De focus ligt inderdaad nu alleen nog maar op Cairo, de andere steden hoor je maar heel weinig van, het wordt voor AJE ook steeds moeilijker om updates te krijgen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:10 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja denk je? Ik kan het heel moeilijk inschatten maar in heel egypte lijken er toch wel meer dan een paar miljoen op straat te staan. in Alle steden.
quote:Tegengehouden tankcolonne wordt nu in dubbele rijen voor Egyptisch museum gezet. #Jan25 #Egypt
ja dat heb ik gelezen, ik heb je ook verteld wat ik van zijn gedrag vind en waarom ik het "kwallen"noem ...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef P8 het volgende:
[..]
Typ dan wat zorgvuldiger
Ik zal het nog een keer zeggen waarom ik geen mening heb over Mubarak.
[..]
Inhoud is ongeveer: "....."quote:Op zondag 30 januari 2011 16:12 schreef Muridae het volgende:
Iemand een linkje met inhoud Hillary speech ?
they see me rollin', they hatin'quote:
Ik meen te hebben gelezen dat het om tienduizenden ging per grote stad. Dat vind ik weinig. Maar als ik ongelijk heb, dan zie ik graag een bron. Ik kan zo snel niks vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja denk je? Ik kan het heel moeilijk inschatten maar in heel egypte lijken er toch wel meer dan een paar miljoen op straat te staan. in Alle steden.
En ik ben een paar keer op de loveparade geweest in berlijn en ik zie dat plein en dan denk ik daar staan er ook wel een hoop
Vergeet niet dat een heleboel burgers bezig zijn om op lokaal niveau voor stabiliteit te zorgen, ze staan niet op grote pleinen maar op kruisingen en in steegjes.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:12 schreef AryaMehr het volgende:
Inderdaad, ook ik vind de aantallen wat aan de lage kant.
whahah niks dusquote:Op zondag 30 januari 2011 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Inhoud is ongeveer: "....."
Miljoenen? Dat lijkt me schromelijk overdreven. Hoogstens een man of 200.000.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:10 schreef Daniel1976 het volgende:
En dat lijkt me dan weer een understatement.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Miljoenen? Dat lijkt me schromelijk overdreven. Hoogstens een man of 200.000.
Dat.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Miljoenen? Dat lijkt me schromelijk overdreven. Hoogstens een man of 200.000.
Om hun huizen te beschermen, klopt. Maar ook de aantallen die ik vrijdag heb gezien vond ik wat aan de lage kant.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:13 schreef Dagonet het volgende:
Vergeet niet dat een heleboel burgers bezig zijn om op lokaal niveau voor stabiliteit te zorgen, ze staan niet op grote pleinen maar op kruisingen en in steegjes.
Er kwam net nog een bericht dat in Mansour er zo'n honderdduizend op straat zijn, Cairo spreekt men over 150.000 op Tahrir alleen. In Luxor beschermt de bevolking de monumenten.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:13 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik meen te hebben gelezen dat het om tienduizenden ging per grote stad. Dat vind ik weinig. Maar als ik ongelijk heb, dan zie ik graag een bron. Ik kan zo snel niks vinden.
Nouwjah, wel iets meer, maar toch geen miljoen.quote:
Heb je een bron, foto of video van de aantallen?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
En dat lijkt me dan weer een understatement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |