Prima, jij kraamt hier sinds het begin toch alleen maar onzin uit. Insgelijks zou ik willen zeg, alleen zonde van mijn geld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Staal het volgende:
Ik ga vanavond even een FOK!abonnementje scoren om die denigrerende kutreacties van jou in ieder geval niet meer te hoeven lezen.
Ben je op jouw manier toch een aanwinst voor FOK!
Behalve dat de users hier elkaar in de haren vliegen? Of bedoelde je in Cairo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nog spannende dingen gebeurt? *over vandaag staat er niks in de sticky*
Op Fp staan de updates heel netjes beschrevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nog spannende dingen gebeurt? *over vandaag staat er niks in de sticky*
Inderdaad, neem een voorbeeld aan de mensen in Cairo. Zo boos en nog gebruiken ze geen geweld. Nee, flauwe vergelijking. Ben het helemaal met je eens. Ga maar ergens anders ruziën. Ik vond dit nou net zo'n goede topicreeks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Behalve dat de users hier elkaar in de haren vliegen? Of bedoelde je in Cairo?
Ik vind het wel weer even klaar, graag weer ontopic.
Mag deze in de OP?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
Jongens, ga hier lekker discussiëren over de aantallen:
Het aantallen discussie topic - Egypte
Het zakt nu alleen een beetje in...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad, neem een voorbeeld aan de mensen in Cairo. Zo boos en nog gebruiken ze geen geweld. Nee, flauwe vergelijking. Ben het helemaal met je eens. Ga maar ergens anders ruziën. Ik vond dit nou net zo'n goede topicreeks.
Hm, interessant. Vraag is alleen wat die belofte waard is...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Is dit niet nieuwswaardig?
Official Muslim Brotherhood statement: MB confirms it will not take leadership positions in the upcoming gov't
en
MB demands the Chief Justice of the Constitutional Court to be the interim president
bedoelde Egypte, maar wat is er hier gebeurt dan ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Behalve dat de users hier elkaar in de haren vliegen? Of bedoelde je in Cairo?
Ik vind het wel weer even klaar, graag weer ontopic.
Ik zal de stick zo proberen aan te vullen.
Er werd laatst al door een deskundige gemeld dat de Moslimbroederschap zich tactisch op de achtergrond houdt, omdat de aanwezigheid van hen niet helemaal goed ligt in het buitenland. De ware gezicht van de Moslimbroederschap, een partij/beweging met zijn idealen, hebben we nog niet gezien. Dat zal wel komen nadat de revolutie is geslaagd denk ik zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Official Muslim Brotherhood statement: MB confirms it will not take leadership positions in the upcoming gov't
en
MB demands the Chief Justice of the Constitutional Court to be the interim president
Dat roepen ze al sinds het begin. Natuurlijk is het deels politiek, maar ze hebben héél goed door dat het volk niet zit te wachten op ze. Ze hebben simpelweg niets te maken met de revolutie, dus mogen de eer ook niet opeisen. Daarnaast hebben ze door dat het volk democratie wil.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
en
Die curfew, is/was die niet geldig voor de demonstranten, of is dat afgelopen weekend zo gegroeid?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef superworm het volgende:
Sandmonkey just left the protest. curfew highly reinforced. east Cairo disconnected frm rest of Cairo. Cant find a cab in Ramsis at 5:30 #Jan25 2 minutes ago via web
Het blijft een enge groep. Al heb ik nog wel vertrouwen in het Egyptische volk. De jeugd ziet zo'n streng Islamitisch regime niet zitten denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er werd laatst al door een deskundige gemeld dat de Moslimbroederschap zich tactisch op de achtergrond houdt, omdat de aanwezigheid van hen niet helemaal goed ligt in het buitenland. De ware gezicht van de Moslimbroederschap, een partij/beweging met zijn idealen, hebben we nog niet gezien. Dat zal wel komen nadat de revolutie is geslaagd denk ik zo.
Is/was wel geldig, maar werd/wordt massaal genegeerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die curfew, is/was die niet geldig voor de demonstranten, of is dat afgelopen weekend zo gegroeid?
De ouderen ook niet. Islam best, maar die vrijheid willen ze.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Het blijft een enge groep. Al heb ik nog wel vertrouwen in het Egyptische volk. De jeugd ziet zo'n streng Islamitisch regime niet zitten denk ik.
Ik zie anders een hoop baardmannen en niqaabs in het publiek. Het volk ziet er redelijk conservatief uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Het blijft een enge groep. Al heb ik nog wel vertrouwen in het Egyptische volk. De jeugd ziet zo'n streng Islamitisch regime niet zitten denk ik.
Dat zei net zelfs een meisje in niqaab op AJE. Ze wil een democratische regering die iedereens rechten garandeert.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen er gewoon onverschillig tegenover staan of dat ze zoiets als veiligheid en rust belangrijker vinden dan dit hele gebeuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef arj1o1 het volgende:
Over de aantallen en de posts die steeds verwijderd worden:
Als klaarblijkelijk slechts 5% van het volk meedoet zijn mensen misschien toch nog niet zo ontevreden met de huidige situatie?
zeker, indien dit bevestigd wordt door bronnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
en
Zou het dan toch kunnen dat baarden en hoofddoeken kunnen horen bij mensen die democratie willen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie anders een hoop baardmannen en niqaabs in het publiek. Het volk ziet er redelijk conservatief uit.
Ja, op Hyvesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
"Nederland vind CITO belangrijker dan demonstraties Egypte"
[ afbeelding ]
Democratie is niet alles. Hoe kijken ze tegen zoiets als 'secularisme' en andere liberalistische waarden aan. De Moslimbroederschap houdt zichzelf niet onbewust uit de kijkers. Ook andere onderzoeken tonen aan dat het Egyptische volk redelijk conservatief is. Laat me raden, jij hebt geen ervaring met dat soort gluiperige mensen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou het dan toch kunnen dat baarden en hoofddoeken kunnen horen bij mensen die democratie willen?
Oh god! Wereldbeeld naar gort!
het staat gewoon op de officiele website van de MB:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zeker, indien dit bevestigd wordt door bronnen.
Hij?: http://blogs.aljazeera.net/profile/ayman-mohyeldinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Ayman.
Een Nicole Lefevertje dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha, AlJazeera fail!Quoten ze iemand waarvan ze dachten dat die in Cairo was...blijkt diegene gewoon in de VS te zitten.
ik denk het niet. Ten tijde van de dolle mina's en (zeker in het begin van) de neutronenbommen deed ook maar 2% ofzo van de bevolking uiteindelijk mee met de protestmarsen ed. En kijk eens hoe dat is verlopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen er gewoon onverschillig tegenover staan of dat ze zoiets als veiligheid en rust belangrijker vinden dan dit hele gebeuren.
Ik laat mijn baard ook weer staan. Voor de arabische revolutionairenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou het dan toch kunnen dat baarden en hoofddoeken kunnen horen bij mensen die democratie willen?
Zag je zojuist die vrouw in niqaab die pro-Mubarak was. Daar gaat zijn wereldbeeld voor een tweede keer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dank, was ff eten, dus nog niet helemaal up to datequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
het staat gewoon op de officiele website van de MB:
http://www.ikhwanweb.com/
Joh, die hebben we nu zelf ook als regeringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Democratie is niet alles. Hoe kijken ze tegen zoiets als 'secularisme' en andere liberalistische waarden aan. De Moslimbroederschap houdt zichzelf niet onbewust uit de kijkers. Ook andere onderzoeken tonen aan dat het Egyptische volk redelijk conservatief is. Laat me raden, jij hebt geen ervaring met dat soort gluiperige mensen?
Ja, mensen die betaald worden om pro-Mubarak te zijn. Mijn god, jullie hebben echt geen idee waar jullie over praten he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:54 schreef intellectuele_user het volgende:
Zag je zojuist die vrouw in niqaab die pro-Mubarak was. Daar gaat zijn wereldbeeld voor een tweede keer.
Even quoten voor de vraag om pics laterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik laat mijn baard ook weer staan. Voor de arabische revolutionairen
In Egypte heeft de bevolking de schotel vooral richting Nilesat staan. Daar kun je zenders als Al-Jazeera niet bekijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef arj1o1 het volgende:
Over de aantallen en de posts die steeds verwijderd worden:
Als klaarblijkelijk slechts 5% van het volk meedoet zijn mensen misschien toch nog niet zo ontevreden met de huidige situatie?
Dat soort gluiperige mensen? Moslims? Egyptenaren? Conservatievelingen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Democratie is niet alles. Hoe kijken ze tegen zoiets als 'secularisme' en andere liberalistische waarden aan. De Moslimbroederschap houdt zichzelf niet onbewust uit de kijkers. Ook andere onderzoeken tonen aan dat het Egyptische volk redelijk conservatief is. Laat me raden, jij hebt geen ervaring met dat soort gluiperige mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |