Tahir plein, wellicht ook in Den Haagquote:Op zondag 30 januari 2011 15:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
vredesplein of tahir plein??
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
nolanjazeera
Fighter jets seem to have stopped now. Had zero effect on dispersing protestors! #Egypt #Jan25
![]()
![]()
Nee, die zijn volgens mij al een tijdje weg.quote:
quote:"Hospital says police shooting to kill" (Jenna Krajeski zaterdag 29 jan) http://www.almasryalyoum.(...)police-shooting-kill Het dodental zou volgens doktoren van een van de grootste ziekenhuizen in Caïro veel hoger liggen dan tot nu toe bekend is. Tevens meldt men dat de meeste wonden door gewone kogels zijn veroorzaakt niet door rubber kogels, ook zouden de schoten voornamelijk op het hart en hoofd gericht zijn.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:47 schreef Schuifpui het volgende:
Iemand nog beelden/plaatjes van die F-16? Die heb ik gemist.
wtf, dit gaat echt zwaar escaleren als er een uiteindelijk dodental naar boven komtquote:
SultanAlQassemiquote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Legerleiding bevestigt tegen de mensen dat ze niet, niet op de mensen gaan schieten.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef VGA4xZoom het volgende:
AJA ; Military will NOT go against the people
Denk het niet. Als er 2000 man sterven en de rust is teruggekeerd dan gaat de hele wereld gewoon weer over op de orde van de dag.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wtf, dit gaat echt zwaar escaleren als er een uiteindelijk dodental naar boven komt
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Jazeera: Witnesses on the ground report that military officials in Meydan Tahrir have told protesters "We will not stand in your way"
dat is goed nieuws...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Legerleiding bevestigt tegen de mensen dat ze niet, niet op de mensen gaan schieten.
Echt wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Fok! Mo the fastest News report of NL
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef Daniel1976 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef gers het volgende:
leger schiet niet op de demonstranten aldus aljaheera
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef VGA4xZoom het volgende:
AJA ; Military will NOT go against the people
respect, diep respect, erg blij om dit te horen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Leger zal niét tegen het volk keren, volgens leider.
kun je wel stellenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Echt wel.
volgens mij kan anp beter hier gaan lezen.
'Volk' is breed interpreteerbaar. Bewapende mannen zou ik niet al te gauw vertrouwen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Leger zal niét tegen het volk keren, volgens leider.
schaatsen en voetbal is belangrijkerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef TJV het volgende:
Mooi om te horen.
Toch vind ik het nog steeds SCHANDALIG dat er niets op de Nederlandse tv is.
Cool! De strijd wordt voorlopig nog interne uitgevochten.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef Daniel1976 het volgende:
hahah idd!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Echt wel.
Mubarak kwam ook een kijkje nemen.. .quote:AymanM Ayman Mohyeldin
Helicopter thought to be part of presidential fleet flying very low above crowd at Tahrir Square #egypt #jan25
quote:gebaly
to all bakeries in Egypt, please do not stop producing bread, your service will ensure the continuation of the revolution #jan25
inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 15:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
schaatsen en voetbal is belangrijker
FOK! rulez.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Echt wel.
We hebben meerdere zenders dus dat is een kulredenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
schaatsen en voetbal is belangrijker
Hier hebben ze het over rellende jeugd en oproerkraaiers.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef TJV het volgende:
Mooi om te horen.
Toch vind ik het nog steeds SCHANDALIG dat er niets op de Nederlandse tv is.
dan schieten ze de landmacht neerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan wordt het nog helemaal interessant, want die demonstranten blijven wel staan, zeker als het leger niets gaat doen. Dan moét Mubarrak wel actie ondernemen, of de luchtmacht zo ver krijgen dat ze de boel neermaaien.
ANP is ouwelullen-media nofiquote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef Muridae het volgende:
Heeft ANP geen twitter, misschien attenderen op dit topic ?
ja hè?quote:
Ik maak mij meer zorgen over een bloot mes zo dicht tegen de huid gedragen... Zal een aardige wond geven als hij struikeltquote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef Drifter__ het volgende:
Check die tiener(buurwacht) met een wapen...
Hij had nog net geen MS13 op z'n voorhoofd staanquote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef Drifter__ het volgende:
Check die tiener(buurwacht) met een wapen...
ja dat viel mij ook al op, niet echt slimquote:Op zondag 30 januari 2011 15:53 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik maak mij meer zorgen over een bloot mes zo dicht tegen de huid gedragen... Zal een aardige wond geven als hij struikelt
Showen met een F16.....meer tanks/jeeps door de straten lijkt mij wat effectiever.quote:Phewww: An Army officers has talked to protesters in loudspeakers saying that the fighterjets are just show of power by Army to the looters and thugs who were operating yesterday. He confirmed that the army would never fire at its own people.
In dat laatste geval kon de landmacht zich wel eens tegen Mubarak keren. En dan zou het me niks verbazen als de hele meute richting paleis trekt om daar die tanks eens even te testen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan wordt het nog helemaal interessant, want die demonstranten blijven wel staan, zeker als het leger niets gaat doen. Dan moét Mubarrak wel actie ondernemen, of de luchtmacht zo ver krijgen dat ze de boel neermaaien.
..zijn beelden van gisteren ; deden ze om hun eigen huizen te beschermen tegen de "thugs" wat moeten ze anders , politie was er niet ...quote:
Hahhahaquote:Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef P8 het volgende:
[..]
Hij had nog net geen MS13 op z'n voorhoofd staan
Prachtig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |