moeten ze wel even laten horen, want dat wil ik graag meemaken.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef Flashbox het volgende:
NRC Live:
Volgens Al Jazeera staan er in de noordelijke stad Mansoura 100.000 demonstranten tegen Mubarak te zingen.
owh, jij was me voorquote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef Flashbox het volgende:
gpdcairo:
extra leger arriveert in nabijheid van plein. worden tegengehouden door meute. Dramatische toestanden bij tankcolonne. #Jan 25 #Egypt [via Twitter]
welke feed is dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef TheFamousMan het volgende:
extra leger arriveert in nabijheid van plein. worden tegengehouden door meute. Dramatische toestanden bij tankcolonne. #Jan 25 #Egypt
15.000 mensen hoorde ik?quote:
oh ja , en dat ie beveelt aljazeera te stoppen met live beelden te geven en de staattv laat zeggen dat aljazeera niet de waarheid verteld ; kwallengedrag!quote:
Kijk ze dan ook gewoon hangen tegen de tank.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:44 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
leger laat mensen gewoon rondlopen, doen helemaal niets. Deze wegversperring lijkt gewoon voor show.
LOLquote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dat is niet echt goed vertaald. Er staat nu: dat is niet mijn vriend, de regering
viel mij ook opquote:Op zondag 30 januari 2011 16:04 schreef Misstique het volgende:
Het leger is zich aan het terugtrekken? Zeiden ze dat nou op AJE?
nee dat was vorige week bij de studentendemo's ... 150 werd gezegd geloof ik ...quote:
Iran ligt veel verder dan N-Afrika, maar kwam veel prominenter in beeld.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:57 schreef IHVK het volgende:
Bij de NOS is er altijd uitvoerig overleg over hoe en wat ze iets plaatsen, dus het kan mogelijk zijn.
Of ze achten het niet van belang omdat het redelijk ver van mijn bed is.
Ja, twee tanks zijn weggegaan begreep ik ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:04 schreef Misstique het volgende:
Het leger is zich aan het terugtrekken? Zeiden ze dat nou op AJE?
Ugh, wat vertelt hij dan? Ik hou het allemaal niet bijquote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef Ryon het volgende:
Verdomme. Die vent die nu op CNN aan het lullen is vertelt een boel interessante dingen. Kwaliteitszender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |