Vergeet niet dat hij zeer goeie vriendjes was met familie Mubarakquote:Op zondag 30 januari 2011 16:22 schreef Muridae het volgende:
Egyptische filmster Adil Iman support de opstand op Al Arabiya.
Hij is heel erg bekend in het Midden-Oosten.
quote:evanchill Evan Hill
Leaving for Tahrir Square. No more internet, but will post audio updates here: http://ow.ly/3MNdJ Liveblog here http://ow.ly/3MNew #jan25
Ja, de Arabische volgens mij.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
Wordt AJE eigenlijk ook in Egypte uitgezonden?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Pien85 het volgende:
Pff, hoe ga ik in vredesnaam Fok en twitter en NRC live en AJE en CNN volgen en eten?
Was Ehab Tawfiq ook geen familie van Mubarak ?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij zeer goeie vriendjes was met familie Mubarak
Er is vast ook een strijd intern bij de TVquote:Op zondag 30 januari 2011 16:22 schreef mu_barak_obama het volgende:
staats tv heeft ook best wel wat rellen laten zien, wat ik niet had verwacht volgens mij krijgen er daar wel een paar ontslag, of die zijn de laan al uit.
Als je hier een tegenstrijdige mening hebt met die vrouwen ben je gelijk een "mongool"quote:
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
El Baradei on CNN "(The Muslim Brotherhood agree) that the state in no way will be a state based on religion" (there was poor sound)
Ja, in die landen heeft iedereen een schotel, weinig mensen hebben kabel en daar is sowieso weinig op te zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
LaraABCNews Lara Setrakianquote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ja, de Arabische volgens mij.
Niet meer.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
Nee, dat mag niet! Het topic is voorbestemd voor wereldvreemde idioten die enkel 'oeh, ah, zag je dat!' opmerkingen willen plaatsen. Stel je voor dat we een diepgaande analyse plaatsen of over de aantallen willen discussiëren.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef P8 het volgende:
Het discussieren over het aantal demonstranten lijkt me heel erg relevant en daarom legitiem.
Is mij ook gelukt alleen ff stoppen met posten of belangrijke dingen kopieren en plakkenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Pien85 het volgende:
Pff, hoe ga ik in vredesnaam Fok en twitter en NRC live en AJE en CNN volgen en eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |