quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef QBay het volgende:
Volgens mij heeft Mubarak zojuist zelfmoord gepleegd...en dat weet ie zelf ook, aan zijn taalgebruik te horen: 'Ik ga sterven op Egyptisch grond'![]()
dit idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom komen hier mensen in dit topic die er 50 delen lang niet geweest zijn om vervolgens te gaan zeiken over Tweetswat al 54 delen lang zo'n beetje de main source of information is, aangezien heel veel journalisten het land uit geschopt zijn of hun apparatuur kwijt zijn
Zullen we anders een apart twitter-topic aanmaken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom komen hier mensen in dit topic die er 50 delen lang niet geweest zijn om vervolgens te gaan zeiken over Tweetswat al 54 delen lang zo'n beetje de main source of information is, aangezien heel veel journalisten het land uit geschopt zijn of hun apparatuur kwijt zijn
denk dat er nu herrie gemaakt wordt, dit pik je toch niet na dagen demonstrerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Vraa me af wat er nu in Cairo gaat gebeuren
Ik zie een paar honderdduizend vrijwilligersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef QBay het volgende:
Volgens mij heeft Mubarak zojuist zelfmoord gepleegd...en dat weet ie zelf ook, aan zijn taalgebruik te horen: 'Ik ga sterven op Egyptisch grond'![]()
Mubarak kondigt laatste termijn aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zullen we anders een apart twitter-topic aanmaken?
Tuurlijk dat denken dictators altijd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, volgens Mubarak zouden 'politieke krachten' achter de onrusten zitten? Wie zou hij daarmee bedoelen? Iran? Ik kan me geen ander land bedenken.
quote:What the fuck ? Is dit vorige week opgenomen ?
Hij vertelt dan ook niets waaruit blijkt dat het recent is opgenomen, allemaal standaard gepraat in de lege ruimte.quote:Ja dat, of hij heeft een week in dezelfde kleding op een stretcher gelegen naast zijn eenzame tvset in zijn bunker op batterijen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
Vrijdag gaat geweldadig worden, als er nu al 2 miljoen man staan, worden dat er Vrijdag nog rustig 3 miljoen ook
bloedig...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
Vrijdag gaat geweldig worden, als er nu al 2 miljoen man staan, worden dat er Vrijdag nog rustig 3 miljoen ook
Nee en nu alweer klaar hiermee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zullen we anders een apart twitter-topic aanmaken?
Muslim Brotherhood, al sinds de vorige verkiezingen een doorn in zn oogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, volgens Mubarak zouden 'politieke krachten' achter de onrusten zitten? Wie zou hij daarmee bedoelen? Iran? Ik kan me geen ander land bedenken.
daar zijn ze wat minder vredig idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
In Alexandrië gaat het straks helemaal mis.
Vandaar dat het even duurde natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef cptmarco het volgende:
hij heeft wel een paar goede speechschrijvers in dienst...
Ja, uit Hollywood wrs.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef cptmarco het volgende:
hij heeft wel een paar goede speechschrijvers in dienst...
Hoor ik ook..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef rakotto het volgende:
Irhal, Irhal, ya gabaan
=
Ga weg, ga weg lafaard!
Dat is wat de menigte nu roept.
Nou, wat is nog heel zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar zijn ze wat minder vredig idd.
Can't blame themquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij zijn ze een beetje boos daar op het plein
Iets met lange tenen en korte lontjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij zijn ze een beetje boos daar op het plein
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
Ik moet opeens denken aan een Mubarak in New Kids stijl:
'Wie is hier nou de president?! Jij of ik?!'
ze moesten even de juiste band opzoeken...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vandaar dat het even duurde natuurlijk.
Sja, vriendlief vroeg nog even heel voorzichtig en zachtjes: ... juichen ze nou, of zijn ze niet zo blij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou, wat is nog heel zacht uitgedrukt.
Dat is nogal discutabel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
Vrijdag gaat geweldig worden, als er nu al 2 miljoen man staan, worden dat er Vrijdag nog rustig 3 miljoen ook
Lmao.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Sja, vriendlief vroeg nog even heel voorzichtig en zachtjes: ... juichen ze nou, of zijn ze niet zo blij?
Ik betwijfel het, dit is niet genoeg tijd voor de politie om zich te organiseren, het leger hebben ze al niet meer mee, en zijn reputatie zakt al als een baksteen, ga nu nog eens 100-den mensen neerschieten en hij sterft nog voor zijn gedwongen aftredenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |