quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef QBay het volgende:
Volgens mij heeft Mubarak zojuist zelfmoord gepleegd...en dat weet ie zelf ook, aan zijn taalgebruik te horen: 'Ik ga sterven op Egyptisch grond'![]()
dit idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom komen hier mensen in dit topic die er 50 delen lang niet geweest zijn om vervolgens te gaan zeiken over Tweetswat al 54 delen lang zo'n beetje de main source of information is, aangezien heel veel journalisten het land uit geschopt zijn of hun apparatuur kwijt zijn
Zullen we anders een apart twitter-topic aanmaken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom komen hier mensen in dit topic die er 50 delen lang niet geweest zijn om vervolgens te gaan zeiken over Tweetswat al 54 delen lang zo'n beetje de main source of information is, aangezien heel veel journalisten het land uit geschopt zijn of hun apparatuur kwijt zijn
denk dat er nu herrie gemaakt wordt, dit pik je toch niet na dagen demonstrerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Vraa me af wat er nu in Cairo gaat gebeuren
Ik zie een paar honderdduizend vrijwilligersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef QBay het volgende:
Volgens mij heeft Mubarak zojuist zelfmoord gepleegd...en dat weet ie zelf ook, aan zijn taalgebruik te horen: 'Ik ga sterven op Egyptisch grond'![]()
Mubarak kondigt laatste termijn aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zullen we anders een apart twitter-topic aanmaken?
Tuurlijk dat denken dictators altijd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, volgens Mubarak zouden 'politieke krachten' achter de onrusten zitten? Wie zou hij daarmee bedoelen? Iran? Ik kan me geen ander land bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |