die geen kant meer op kunnen?
Het is wel heel erg simpel nu een barricade te maken waar geen tank of busje meer doorheen kan.
Als ze dat overal doen wint het volk geheid.
Filmpje ^^quote:Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
http://www.eurasianet.org/node/62802hij stond er dus echt...
90 cm is makkelijk inderdaad te doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
goed punt, AJ had het de hele tijd over blokkades van 3ft (ca 90cm) hoog. Komt geen tank/vrachtwagen langs, maar mensen klimmen er makkelijk over heen.
Bij gebrek aan een nieuw deel, open ik er domweg 1quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat duurt dat ook veelste lang, de LAPO moet het nieuwe topic maken.......!!!!!!!!!!!
da's voor een tank toch ook geen probleem?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
90 cm is makkelijk inderdaad te doen.
tuurlijk stond er een standbeeld .. maar word ie nu ook echt neergehaald ? vind ik veel interessanterquote:Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
http://www.eurasianet.org/node/62802hij stond er dus echt...
Nee niet jou fout, want ik opende er ook 1, maar doordat de LAPO hem niet opent krijg je nu 2 topics..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een nieuw deel, open ik er domweg 1
Niet als het een 90 cm hoge muur van antitankgranaten is!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
da's voor een tank toch ook geen probleem?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewapend beton? Lijkt me wel... Is 90cm hoor, maar niet veel meer dan 20/30cm breed.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SherineT Sherine Tadrosquote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zijn er geen live beelden meer of zo?
I know, maar een modje kan er altijd voor kiezen om er 1 te sluiten. Ik laat dat over aan henquote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee niet jou fout, want ik opende er ook 1, maar doordat de LAPO hem niet opent krijg je nu 2 topics..
Ja, en hier en daar een tank en wat stille straten... No people....quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Bartholomaeus het volgende:
Laat de staats tv nog altijd een rustig bruggetje zien?
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BBC Arabic: The US gov has dispatched Ambassador Frank G. Wisner to Egypt to meet with the authorities. (no details were given)
huh ? over dat beeld ? dus hij word niet neergehaaldquote:
[Upd] Protesten Egypte gaan zesde dag in "e:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeuj, ik kan weer even bijlezen. Geen schokkende dingen gebeurd sinds vanochted, zo te zien?
Tot nu toe voornamelijk door de Security Forces (de plisie dus)quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef Rookert het volgende:
Indrukwekkend 1e filmpje, wel iets te verheerlijkend, plunderingen zijn ook aan de orde van de dag
hoe langer het duurt, des te beter zou het voor Mubarak kunnen zijn...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef binnenfontein het volgende:
Mubarak laat het zooitje gewoon lekker uit protesteren...hij heeft geduld.
Ik schreef in een reactie aan RVLaak, dat er een fout in de topic titel zat en dat wordt verwijdert door deze falende mod. Censuur noemt men dat.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Over wie heb jij het nou?
* RvLaak mompelt iets over stilte en stormquote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
marijndt
http://yfrog.com/h43h4syj brug over de Nijl leeg. Drijvende restaurants gesloten. Stad donkerder maar ook rustiger dan 24u geleden #Egypte
Dat ze toch optieft met d'r gezeik.quote:#bnntoday.Actrice Nadja Hupscher zit vast in Egypte.Bekend van Simon en Levenslied. Ticket kopen kan alleen cash,maar pinautomaten zijn leeg
Dat maakt niet uit, het is geen feest van verbroedering en eenwording zoals het filmpje wil aantonen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe voornamelijk door de Security Forces (de plisie dus)
Ik ken het modereer beleid van het forum niet, maar op de FP verwijderen we meestal posts die wijzen op fouten in de TT/tekst, na deze aangepast te hebben. Geen censuur, puur het zuiver houden van het topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik schreef in een reactie aan RVLaak, dat er een fout in de topic titel zat en dat wordt verwijdert door deze falende mod. Censuur noemt men dat.
Totdat het je moeder isquote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
@bnntoday BNN Today
[..]
Dat ze toch optieft met d'r gezeik.
kan, daar heeft die beste man een ambtswoning...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef RvLaak het volgende:
Hoor ik het nou goed dat Moebie in Sharm al Sheik is?
haha blijft zij mooi in Egyptequote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
@bnntoday BNN Today
[..]
Dat ze toch optieft met d'r gezeik.
Ik zei Kazak ipv Azberijan ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh ? over dat beeld ? dus hij word niet neergehaald![]()
of was jij niet degene die het had gepost ??
Laat hem nou man. RVLaak levert super goed werk. Ik ben blij met hem en vele met mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik schreef in een reactie aan RVLaak, dat er een fout in de topic titel zat en dat wordt verwijdert door deze falende mod. Censuur noemt men dat.
Dat is op zich ook prima.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ken het modereer beleid van het forum niet, maar op de FP verwijderen we meestal posts die wijzen op fouten in de TT/tekst, na deze aangepast te hebben. Geen censuur, puur het zuiver houden van het topic.
huh?? * ik kanhet ff nie meer volgenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik zei Kazak ipv Azberijan ofzoMaar wordt wel eraf gehaald.
Goed dat je aangeeft dat je het beleid op het forum niet kent. Er was hier echter sprake van een inhoudelijke reactie op hetgeen dat ik constateer. Daarnaast als dit al tot verwijdering zou moeten leiden dan zou elke vorm van post dat niet Egypte gerelateerd verwijdert dienen te worden, wat immers niet van sprake is.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ken het modereer beleid van het forum niet, maar op de FP verwijderen we meestal posts die wijzen op fouten in de TT/tekst, na deze aangepast te hebben. Geen censuur, puur het zuiver houden van het topic.
Als ik het nog goed begrijp... Beeld gaat neer, maar wel in een ander land dan initieel gezegd.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh?? * ik kanhet ff nie meer volgen![]()
mubaraks beeld gaat dus niet neer ?
jammer ..
*snap ik dus nog steeds niet *
(dat ze het niet neerhalen )
Als dat zo is!:quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Op het forum houden we topics ook graag schoon. MisterJ.Lo kan zich melden in MO Feedbackquote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon even ergens anders gaan huilen? In een hoekje ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goed dat je aangeeft dat je het beleid op het forum niet kent, aangezien er hier een inhoudelijke reactie was op hetgeen dat ik constateer. Daarnaast als dit al tot verwijdering zou moeten leiden dan zou elke vorm van post dat gerelateerd verwijdert dienen te worden, wat immers niet van sprake is.
trolquote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goed dat je aangeeft dat je het beleid op het forum niet kent, aangezien er hier een inhoudelijke reactie was op hetgeen dat ik constateer. Daarnaast als dit al tot verwijdering zou moeten leiden dan zou elke vorm van post dat gerelateerd verwijdert dienen te worden, wat immers niet van sprake is.
Klaar, ga naar MO Feedbackquote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goed dat je aangeeft dat je het beleid op het forum niet kent. Er was hier echter sprake van een inhoudelijke reactie op hetgeen dat ik constateer. Daarnaast als dit al tot verwijdering zou moeten leiden dan zou elke vorm van post dat gerelateerd verwijdert dienen te worden, wat immers niet van sprake is.
klinkt als power struggle tussen 2 facties... Misschien leger & politiequote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef Flashbox het volgende:
RamyYaacoub On phone@Sarahngb: "We lost water in Ard el Golf, then it came back, and now its been cut off again" #Jan25 #Egypt #Cairo less than a minute ago via TweetDeck
Dit dus. Laatste keer nu. Je bent meermaals op dat topic gewezen in de afgelopen paar dagen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Klaar, ga naar MO Feedback
/offtopic
Yep. Onenigheid in het regime zelf, en ook al bij de Staats-TV geconstateerd.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
klinkt als power struggle tussen 2 facties... Misschien leger & politie
als ze het morgen nou goed doen hoeft het miss vrijdag niet meerquote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Verwarrende informatie nu.
Morgen sowieso een tocht van hopelijk 1miljoen mensen naar het paleis, maar dat gaan ze vrijdag ook doen, naar het paleis trekken?
idd, moet je eens nagaan hoe Moebie nu moet lijden... Hij kan zijn paleis niet in & moet in zijn schamele ambts-woning logerenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef cptmarco het volgende:
ik ben blij dat sommige zich nog druk maken om de echt belangrijke dingen in het leven...
Farrah3mquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heeft iemand misschien nog twitters uit Egypte om te volgen?
Heb gpdcairo en list van dutch paparazzi.
Iemand nog ideeën? Oh ja, martijndt heb ik ook.
allemaal goed nieuws dan toch ? breaking points!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep. Onenigheid in het regime zelf, en ook al bij de Staats-TV geconstateerd.
#egyptquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heeft iemand misschien nog twitters uit Egypte om te volgen?
Heb gpdcairo en list van dutch paparazzi.
Iemand nog ideeën? Oh ja, martijndt heb ik ook.
Is dat niet dezelfde zender die al 3/4 dagen het heeft over een "wat onrustig Egypte"?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vanavond op nederland 1 (geloof ik) een deskundige aan het woord die vreest dat de revolutie toch niet zo snel zal komen.
De mensen worden het demonstreren op een gegeven moment zat, moeten toch door met hun leven, eten en werken enz. Dat Mubarak wel meer volksopstanden heeft gehad in het verleden. Dat hij veel machtiger is dan Ben Ali in Tunesie en dat hij sowieso meer hoop heeft op een democratie en meer welvaart in Tunesie dan in Egypte. Noemde als grootste probleem inderdaad het enorme inwonersaantal in Egypte en dat die meer en meer groeit.
weet ik niet. De ruzieënde facties hebben wel beide wapensquote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
allemaal goed nieuws dan toch ? breaking points!
had ff geëdit, moest nu opnieuw zoekenquote:
Die deskundige is aan het downplayen? Ik vertrouw de staats tv niet meer zo.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vanavond op nederland 1 (geloof ik) een deskundige aan het woord die vreest dat de revolutie toch niet zo snel zal komen.
De mensen worden het demonstreren op een gegeven moment zat, moeten toch door met hun leven, eten en werken enz. Dat Mubarak wel meer volksopstanden heeft gehad in het verleden. Dat hij veel machtiger is dan Ben Ali in Tunesie en dat hij sowieso meer hoop heeft op een democratie en meer welvaart in Tunesie dan in Egypte. Noemde als grootste probleem inderdaad het enorme inwonersaantal in Egypte en dat die meer en meer groeit.
Enorm druk. Dat hele plein staat vol.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
had ff geëdit, moest nu opnieuw zoeken
OT: beelden op het plein die ik daarstraks zag, zag het er nog redelijk druk uit toch?
Betekent nog niet dat dit best een realistische theorie is. We hopen op een revolutie, maar of die komt....?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde zender die al 3/4 dagen het heeft over een "wat onrustig Egypte"?
Kijk nu snel dan. Live/laatste beelden.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
had ff geëdit, moest nu opnieuw zoeken
OT: beelden op het plein die ik daarstraks zag, zag het er nog redelijk druk uit toch?
Goh, echt? En ik maar denken dat we naar Irak aan het kijken warenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef deleriouz het volgende:
Staats TV meldt dat er sprake is van protesten in Cairo![]()
Ik las "I live for nothing"quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef cptmarco het volgende:
ik had deze foto nog niet gezien... mooie tekst...
[ afbeelding ]
dat idee had ik dus ook al. drukker dan gister.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enorm druk. Dat hele plein staat vol.
Ha, ha, geen fluit meer waard!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef thecamel1982 het volgende:
http://www.google.com/finance?q=EGPEUR
Er word door verschillende users nagedacht over een topic-reeks om onze staats-tv onder de loep te nemen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde zender die al 3/4 dagen het heeft over een "wat onrustig Egypte"?
Mijn zegen hebben julliequote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er word door verschillende users nagedacht over een topic-reeks om onze staats-tv onder de loep te nemen.
streaming valuta koersen:quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef thecamel1982 het volgende:
http://www.google.com/finance?q=EGPEUR
Kan ik niet oordelen, weet niet wat normale waarden zijn geweest initieel.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ha, ha, geen fluit meer waard!
Doen! Ik juich zoiets van harte toe!!!!!!!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er word door verschillende users nagedacht over een topic-reeks om onze staats-tv onder de loep te nemen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik wou nog zeggen ; als het maar niet die "deskundige"is van vanmiddag ....quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ook niet veel zijn geweest, maar nu is het helemaal pet.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan ik niet oordelen, weet niet wat normale waarden zijn geweest initieel.
Klopt, maar wat is de afkomst van die man?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat dit best een realistische theorie is. We hopen op een revolutie, maar of die komt....?
ik zeg, doenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik doe ook mee, alleen wel na egypte ; ik kan nooit 2 topics bijhoudenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik wilde zelf al een topic openen waarin we de nieuwstaal en -berichten aan de kaak stellen. Tof dat ik niet de enige ben die daar een beetje pissig van werd
ilk?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
Elazul
Sinister Plot: Groups have infiltrated the people to sabotage the country. I wonder if it's MB, Hamas, or the ilk. v @HanyELTokhy #Jan25
Het was om 18.30 zoiets op Nederland 1.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, maar wat is de afkomst van die man?
Wat wij westerlingen ook vaak vergeten is dat ze daar niet zo denken als dat wij doen.
Ik denk dat een Nederlander of een andere westerling het al veel eerder had opgegeven.
Ze wachten al 30 jaar he.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, maar wat is de afkomst van die man?
Wat wij westerlingen ook vaak vergeten is dat ze daar niet zo denken als dat wij doen.
Ik denk dat een Nederlander of een andere westerling het al veel eerder had opgegeven.
Doet het niet...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
streaming valuta koersen:
http://www.fxstreet.com/rates-charts/forex-rates/
Misschien dat je de EGP er ook kan vinden
troost je, ik moet pas om 16:00 beginnen, tot 17:30. Houdt wss in dat ik een groot deel van de actie ga missen... Voor fucking persoonlijkheidsleesquote:
niet als ze echt om 0900 uur gaan verzamelen !quote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
troost je, ik moet pas om 16:00 beginnen, tot 17:30. Houdt wss in dat ik een groot deel van de actie ga missen... Voor fucking persoonlijkheidslees
Klopt, dat komt er ook nog is bij.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ze wachten al 30 jaar he.
En eigenlijk nog langer.
10k lopen met 1 miljoen mensen doen ze snel, wil je zeggen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
niet als ze echt om 0900 uur gaan verzamelen !
Zekers. ESC:Egypt Satellite Channel.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef deleriouz het volgende:
Is Al-Masriya ook van de staat? Anyone?
Vanaf hoe laat gaan ze beginnen dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
troost je, ik moet pas om 16:00 beginnen, tot 17:30. Houdt wss in dat ik een groot deel van de actie ga missen... Voor fucking persoonlijkheidslees
Ook al zitten denken, met zoveel mensen is dat 3 uur lopen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
10k lopen met 1 miljoen mensen doen ze snel, wil je zeggen?
Ik zal het straks kijken, dankquote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat dit het is:
http://www.uitzendinggemi(...)1fac6e7339df03cb17d2
Staatstv of niet, dit klonk niet als iets idioots. Het was interessant.
Ik denk dat mensen vooral bang zijn voor een frauduleuze verkiezingsuitslag.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:58 schreef Drifter__ het volgende:
Oke.
Ik zeg dat het wel genoeg geweest is met die demonstraties. Het signaal is afgegeven en Mubarak heeft het zeker wel begrepen. Nu nog doorgaan zal je niets mee bereiken, je maakt alleen maar je land kapot. Mensen hebben niet in de gaten dat de economie zowat is ingestort. Prijzen schieten de lucht in en dat blijft zo de komende maanden. Het geld wat ze hebben is niets meer waard. Ook al gaat Mubarak weg, dan zitten ze met nog meer problemen. De belangrijkste mensen achter alle problemen waarin Egypte is beland, zijn al weg of afgezet.
Ik zeg, laat Mubarak zitten tot de verkiezingen(november dacht ik), geef die nieuwe ministers een kans. Eis nieuwe parlementsverkiezingen en wacht af. Als Mubarak weg gaat, wie komt ervoor in de plaats? Er staat niemand klaar om het land over te nemen. Mensen hebben al 30 jaar gewacht, een paar maanden kunnen er zeker nog wel bij. Het geeft ook kandidaten de kans om zich voor te bereiden en hun programma te publiceren. Mubarak gaat zich sowieso niet meer verkiesbaar stellen, ook zijn zoon ga je echt niet meer zien.
Ga naar huis, ga aan het werk, er is zeker genoeg werk met al die plunderingen en branden. Als Mubarak nu weg gaat, dan zal de werkloosheid of corruptie niet opeens verdwenen zijn hoor.
Just my 2 cents
hmm... aankomst tussen 13:00 & 15:00 (ruim aanhouden), paar uur knokken = ik pechquote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ook al zitten denken, met zoveel mensen is dat 3 uur lopen.
nee okaj dat ook weer niet maar ik mag hopen dat ze rond 1600 uur inde buurt zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
10k lopen met 1 miljoen mensen doen ze snel, wil je zeggen?
aan de andere kant, 9 lokale tijd = 7 NL tijd... Toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nee okaj dat ook weer niet maar ik mag hopen dat ze rond 1600 uur inde buurt zijn
Welke cameramannen moeten dat laten zien dan? Ze hebben daar een vaste camera die het tahrir plein filmt. De andere journalisten E.D. Zijn opgepakt.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm... aankomst tussen 13:00 & 15:00 (ruim aanhouden), paar uur knokken = ik pech
Ah, good, dan ben ik alweer bijna thuis. Verwacht morgen tussen 14.00 en 15.00 thuis te zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm... aankomst tussen 13:00 & 15:00 (ruim aanhouden), paar uur knokken = ik pech
Volgens mij lopen ze maar 1 uur voor.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
aan de andere kant, 9 lokale tijd = 7 NL tijd... Toch?
Journalisten zijn weer vrijgelaten. Camera's wel in beslag genomen. Maakt het lastig, niet onmogelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Welke cameramannen moeten dat laten zien dan? Ze hebben daar een vaste camera die het tahrir plein filmt. De andere journalisten E.D. Zijn opgepakt.
met beetje vertraging rekening houdend moeten ze er max. om 1600 uur toch wel zijn ?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ook al zitten denken, met zoveel mensen is dat 3 uur lopen.
oh ja ...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
aan de andere kant, 9 lokale tijd = 7 NL tijd... Toch?
Ik hoor verschillende tijden... 1 & 2 uur vooruit. Doen ze daar aan wintertijd?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij lopen ze maar 1 uur voor.
Egypte is 1 uur voor op ons, dus +2 GMTquote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoor verschillende tijden... 1 & 2 uur vooruit. Doen ze daar aan wintertijd?
Zal wel de ultieme grap zijn voor ons... Zij die de revolutie al een paar dagen redelijk fanatiek volgen, zullen morgen de ontknoping moeten missenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
met beetje vertraging rekening houdend moeten ze er max. om 1600 uur toch wel zijn ?
( ik hoop het gewoon omdat ik alleen heel ff van 1400 tot plus minus 1600 uur kan kijken .. daarna tot 2300 uur geen mogelijkheid)
oh jaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij lopen ze maar 1 uur voor.
Blijkbaar hebben ze dus weer opnieuw opdracht gehad.quote:AJArabic: Army refuses to enforce curfew #jan25 #egypt
ben ik wel beetje bang voorquote:Op maandag 31 januari 2011 22:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal wel de ultieme grap zijn voor ons... Zij die de revolutie al een paar dagen redelijk fanatiek volgen, zullen morgen de ontknoping moeten missen
Jaaa leuk, lekker rellen en doden enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja wintertijd is 1 maand eerder ingegaan als bij onsquote:[..]
Ik hoor verschillende tijden... 1 & 2 uur vooruit. Doen ze daar aan wintertijd?
linkje...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef deleriouz het volgende:
Ok de pro-Mubarak demonstranten nu op de CNN stream van Al-Masriya
Hoeveel zijn het er en waar?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef deleriouz het volgende:
Ok de pro-Mubarak demonstranten nu op de CNN stream van Al-Masriya
Na 25jan is er veel veranderd, mensen durven nu te praten, zelfs op tv en in kranten. Fraudeurs zullen het niet eens wagen denk ik, binnen de kortste keren zal het in de media verschijnen. Het volk zal bijvoorbeeld kunnen eisen, dat er buitenlandse inspecteurs meekijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen vooral bang zijn voor een frauduleuze verkiezingsuitslag.
Tevens willen de mensen nu en voor altijd af zijn van de Amerikaanse invloeden.
Ze kunnen niet meer stoppen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:58 schreef Drifter__ het volgende:
Oke.
Ik zeg dat het wel genoeg geweest is met die demonstraties. Het signaal is afgegeven en Mubarak heeft het zeker wel begrepen. Nu nog doorgaan zal je niets mee bereiken, je maakt alleen maar je land kapot. Mensen hebben niet in de gaten dat de economie zowat is ingestort. Prijzen schieten de lucht in en dat blijft zo de komende maanden. Het geld wat ze hebben is niets meer waard. Ook al gaat Mubarak weg, dan zitten ze met nog meer problemen. De belangrijkste mensen achter alle problemen waarin Egypte is beland, zijn al weg of afgezet.
Ik zeg, laat Mubarak zitten tot de verkiezingen(november dacht ik), geef die nieuwe ministers een kans. Eis nieuwe parlementsverkiezingen en wacht af. Als Mubarak weg gaat, wie komt ervoor in de plaats? Er staat niemand klaar om het land over te nemen. Mensen hebben al 30 jaar gewacht, een paar maanden kunnen er zeker nog wel bij. Het geeft ook kandidaten de kans om zich voor te bereiden en hun programma te publiceren. Mubarak gaat zich sowieso niet meer verkiesbaar stellen, ook zijn zoon ga je echt niet meer zien.
Ga naar huis, ga aan het werk, er is zeker genoeg werk met al die plunderingen en branden. Als Mubarak nu weg gaat, dan zal de werkloosheid of corruptie niet opeens verdwenen zijn hoor.
Just my 2 cents
knokken != doden. Als de politie slim is, gebruiken ze geen wapens. Dan zullen er "enkel" wat klappen vallen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jaaa leuk, lekker rellen en doden enzo.
mooi dat ze terug isquote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef EllaN het volgende:
Mijn vriendinnetje is gelukkig terug.. Drama in de stad, drama op het vliegveld, maar na veel moeite en energie is ze terug en zonder in teveel detail te willen treden: in de wijk waar zij woonde was het niet meer veilig. Vooral niet voor meisjes. Gelukkig kende zij iemand in een andere wijk bij wie ze mocht logeren.
Later meer.. Ze is nu heel moe en is even haar familie aan het geruststellen.
dus ze is inNL aangekomen ?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef EllaN het volgende:
Mijn vriendinnetje is gelukkig terug.. Drama in de stad, drama op het vliegveld, maar na veel moeite en energie is ze terug en zonder in teveel detail te willen treden: in de wijk waar zij woonde was het niet meer veilig. Vooral niet voor meisjes. Gelukkig kende zij iemand in een andere wijk bij wie ze mocht logeren.
Ze moeten wel, als ze geen eten meer hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze kunnen niet meer stoppen.
Ze moeten al 3 dagen op de demonstranten schieten.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze dus weer opnieuw opdracht gehad.
Hoe zou dat nou voelen, als je commando's geeft en ze worden niet meer uitgevoerd?
Om nu wel eens profijt te krijgenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Daniel1976 het volgende:
Hahahaha, die mensen hadden sowieso al geen profijt van de economie
LOLZ
waarom zou het ze dan interesseren
Dan krijg je 80 miljoen voedselrellers. En dat is een grote vrees bij regeringen de laatste 10 jaar. Dat zal Amerika niet riskeren.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ze moeten wel, als ze geen eten meer hebben.
Als ik zou moeten gokken, een paar honderd. Beelden zijn nu ook op AJ.quote:
Dat werdt me vbooral duidelijk na rtl correspondent die live even wat vragen kwam beantwoorden.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen vooral bang zijn voor een frauduleuze verkiezingsuitslag.
Tevens willen de mensen nu en voor altijd af zijn van de Amerikaanse invloeden.
Ik denk dat zij op het moment niet de zelfde realistische gedachte gang meer hebben als dat jij die nu op dit moment hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ze moeten wel, als ze geen eten meer hebben.
Wow, thxquote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef horned_reaper het volgende:
Foto van Egypte vanuit Satelliet.![]()
[ afbeelding ]
Dat is dus ook precies het probleem.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Daniel1976 het volgende:
LOLZ
Dat is dan heel snel gegaan!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef EllaN het volgende:
Om wat te doen? Kijken hoe Moebie verdreven wordt?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Daniel1976 het volgende:
RNN: The Obama Administration has sent former ambassador Frank Wisner as special envoy to Cairo
you're welcomequote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef EllaN het volgende:
Thanks RvLaak en doeterniettoezegiktoch.
Nu de revolutie nog tot een goed einde komen..
Als militair lijkt me dat een gevoel geven alsof je ballen er live voor je ogen afgesneden worden...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze dus weer opnieuw opdracht gehad.
Hoe zou dat nou voelen, als je commando's geeft en ze worden niet meer uitgevoerd?
Geen idee, zag vanavond wel even live wat tenten staan.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef horned_reaper het volgende:
Hoeveel mensen overnachten er nu eigenlijk in Caïro voor de mars van morgen ?
same herequote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
you're welcome
I hope so !!
Dat gaat zeker veranderen. Egypte lag in de handen van een tiental miljardairs. Iedereen in Egypte weet wie dat zijn, zij hadden een monopolie op alles en bepaalden de prijzen en lonen. Dat zijn de mensen die als eerst gevlucht waren met hun prive-jets.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Daniel1976 het volgende:
LOLZ
Samenvatting?quote:
Hoorde net op AJ dat mensen op Tahrir blijven slapenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geen idee, zag vanavond wel even live wat tenten staan.
en wat te vreten ... in da paleis zal genoeg te bikken zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De mensen gaan morgen hun salaris halen bij Mubarak.
Last minute vluchten naar Cairo zijn goedkoopquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef rakotto het volgende:
Ik wil morgen ook meelopen in de mars.
realistisch, of op de Telegraaf manier? (lees; oorlogswinter, maar dan op vliegveld in Egypte)quote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef Mr_Memory het volgende:
weer over de toeristen![]()
Is er dan echt niets belangrijkers dan dat Nieuwsuur?
sites?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
Last minute vluchten naar Cairo zijn goedkoop
Ik vrees dat ze van dictator naar dictator zullen stappen, het verschil zal zijn dat de nieuwe het iets minder hard naar buiten brengen. Zolang de Amerikanen hun handen in de Egyptische politiek houden zal er weinig veranderen voor de "average Mohammed". Marokko is een perfect voorbeeld van deze politiek, het gewone volk heeft nu weliswaar vrijheid...maar de elite blijft onaantastbaar in zowel juridische als economische vormen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Na 25jan is er veel veranderd, mensen durven nu te praten, zelfs op tv en in kranten. Fraudeurs zullen het niet eens wagen denk ik, binnen de kortste keren zal het in de media verschijnen. Het volk zal bijvoorbeeld kunnen eisen, dat er buitenlandse inspecteurs meekijken.
Van Amerika afkomen zal zeker niet lukken. Volgens mij is het de grootste export/import land van Egypte, daar kan je dus niet zomaar omheen. Je kan bijvoorbeeld wel die USAID stop zetten/weigeren.
Zou wel cool zijn als ze de VS collectief de vinger geven & daadwerkelijk hun eigen gang gaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze van dictator naar dictator zullen stappen, het verschil zal zijn dat de nieuwe het iets minder hard naar buiten brengen. Zolang de Amerikanen hun handen in de Egyptische politiek houden zal er weinig veranderen voor de "average Mohammed". Marokko is een perfect voorbeeld van deze politiek, het gewone volk heeft nu weliswaar vrijheid...maar de elite blijft onaantastbaar in zowel juridische als economische vormen.
Ik wens Masr het beste toe en hoop dat het dagelijks leven zal veranderen.
een leger draait bijna geheel om orders , zodra orders niet mee opgevolgd worden is het hek van de dam ; duidelijk dus, leger is om ..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als militair lijkt me dat een gevoel geven alsof je ballen er live voor je ogen afgesneden worden...
Corendon stuurt gewoon directeur om mensen daar op te halenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef StephanL het volgende:
Al die Nederlanders komen niet wegStuur gewoon een paar boeings daar naar toe en haal iedereen weg. Hoe moeilijk kan het wezen?
Correctie: een deel is om. We weten niets van de mensen achter de schermenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
een leger draait bijna geheel om orders , zodra orders niet mee opgevolgd worden is het hek van de dam ; duidelijk dus, leger is om ..
zou er ook groepskorting zijn ? gaan we met zn allenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
Last minute vluchten naar Cairo zijn goedkoop
lepeltje,lepeltje in de ballenbak!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
zou er ook groepskorting zijn ? gaan we met zn allen
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
lepeltje,lepeltje in de ballenbak!
ja okaj , maar tweestrijd in het leger ( ik heb het niet over de luchtmacht he )quote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Correctie: een deel is om. We weten niets van de mensen achter de schermen
Eensquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja okaj , maar tweestrijd in het leger ( ik heb het niet over de luchtmacht he )
wil veel zeggen ; funcioneerd het namelijk niet meer; het is opgebouwd in rangen en orders ; als dat niet werkt , werkt het systeem niet meer ...
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
lepeltje,lepeltje in de ballenbak!
¤1300+ voor retourtje, niet echt goedkoopquote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
http://www.vliegfabriek.n(...)av5aYCFc0y3godZi3wfQ
EEENN ALLSS WEE GAAAAANNNNN DAN GAAAN WE MET Z'N ALLEEEEEE. Mubarak overvaaalleee, wie gaat er met oons meeee!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
zou er ook groepskorting zijn ? gaan we met zn allen
Maar die is dan ook wel baasquote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Corendon stuurt gewoon directeur om mensen daar op te halen
Uiteraard, hand in hand om de burgers te beschermenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
![]()
ja maar daarna wel meelopen met de mars
die daniel had het erover dat ie goeikoop kon regelenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
¤1300+ voor retourtje, niet echt goedkoop
Dat ook!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar die is dan ook wel baasWas die zelf niet piloot?
Mag hij het waarmaken ook... Die blauwe tag moet verdiend wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die daniel had het erover dat ie goeikoop kon regelen
gheghequote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
EEENN ALLSS WEE GAAAAANNNNN DAN GAAAN WE MET Z'N ALLEEEEEE. Mubarak overvaaalleee, wie gaat er met oons meeee!
287 hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
¤1300+ voor retourtje, niet echt goedkoop
Zit wat in natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat zij op het moment niet de zelfde realistische gedachte gang meer hebben als dat jij die nu op dit moment hebt.
In theorie klopt het wel wat je elke keer maar blijft door drammen.
Maar de mensen zijn het meer dan zat, het lijkt mij eerder dat de mensen voor elkaar gaan zorgen.
Wat ze nu ook al doen.
echt wel en die mubarak persoonlijk uit zn stulpje te schoppenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Uiteraard, hand in hand om de burgers te beschermen
We nemen de tickets wel van degene die niet meer willen gaan vrijwillig over.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die daniel had het erover dat ie goeikoop kon regelen
Nogmaals.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef cptmarco het volgende:
goh... waar maken wij ons eigenlijk druk om...? zit nu een half uurtje Nile TV te kijken en het is daar business as usual....
lachende agentjes die handjes krijgen...
En 't grootste probleem op t vliegveld is dat een Nederlands meisje helemaal schor isquote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef cptmarco het volgende:
goh... waar maken wij ons eigenlijk druk om...? zit nu een half uurtje Nile TV te kijken en het is daar business as usual....
lachende agentjes die handjes krijgen...
Helaas heb ik schoolse verplichtingenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gheghe![]()
het is dat ik 2 honden heb zitten hier , anders zou ik stiekem erg serieus gaan overwegen om te gaan .........
eej ja , wie weet staan er op marktplaats ???quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We nemen de tickets wel van degene die niet meer willen gaan vrijwillig over.
Alles om de burgers te beschermen daar en het nieuws door te geven aan FOK!
doe eens een spreekwoordelijk blik werpen... Pak ik nog een biertjequote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
eej ja , wie weet staan er op marktplaats ???
"aangezien de burgers zijn bang gemaakt met dat negatieve reisadvies ..."
Hopelijk meer Al Jazeera kijkers.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig wel dat brug-filmpje op nieuwsuur.
Tickets zijn op naam dus zou weinig nut hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
doe eens een spreekwoordelijk blik werpen... Pak ik nog een biertje
joh...echt?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nogmaals.
http://english.aljazeera.net/watch_now/
ik kán ook nieteens , moet naar ziekenhuis en sochtends belangrijke afspraak .. maar miss. maar goed ook , anders zou ik nou echt steeds serieuzer gaan overwegen ... als er morgen nou niks gebeurd .... wie weet ......quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas heb ik schoolse verplichtingen, anders zou ik het er zeker over hebben met mijn vrouw... Ik wil al tijden iets live meemaken wat in de geschiedenisboeken eindigt.
Zoek jij ff?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
eej ja , wie weet staan er op marktplaats ???
"aangezien de burgers zijn bang gemaakt met dat negatieve reisadvies ..."
morgen werken, nieuwe baan, slecht excuus om dan toch niet op te komen dagen...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik kán ook nieteens , moet naar ziekenhuis en sochtends belangrijke afspraak .. maar miss. maar goed ook , anders zou ik nou echt steeds serieuzer gaan overwegen ... als er morgen nou niks gebeurd .... wie weet ......
Ha, ha, meen je dat nu?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik kán ook nieteens , moet naar ziekenhuis en sochtends belangrijke afspraak .. maar miss. maar goed ook , anders zou ik nou echt steeds serieuzer gaan overwegen ... als er morgen nou niks gebeurd .... wie weet ......
* RvLaak denkt terug aan de periode dat hij nog werkte en zo een paar dagen vrij kon nemenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
Gezien NOS een link naar Al Jazeera heeft op hun site, zou het ook wat moeilijk zijn juist dit item te negeren. Werd groot gebracht op Al Jazeera vandaag. Mooie ontwikkeling.quote:
jah ? ( ik zou niet weten nog nooit gevlogenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Tickets zijn op naam dus zou weinig nut hebben
Omar Sharif toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
Jeetje zeg, net een heftige reactie op El Arabiya TV:
Telefoon gesprek met een of andere beroemde Egyptenaar(componist dacht ik). Die keihard schreeuwde: "Ouders, haal uw kinderen op van Tahrir, haal uw kinderen op! Het land gaat naar de klote, het is genoeg geweest!"
Juist niet, geeft maatschappelijke betrokkenheid aanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef cptmarco het volgende:
[..]
morgen werken, nieuwe baan, slecht excuus om dan toch niet op te komen dagen...
Ik denk dat ze een beelden hebben gekocht van AJ.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Gezien NOS een link naar Al Jazeera heeft op hun site, zou het ook wat moeilijk zijn juist dit item te negeren. Werd groot gebracht op Al Jazeera vandaag. Mooie ontwikkeling.
In een maatschappij die niet weet wat er aan de hand is.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Juist niet, geeft maatschappelijke betrokkenheid aan
Barcode hackenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
jah ? ( ik zou niet weten nog nooit gevlogen) dus is geen optie ?
jammer had marktplaats al open
Nee volgens mij niet. Ik heb zijn naam helaas gemist.quote:
Was dus sarcasme wat jij poste, of iets in die richtingquote:
Heb nergens beweerd dat het een goede smoes wasquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
In een maatschappij die niet weet wat er aan de hand is..
Ja, maar als het van mezelf moet is het niet zo erg, toch?quote:
De keren dat ik heb gevlogen wel, dit jaar nog klooien omdat we inmiddels getrouwd zijn maar je nog wel de meisjesnaam moet gebruiken van je vouw voor haar ticketquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
jah ? ( ik zou niet weten nog nooit gevlogen) dus is geen optie ?
jammer had marktplaats al open
Masochistquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar als het van mezelf moet is het niet zo erg, toch?
true.. my bad...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Ik heb zijn naam helaas gemist.
Omar Sharif wilt juist dat Mubarak opstapt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
moeten is dwang daar komen die egyptenaren nu juist tegen in opstand
Wat zegt Ankie? Moslims eng?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef Muridae het volgende:
Nu Ankie op nieuwsuur, niet echt objectief.
Ankie Reches is namelijk de weduwe van Andrei Spitzer. Hij was één van de twaalf Israëlische sporters die in 1972 bij een Palestijnse aanval werd gedood.
oh maar kom dit tegen ;quote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
De keren dat ik heb gevlogen wel, dit jaar nog klooien omdat we inmiddels getrouwd zijn maar je nog wel de meisjesnaam moet gebruiken van je vouw voor haar ticket
Had je al gepost, is blijkbaar verwijdert door een modjequote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh maar kom dit tegen ;
( dacht dat ik net al had gepost maar zie em er niet tussen staan )
vanaf 1 euro ; yeah right
Dat Egypte het modernste leger heeft van het Midden-Oosten.quote:
Ook met een echte onderbouwing, of weer hetzelfde riedeltje dat het MB eng zou zijn?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat Egypte het modernste leger heeft van het Midden-Oosten.
Volgens mij is Israël nog steeds de machtigste in de regio.
Het kwam erop neer dat het voor Israël niet goed is wanneer er een "regime change" zou komen.
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Google exec @ghonim missing in Egypt amid protests http://bit.ly/e3ELzW He last tweeted on Jan 28th
Dat dusquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had je al gepost, is blijkbaar verwijdert door een modje
Het laatste.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook met een echte onderbouwing, of weer hetzelfde riedeltje dat het MB eng zou zijn?
quote:
Moet Daniel natuurlijk wel consequent zijn & mijn post ook edittenquote:
huh valt dat hier onder reclame ???quote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had je al gepost, is blijkbaar verwijdert door een modje
Ik vind dat helemaal niet gek dat Israel dit helemaal niet ziet zitten.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef Muridae het volgende:
Nu Ankie op nieuwsuur, niet echt objectief.
Ankie Reches is namelijk de weduwe van Andrei Spitzer. Hij was één van de twaalf Israëlische sporters die in 1972 bij een Palestijnse aanval werd gedood.
flauwquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh maar kom dit tegen ;
* Daniel1976 mompelt iets met geen mp advertenties
( dacht dat ik net al had gepost maar zie em er niet tussen staan )
vanaf 1 euro ; yeah right
En toch wil dat er niet in bij een bepaald gedeelte van de bevolkingquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Schijnt mee te vallen. Die mensen schijnen iets te zien in democratie.
quote:gpdcairo Plein begint steeds meer een kamp te worden. Sommigen maken vergelijking met roodhemden in thailand.#Jan25#Egypt
Eigenlijk zegt ze gewoon hoe het is, niet eens propaganda. Israel zweert bij het aanblijven van Moebarak en als dat echt niet lukt bij het aanblijven van iemand die de lijn van Moebarak volgt wat betreft buitenlandse politiek en politiek tegenover Israel/Palestina.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat Egypte het modernste leger heeft van het Midden-Oosten.
Volgens mij is Israël nog steeds de machtigste in de regio.
Het kwam erop neer dat het voor Israël niet goed is wanneer er een "regime change" zou komen.
quote:Organica_ RT @RamyYaacoub: Advice:Call your friends/family&start collecting landline numbers.Many sources say cell phones will be cutoff #Jan25 #Egypt
5 minutes ago via TweetDeck
ik wou net zeggen , mijn link staat er ook nog , omdat ik dacht dat het niet was gelukt , had ik em nog x gepostquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Moet Daniel natuurlijk wel consequent zijn & mijn post ook editten![]()
Hoewel ik de moderatie van Daniel zeer goed vind, ging hij hier idd iets de fout in... Een edit wat slimmer geweest. Scheeld een repostquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik wou net zeggen , mijn link staat er ook nog , omdat ik dacht dat het niet was gelukt , had ik em nog x gepost
Spandoeken genoeg, kunnen ze lekker onder slapen en tentjes al voorbij zien komen.quote:
Heeft iemand deze gehoord?quote:8.58pm GMT:CloseLink to this update: http://www.guardian.co.uk(...)ive-updates#block-75 A loyalist NDP figure has the unhappy task of speaking on al-Jazeera to defend the regime. Mohamed Ragab, the NDP member, does allow that "there are demands that are lawful and legitimate".
Ragab does spoil the effect by claiming that there is "no enmity between the government and the opposition," although what he means by "opposition" is very different to what those standing in Tahrir Square tonight would understand it.
quote:weddady weddady
by JacobPark
RT @alaa: noor net the last ISP standing in egypt is taken offline, there is now no internet in egypt at all #Jan25
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
The Guardian:
[..]
Heeft iemand deze gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |