Tankenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:20 schreef gehotseflotst het volgende:
Maar al even geen straaljagers meer, zo te horen
Ja, en waarschijnlijk zijn de druk bezig AJE naar beneden te halen zodat die s'avonds niks meer kan uitzenden.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er wordt *nog* niet geschoten. Ik denk eerlijk gezegd dat het nog eng gaat worden als het donker is.
quote:
quote:dancefromiraq more jets just took off from Al Maza airport #jan25 3 minutes ago via TweetDeck
Eng is het nu ook alquote:Op zondag 30 januari 2011 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er wordt *nog* niet geschoten. Ik denk eerlijk gezegd dat het nog eng gaat worden als het donker is.
Check de sticky voor een zooi updates.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef gers het volgende:
iemand een update van de laatste 24 uur ?
kan nu pas weer live kijken
[Upd] Egypte: Demonstranten geven niet opquote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef gers het volgende:
iemand een update van de laatste 24 uur ?
kan nu pas weer live kijken
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BREAKING BBC Arabic: Hilary Clinton "We stand with the people of Egypt & we want a democratic Egypt that respects human rights"
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
De opdracht die ze kregen was gewoon schieten als de avondklok wordt overtreden. Die is al overtreden. Lijkt me sterk dat het leger op het volk gaat schieten nu, alhoewel iedereen hier natuurlijk hoopt op sensatie
wil je alleen voor je zelf spreken?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
De opdracht die ze kregen was gewoon schieten als de avondklok wordt overtreden. Die is al overtreden. Lijkt me sterk dat het leger op het volk gaat schieten nu, alhoewel iedereen hier natuurlijk hoopt op sensatie
Hoe minder sensatie hoe beter.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
dankequote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef P8 het volgende:
[..]
[Upd] Egypte: Demonstranten geven niet op
koppige ouwe lul van 82?!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:24 schreef IHVK het volgende:
Waarom gaat Mubarak niet gewoon weg net als Ben Ali?
Nou, het is meer dat als het donker is, men kwetsbaarder is, dus ik hoop dat áls er dan toch geschoten gaat worden, dat snel gebeurt ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
die voelen al nattigheid dusquote:Op zondag 30 januari 2011 15:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
BREAKING BBC Arabic: Hilary Clinton "We stand with the people of Egypt & we want a democratic Egypt that respects human rights" 1 minute ago via web
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |