quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Black_Ninja het volgende:
zo te horen gaan ze het museum dus beschermen, top!
Welke bestuursvorm zou volgens jou dan wel goed zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja dat klopt want een democratie is een dictatuur waarbij de mens bedrogen wordt en denkt vrijheid te hebben maar het niet zo is waardoor de machten makkelijker kunnen doen wat ze willen.
Maar als de Islamitische partij aan de macht komt dan is het voor de US ongunstig.
We houden je op de hoogtequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef Infection het volgende:
Jammer, heb geen livestream omdat ik in de bus zit. Even hier blijven volgen dan.
24/01/2011quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Black_Ninja het volgende:
zo te horen gaan ze het museum dus beschermen, top!
Wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef Kwaliteit het volgende:
wat veel nederlandse reclame tegenwoordig op CNN
Zou dit de reden zijn waarom Hosni Mubarak al 4 uur niets van zich heeft laten horen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Wokkel het volgende:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream2
Today's White House briefing starting soon. Expected topic for today is the Egyptian protest.
Ik kom zelf uit Yoegoslavie en het systeem in de tijd van Tito was erg goed, maar op dit moment denk ik geen één systeem. Dus wordt het tijd voor iets nieuws.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef maxburger het volgende:
[..]
Welke bestuursvorm zou volgens jou dan wel goed zijn?
Hij lijkt er minder blij meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef Muridae het volgende:
Mooie foto.
Demonstrerende vrouw kust politieagent alsof het haar zoon is.
[ afbeelding ]
quote:Dsc00248_normal tracyfuad RT @Jnoubiyeh: The army has completely sealed off #Suez City in an attempt to stop the protests. Nobody can get in and nobody can get out. #Egypt #Jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |