Ik kreeg al last van ontwenning jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef Daniel1976 het volgende:
sow dat duurde lang voor dit topic er was
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef remlof het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Wou net zeggen, duurde me te lang af...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef Daniel1976 het volgende:
sow dat duurde lang voor dit topic er was
Japan, Zuid-Korea, Oost-Timor, Joegoslavie (over die laatsten kun je twisten).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hitler is nooit democratisch door de meerderheid gekozen, die heeft zich heel handig aan de macht geholpen.
En hypothetische gevallen is leuk om over te redeneren, maar laten we het over praktijk voorbeelden hebben. Noem mij eens een paar succesverhalen waarbij door gewelddadig ingrijpen van buitenaf democratie is afgedwongen?
Is al 13 minuten aan de gang maar lijkt averechts te werken, het lijkt wel alsof de hele brug nu vol staat met protesters.quote:
Ik betwist meer van je voorbeelden, maar ik denk dat dat een heel andere discussie wordquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Japan, Zuid-Korea, Oost-Timor, Joegoslavie (over die laatsten kun je twisten).
Maar volgens mij ging het daar ook niet om, het ging erom dat mensenrechten een integraal onderdeel van een democratie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |