Hoe wil je bewijzen dat ie niet geshopt is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Zal ik anders even de cap daarvan posten, dan kunnen mensen misschien weer even uitzoeken en uitrekenen of het hier wel waarheidsgetrouw was.
EXIF dataquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe wil je bewijzen dat ie niet geshopt is?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe wil je bewijzen dat ie niet geshopt is?
Journalist met een stijve informatiepiemel. Klinkt lekkerder natuurlijk. Als ik 1.2 miljoen euro verdien, zeg ik ook gewoon dat ik miljoenen verdien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef InfoWar het volgende:
[ afbeelding ]
Miljoenen demonstranten IN het Tahrirplein.
Beetje overdreven of gewoonweg misinformatie?
AJE dikt zelf vast ook aan, geen nieuwszender is helemaal objectiefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef InfoWar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Ik snap waarom je het belangrijk vind. Nee, ik denk niet dat men daar overeenkomst over kan bereiken in dit topic. Zullen we het er daarom hier niet meer over hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef InfoWar het volgende:
[ afbeelding ]
Mis informatie is goed voor het moraal van de demonstranten en slecht voor mubarak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
AJE dikt zelf vast ook aan, geen nieuwszender is helemaal objectief
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
Jongens, ga hier lekker discussiëren over de aantallen:
Het aantallen discussie topic - Egypte
Inderdaad! Wegwezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het lijkt er op dat deze President ijndelijk eens OP gaat treden, in plaats van aftreden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:18 schreef Dickbride het volgende:
Wanneer treedt die gast nou es af????
Goed gedaan! Weg met dat oeverloze gemier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
Waarom stel je de vraag als je het antwoord al weet. Geheime dienst, verdwijningen, etc.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Stel nou dat Mubarak niet aftreedt of wordt afgezet en de mensen geen energie meer hebben om te staken. En dat ze het zo laten als het nu is. Ik zeg niet dat, dat gebeurd, maar stel. Wat gebeurd en dan met al die mensen die nu volop twitteren over hoe zo'n klote man Mubarak wel niet is en al die mensen die de demonstranten helpen en het leger. Iemand een idee?
Ben bang dat mensen die dat vanuit Egypte hebben gedaan toch wel een probleem hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Stel nou dat Mubarak niet aftreedt of wordt afgezet en de mensen geen energie meer hebben om te staken. En dat ze het zo laten als het nu is. Ik zeg niet dat, dat gebeurd, maar stel. Wat gebeurd en dan met al die mensen die nu volop twitteren over hoe zo'n klote man Mubarak wel niet is en al die mensen die de demonstranten helpen en het leger. Iemand een idee?
Ik denk dat er een stevig dialoog plaats zal vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Daarom kunnen ze ook niet echt meer terugquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ben bang dat mensen die dat vanuit Egypte hebben gedaan toch wel een probleem hebbenMubarak zal de demonstranten vast niet ongemoeid laten als ie aan de macht blijft...
Nou, als dat gebeurd en het buitenland krijgt er lucht van. Dan moet er bij de VS en de andere landen toch wel een lampje gaan branden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Waarom stel je de vraag als je het antwoord al weet. Geheime dienst, verdwijningen, etc.
Of de mensen van het leger die op de vele foto's staan waar ze de kant van het volk kiezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hoop voor ze dat ze bereiken wat ze willen, want hun leven wordt er anders echt niet beter opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze ook niet echt meer terug
Hij wordt internationaal ook langzamerhand geïsoleerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Als dat zo is... Hopelijk geeft dat de demonstranten een heleboel energie!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef Flashbox het volgende:
RandaYaacoub The @AJELive is screening @AJELive in Tahrir Sq on a giant screen to all protesters to know the world is watching & supporting them #Jan25 less than a minute ago via web
En dan? Er zijn nu in deze week ook al rond de 150 mensen gestorven. De beelden van mensen op die brug die omver gereden worden door de politie staan overal op youtube.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nou, als dat gebeurd en het buitenland krijgt er lucht van. Dan moet er bij de VS en de andere landen toch wel een lampje gaan branden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Of de mensen van het leger die op de vele foto's staan waar ze de kant van het volk kiezen?
Neuh. Dat wordt van Indonesië tot Chili en terug al decennia genegeerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nou, als dat gebeurd en het buitenland krijgt er lucht van. Dan moet er bij de VS en de andere landen toch wel een lampje gaan branden.
Mooi!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef Flashbox het volgende:
RandaYaacoub The @AJELive is screening @AJELive in Tahrir Sq on a giant screen to all protesters to know the world is watching & supporting them #Jan25 less than a minute ago via web
Hoezo? Wat gebeurde er daar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Laten we blij zijn dat het anders gaat dan in Roemenië
Dan kom ik het land niet meer binnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik ga vanavond even een FOK!abonnementje scoren om die denigrerende kutreacties van jou in ieder geval niet meer te hoeven lezen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vind de Egyptische vrouwen ook veel minder geëmancipeerd uitzien dan bijvoorbeeld de Tunesische vrouwen. Vind het niet echt een volk met klasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |