quote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Miljoenen? Dat lijkt me schromelijk overdreven. Hoogstens een man of 200.000.
Schijnen er al rond de 200k in kairo alleen te zijn. Maar er zijn waarschijnlijk ook nog grote aantallen te bang, in andere steden of bezig die thugs tegen te houden. Of dood.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Miljoenen? Dat lijkt me schromelijk overdreven. Hoogstens een man of 200.000.
En de gebruikelijke demo's in Alexandrië en Suezquote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er kwam net nog een bericht dat in Mansour er zo'n honderdduizend op straat zijn, Cairo spreekt men over 150.000 op Tahrir alleen. In Luxor beschermt de bevolking de monumenten.
Dit is een zure reactie maar AY lokt ze soms echt uit zelf.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef Monidique het volgende:
Misschien zijn het er geen miljoenen, maar ze zijn stukken effectiever dan die studentjes uit Teheran.
Ik wist het, waarom betrek je Iran er nu weer bij? 3 miljoen mensen daar, maar het merendeel waren geen studenten. Idioot.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef Monidique het volgende:
Misschien zijn het er geen miljoenen, maar ze zijn stukken effectiever dan die studentjes uit Teheran.
Ik bedoel zo een satteliet schotel + decoder en ik ben nog bezig..quote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmiddag gelanceerd worden op NASA-tv.
Mooie Japanse raket.
[/quote[quote]Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmiddag gelanceerd worden op NASA-tv.
Mooie Japanse raket.
ik heb het ook niet super goed kunnen volgen maar ze zal er geheid omheen geluld hebben en dus geen concreet antwoord hebben gegeven...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef gehotseflotst het volgende:
Wilde Clinton nou geen antwoord geven op de vraag of Moebarak asiel zou kunnen krijgen in Amerika?Zoiets werd gezegd op AJE, maar lette niet helemaal op
soort SRquote:Op zondag 30 januari 2011 16:16 schreef intellectuele_user het volgende:
Ze demonstreren toch ook niet op een vast tijdstip? Ik zie mensen komen en gaan. Ze wisselen elkaar af.
Nee, heb jij die voor de jouwe? We zijn allebei aan het speculeren. Ik doe dat dan weer aan de hand van de getallen die op AJ zijn genoemd, zie Dago's post.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb je een bron, foto of video van de aantallen?
Of kinderen en bejaarden die slecht ter been zijn maar wel dezelfde intenties hebben, maar voor hen is het niet handig om tussen een meute te staan.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Schijnen er al rond de 200k in kairo alleen te zijn. Maar er zijn waarschijnlijk ook nog grote aantallen te bang, in andere steden of bezig die thugs tegen te houden. Of dood.
"Soms", ja. Wat een rare vent is dat.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is een zure reactie maar AY lokt ze soms echt uit zelf.
Succes met uitrichten.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:16 schreef Insane- het volgende:
[..]
Ik bedoel zo een satteliet schotel + decoder en ik ben nog bezig..
Nee, jij gooit hier hoge ogen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:17 schreef Monidique het volgende:
"Soms", ja. Wat een rare vent is dat.
Ik zie de beelden en foto's. Dat kunnen nooit miljoenen zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, heb jij die voor de jouwe? We zijn allebei aan het speculeren. Ik doe dat dan weer aan de hand van de getallen die op AJ zijn genoemd, zie Dago's post.
Daar gaan we nu ook geen discussie over beginnen!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het wel knap dat jullie van hieruit kunnen zien hoeveel mensen er zijn !
Mubarak snapt het nog altijd niet, als het waar is dat er weer straaljagers over vliegen.quote:LaraABCNews
Fighter jets were joined by helicopters, which flew so low they were below my 8th storey window and swooped over Tahrir Square #Jan25 less than a minute ago via web
Daarbij weet ik dat er in meer steden gedemonstreerd wordt alleen zien we dat niet. Hier horen we alleen van Cairo, Alexandrië en Suez. Maar ook in andere steden wordt gedemonstreerd: Port Said, Ismalia, Luxor...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, heb jij die voor de jouwe? We zijn allebei aan het speculeren. Ik doe dat dan weer aan de hand van de getallen die op AJ zijn genoemd, zie Dago's post.
Als je dan de te jonge, te oude, en anderszins niet capabele protesteerders meeneemt, is het een royaal aantal. Te groot om te negeren in ieder geval.
De metropool Cairo heeft bijna 20 miljoen inwoners. Dan vind ik 200.000 nog steeds niet bijzonder veel als Mubarak echt zo'n lul zou zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Schijnen er al rond de 200k in kairo alleen te zijn. Maar er zijn waarschijnlijk ook nog grote aantallen te bang, in andere steden of bezig die thugs tegen te houden. Of dood.
Je ziet alleen Cairo.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie de beelden en foto's. Dat kunnen nooit miljoenen zijn.
Ah nee ok, jouw koppentellen van een zeer klein deel van de beelden die beschikbaar zijn zal betoruwbaarder zijn dan de berichten uit Egypte zelf.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij ziet beelden en foto's van alle steden?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Idd.. of er niets aan de hand is...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef gehotseflotst het volgende:
Wat lief, zo'n brug met rustig verkeer op de staatstelevisie van Egypte
Het leger is (redelijk) op de hand van de bevolking, ik denk dat de soldaten wel oppassen tijdens het navigerenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wacht op het eerste ongeluk met een tank. Tering, typisch Egypte gewoon met je autootje naast een tank rijden
waar kan ik de staatstelevisie bekijken?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Resistor het volgende:
Staatstelevisie geeft totaal andere beelden dan Al Jazeera
Mijn god, dat ik uberhaupt reageer op wereldvreemde Nederlanders die opgegroeid zijn in boerendorpen en mij willen vertellen hoe de vork in de steel zit. Je hebt toch ogen of niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah nee ok, jouw koppentellen van een zeer klein deel van de beelden die beschikbaar zijn zal betoruwbaarder zijn dan de berichten uit Egypte zelf.
Okidokie.
Vraag dan anderen ook niet om bronnen man.
Dat doen ze nu al 3 a 4 dagenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Resistor het volgende:
Je bedoeld de NOS?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Resistor het volgende:
Edit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |