Bombarderen van de eigen hoofdstad? Dan kan Mubarak net zo goed meteen weggaan, dan is het feestje echt over voor hem; de Amerikanen snijden zijn hulp af en hij kan zijn vriendjes niet meer omkopen. Dan hangt ie over een maand aan een lantaarnpaal ergens.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
en met een F16 een bom laten vallen , zal em ook niet worden, want dan komt Uncle Sam even langs, en laat ze nog eens de ROE zien
ik ook , ik word beetje dol van en ben helemaal hyper van dat straaljagergeluid gewordenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh, die heb ik al open staan, maar ik ben steeds aan het switchen
Ach, het opent aan de ene kant wel weer de ogen van de mensen die het altijd maar zo vreemd vinden dat het Arabische volk zo'n hekel heeft aan Amerika.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef IHVK het volgende:
Breek me de bek niet over de Amerikanen en de spelletjes die ze al decennialang spelen over de rug van het volk in het midden-oosten.
De combinatie van die spelletjes en de ongeletterdheid en lage kennisniveau van een groot gedeelte van het volk zorgt voor deze situaties.
De EU en flink ingrijpen in 1 zinquote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ze zullen we moeten, als de Geneve Confentie en de ROE worden gebroken, en anders hoop ik dat de EU flink in grijpt
Yups. De Tweet-revolutiequote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef Muridae het volgende:
[..]
This revolution will be streamed and tweeted !
Das humor he, net als de EU en daadkracht of de EU en eensgezindheid.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De EU en flink ingrijpen in 1 zin
Het is ook een mensenmassa waar ik op afstand benauwd van wordt om te zienquote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Schunckelstar het volgende:
het geschreeuw word weer harder zo te horen
Idd. De EU stelt een onderzoek in en gaat erover vergaderen en 3 dictators later zijn ze er nog niet uit.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das humor he, net als de EU en daadkracht of de EU en eensgezindheid.
idd, ik hoop echt zo hard dat het leger zich niet tegen het volk keertquote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Janetje het volgende:
Je ziet die sfeer daar steeds naarder worden..
Si.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:20 schreef P8 het volgende:
AJ staat hier ook aan, maar ik liep net door de kamer. Hoorde ik nu goed dat volgens Hillary Clinton de afgelopen presidenten Mubarak hebben verzocht zijn systeem te liberaliseren?
Het klonk heel erg als dat de Amerikanen zich al aan het indekken zijn.
Er wordt *nog* niet geschoten. Ik denk eerlijk gezegd dat het nog eng gaat worden als het donker is.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Avondklok is al ingegaan, dus zal wel niet geschoten worden door het leger anders hadden ze dat nu al moeten doen.
Dat vrees ik ook... Het is super om het volk en het leger zo gebroederlijk samen te zien... maar ik ben bang voor eventuele represailles als het donker is ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er wordt *nog* niet geschoten. Ik denk eerlijk gezegd dat het nog eng gaat worden als het donker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |