Het is bijna een scene voor scene reenactment van Der Untergang.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Tering, check die beelden van de Egyptische tv dan. Vrolijk soldaten handjes schudden, al lachend. De soldaten kijken ook nogal verloren.
De soldaten lijken niet al te welwillend tegenover die leidinggevende te staan idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Tering, check die beelden van de Egyptische tv dan. Vrolijk soldaten handjes schudden, al lachend. De soldaten kijken ook nogal verloren.
welke link is dat ??quote:Op zondag 30 januari 2011 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
en dan nog verliezen met je straaljagerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:08 schreef Dagonet het volgende:
Real live chicken spelen met honderdduizend demonstranten.
gewoon op AJEquote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
welke link is dat ??
Gewoon AJEquote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
welke link is dat ??
Ik hou het rustiger met de twee streams van al jazeera, al twijfel ik om niet ook een laptop op het bureau te gooien met nog een stream of twee zodat ik meer ruimte heb om twitter te volgen.quote:
sorry duh is op AJEquote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
welke link is dat ??
Bizar gewoon!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Link naar de fighters: http://www.flickr.com/photos/41704970@N06/5401154264/
twitter heb in onder een van de tabs iddquote:Op zondag 30 januari 2011 15:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hou het rustiger met de twee streams van al jazeera, al twijfel ik om niet ook een laptop op het bureau te gooien met nog een stream of twee zodat ik meer ruimte heb om twitter te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |