nergens last van.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:38 schreef fotostarter het volgende:
Godver, servers overbelast stream valt gewoon weg
Met die wanhoopsdaad lijkt het allemaal wel begonnen plus de jongeren op internet. Zonde dat die jongen het niet mee heeft kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef Brawler het volgende:
[..]
Een groenteboer in Tunesië heeft zichzelf in brand gestoken uit onvrede met het beleid in dat land. Dat zorgde voor een (letterlijke) vlam in de pan.
Die viel net uit, nu doet hij het weer goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
nergens last van.
Valt deze ook weg bij jou?
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Ik zie weinig nieuws, vooral herhalingen van wat we al eerder hebben gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
Zijn er nog goeie beelden? Zo ja, caps graag, ik zit in de tein.
waar zouden we zijn zonder de treinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
Ja dat wel maar niet heel veel bijzonder meer, donker he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
Die is waarschijnlijk ook al per heli vertrokken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef intellectuele_user het volgende:
3 uur verstreken, en Hosni Mubarak is nog steeds nergens te bekennen.
Nix nieuws. Actuele nieuws is een beetje dood qua beelden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
Als hij wil blijven leven zal hij m wel gepeerd zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef intellectuele_user het volgende:
3 uur verstreken, en Hosni Mubarak is nog steeds nergens te bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |