Maar als die Mubarak onbereikbaar is en blijft in een paleis of vesting, dan houdt het toch ook op?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:46 schreef One_of_the_few het volgende:
De bevolking gedraagt zich eigenlijk vrij goed. Als je ze geen uitweg meer biedt gaan mensen rare dingen doen. Het kan twee kanten op, gaat het de verkeerde kant op voor mubarak, dan gaat het ook flink snel.
Altijd als ik de LaPo hebt doet men dat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, ik had maar vast een nieuwe geopend.
Zou je die aanwijzing(en) hier kunnen delen wellicht? Waar maak je uit op dat plannen voor de revolutie al klaar lag (dus van hoger niveau georkestreerd waren) en belangrijker steun geniet van buitenlandse mogendheden? Vooral die laatste aanwijzing zou een primeur zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De aanwijzing voor mij is dat in dit soort landen zelden dingen spontaan plaatsvinden op politiek vlak. Deze opstand is misschien geïnspireerd door die in Tunesië, maar ik denk dat er wel degelijk plannen voor klaarlagen (én dat hij steun geniet van buitenlandse mogendheden. Iran is mijn eerste gok)
Niet echt, er wordt nog steeds geplunderd, en de staats-tv probeert het moslimbroederschap daar de schuld van te geven.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Altijd als ik de LaPo hebt doet men dat.
Is er de afgelopen 30 min nog wat gebeurd?
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Het wordt tijd dat ze naar het paleis toegaan
Ik vind Iran geen derdewereldland ten eerste. Niet dat ik het eens ben met de ideologische grondslag van de staat, maar het is geen achterlijk land, verre van dat. Mijn gok richting Iran komt vooral voort uit dat er net bekend geworden is dat Iran El Baradei sponsort. Het is niet dat ik met een aluhoedje fictieve verbanden zit uit te tekenen dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:45 schreef Monidique het volgende:
[..].
Ik bedoel, het idee dat Iran achter deze demonstraties zit is... nou ja, wat paranoïde. Iran is de grote boeman voor al die despootjes. Het is ook niet nodig, want mensen kunnen dit gewoon zelf doen. Daarnaast zie ik eerlijk gezegd weinig coördinatie, geen planning. En het heeft veel met Tunesië te maken. Sowieso is Egypte al jaren rumoerig. Er speelt veel meer in Egypte en het is wat bespottelijk, eerlijk gezegd, om in de demonstraties de hand van een derdewereldland als Iran te zien.
WTFquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
check de reacties hier eens http://www.elsevier.nl/we(...)eigen-Sjahmoment.htm
quote:Het ergste is, dat de onnozelaars in het westen ook nog staan te juichen bij deze opstand. Proef het enthousiasme van onze media. Lees de visies van kunstemaker Smeets en en liefje Bouazza op het blog van SyndroomvanDown-basher Peter - laat de VN de PVV-aanhang doodschieten - Breedveld!
Ezels, die zich telkens aan dezelfde steen stoten!
Als Egypte in handen valt van de Moslimbroederschap, dan ligt er een eindstrijd met kernwapens in het verschiet!
ja, dan houdt het dus op. Ik denk dat Mubarak daar op inzet. Als de bevolking de paleizen aanvalt, dan heeft hij geen kans. Het afsluiten van water kan de kans daarop vergroten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als die Mubarak onbereikbaar is en blijft in een paleis of vesting, dan houdt het toch ook op?
Primeur? Het zou volgens mij eerder een primeur zijn als zo'n revolutie eens niet gesteund/getriggerd/veroorzaakt zou zijn door het buitenland.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zou je die aanwijzing(en) hier kunnen delen wellicht? Waar maak je uit op dat plannen voor de revolutie al klaar lag (dus van hoger niveau georkestreerd waren) en belangrijker steun geniet van buitenlandse mogendheden? Vooral die laatste aanwijzing zou een primeur zijn.
Ze nemen het op voor de Chistenen, zonder te weten dat diezelfde Christenen óók op straat staanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
check de reacties hier eens http://www.elsevier.nl/we(...)eigen-Sjahmoment.htm
Wat voor debielen reageren op die site?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze nemen het op voor de Chistenen, zonder te weten dat diezelfde Christenen óók op straat staan.
Het schijnt dat El Baradei zijn best doet om zich op te werpen als oppositieleider.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja
Wat aja zegt, ze ebben een leider nodig.
Er gebeurd maar niets, wanneer steekt er nou eens een leider zijn nek uit
Nee, zal al lang gevlucht zijn... Die 'tv uitzendingen' kunnen overal plaatsvinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:53 schreef One_of_the_few het volgende:
maar je hebt gelijk, het kan ook de mensen weer in de pas laten lopen. In Iran werkte de laatste keer een harde hand ook. Wat denk je, zit mubarak nog in egypte?
Heb jij daar wel deugdelijke bronnen voor? Het is nogal een uitspraak. AryaMehr stelde dat Iran El Baradei heeft omgekocht (smeergeld gegeven), jarenlang, maar kan dat niet onderbouwen. Kun jij dat wel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn gok richting Iran komt vooral voort uit dat er net bekend geworden is dat Iran El Baradei sponsort.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, zal al lang gevlucht zijn... Die 'tv uitzendingen' kunnen overal plaatsvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |