Dat werdt me vbooral duidelijk na rtl correspondent die live even wat vragen kwam beantwoorden.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen vooral bang zijn voor een frauduleuze verkiezingsuitslag.
Tevens willen de mensen nu en voor altijd af zijn van de Amerikaanse invloeden.
Ik denk dat zij op het moment niet de zelfde realistische gedachte gang meer hebben als dat jij die nu op dit moment hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ze moeten wel, als ze geen eten meer hebben.
Wow, thxquote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef horned_reaper het volgende:
Foto van Egypte vanuit Satelliet.![]()
[ afbeelding ]
Dat is dus ook precies het probleem.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Daniel1976 het volgende:
Hahahaha, die mensen hadden sowieso al geen profijt van de economie
LOLZ
waarom zou het ze dan interesseren
Dat is dan heel snel gegaan!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef EllaN het volgende:
Mijn vriendinnetje is gelukkig terug.. Drama in de stad, drama op het vliegveld, maar na veel moeite en energie is ze terug en zonder in teveel detail te willen treden: in de wijk waar zij woonde was het niet meer veilig. Vooral niet voor meisjes. Gelukkig kende zij iemand in een andere wijk bij wie ze mocht logeren.
Later meer.. Ze is nu heel moe en is even haar familie aan het geruststellen.
Om wat te doen? Kijken hoe Moebie verdreven wordt?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Daniel1976 het volgende:
RNN: The Obama Administration has sent former ambassador Frank Wisner as special envoy to Cairo
you're welcomequote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef EllaN het volgende:
Thanks RvLaak en doeterniettoezegiktoch.
Nu de revolutie nog tot een goed einde komen..
Als militair lijkt me dat een gevoel geven alsof je ballen er live voor je ogen afgesneden worden...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze dus weer opnieuw opdracht gehad.
Hoe zou dat nou voelen, als je commando's geeft en ze worden niet meer uitgevoerd?
Geen idee, zag vanavond wel even live wat tenten staan.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef horned_reaper het volgende:
Hoeveel mensen overnachten er nu eigenlijk in Caïro voor de mars van morgen ?
same herequote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
you're welcome
I hope so !!
Dat gaat zeker veranderen. Egypte lag in de handen van een tiental miljardairs. Iedereen in Egypte weet wie dat zijn, zij hadden een monopolie op alles en bepaalden de prijzen en lonen. Dat zijn de mensen die als eerst gevlucht waren met hun prive-jets.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Daniel1976 het volgende:
Hahahaha, die mensen hadden sowieso al geen profijt van de economie
LOLZ
waarom zou het ze dan interesseren
Samenvatting?quote:
Hoorde net op AJ dat mensen op Tahrir blijven slapenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geen idee, zag vanavond wel even live wat tenten staan.
en wat te vreten ... in da paleis zal genoeg te bikken zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De mensen gaan morgen hun salaris halen bij Mubarak.
Last minute vluchten naar Cairo zijn goedkoopquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef rakotto het volgende:
Ik wil morgen ook meelopen in de mars.
realistisch, of op de Telegraaf manier? (lees; oorlogswinter, maar dan op vliegveld in Egypte)quote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef Mr_Memory het volgende:
weer over de toeristen![]()
Is er dan echt niets belangrijkers dan dat Nieuwsuur?
sites?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
Last minute vluchten naar Cairo zijn goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |