Omdat de media toch niet zo objectief zijn als jij dacht.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef iBenny het volgende:
Waarom is het voor het ANP eigenlijk niet zulk belangrijk nieuws?
haha jaa heb ik ook:pquote:Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef Schunckelstar het volgende:
ben ik de enige bij wie de stream steeds een paar zinnen herhaalt![]()
nogal irritant
Koos? Ik zie toch echt een andere naam.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:58 schreef IHVK het volgende:
Er staat een hartje naast al jouw posts Koos, dat is best vervelend af en toe.
dan luister je toch echt niet goedquote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef Resistor het volgende:
Weinig ander nieuws.
Ze demonstreren.
Ze demonstreren nog steeds
Ze zijn nog steeds aan het demonstreren
De protesten gaan door...
da's mooi.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef Flashbox het volgende:
NRC Live:
Shell evacueert al haar internationale personeel en hun families uit Egypte. (reuters)
hopelijk vreugdeschoten, daar zijn ze in die contreien ook gek op...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
AJE geeft aan dat er geweer schoten zijn gehoord
Maar denk je dat het volk zo massaal alles wat ze hebben zouden riskeren, als de nood niét zo hoog zou zijn? Ik bedoel, de emoties die je ziet zijn echt. En de reactie van Mubarrak (eer)gisteren liet wel heel duidelijk merken wat hij van zijn volk vindt.quote:
het feit dat ie nu vertikt op te stappen , is naar mijn mening kwallengedrag ( kwal is een nette formulering hoor ) en ik vind het toch degelijk een dictatuur ... zoals ik inmn andere reactie ook al had gezegd .....tuurlijk kan het altijd erger ..nogmaals zoals in mn eerdere reactie ... maar iemand anders reageerde ookal met de vraag aan jou .... hoe zie jij hem dan ???quote:
je hebt mail.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef no1uknow het volgende:
Twitter deze even de twitsphere in, spandoek materiaal!
[ afbeelding ]
juistquote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar denk je dat het volk zo massaal alles wat ze hebben zouden riskeren, als de nood niét zo hoog zou zijn? Ik bedoel, de emoties die je ziet zijn echt. En de reactie van Mubarrak (eer)gisteren liet wel heel duidelijk merken wat hij van zijn volk vindt.
Dat is niet echt goed vertaald. Er staat nu: dat is niet mijn vriend, de regeringquote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef no1uknow het volgende:
Twitter deze even de twitsphere in, spandoek materiaal!
[ afbeelding ]
Dat is mooi ja, iemand die ik ken zijn ouders zijn nu daar voor Shell.quote:
beter!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
Jan 25 Live jan25live
RNN: Internet is back in some areas #jan25 #egypt 1 minute ago via jan25live
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
Jan 25 Live jan25live
RNN: Internet is back in some areas #jan25 #egypt 1 minute ago via jan25live
Gezelligquote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef Flashbox het volgende:
NRC Live:
Volgens Al Jazeera staan er in de noordelijke stad Mansoura 100.000 demonstranten tegen Mubarak te zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |