dankquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef megamandy het volgende:
hij wil een amendement aanmaken dat alle partijen aan de verkiezingen mee mogen doen.
Nou, nou
Hij geeft aan deze termijn af te maken, tot de verkiezingen dus, en tot die tijd verder te gaan met die nieuwe regering.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Huisjurist het volgende:
Aparte speech, hij geeft aan te stoppen maar vervolgens wel door te gaan met zijn nieuwe regering.
Bijna leeg? Waar kijk jij naar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef InfoWar het volgende:
plein is bijna leeg man, als die een dagje had gewacht had die niet weg hoeven gaan.
Geweldig die Gif plaatjes van jouquote:
Wat ik al beschreven had. Ik citeer:''Hij stopt, binnen afzienbare tijd. Wellicht tot de nieuwe verkiezingen''.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij geeft aan deze termijn af te maken, tot de verkiezingen dus, en tot die tijd verder te gaan met die nieuwe regering.
of hij heeft een giga bord voor zijn kop.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij is hij verkeerd ingelicht... omringd door ja-knikkers wrs...
Nope, morgen, overmorgen, en vrijdag gaat dit onverminderd verderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef InfoWar het volgende:
plein is bijna leeg man, als die een dagje had gewacht had die niet weg hoeven gaan.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef marcodej het volgende:
Samenvatting speech Mubarak: "Wat zeiken jullie nou."
En daarnaast hij HIJ zo zielig isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef marcodej het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef Dickbride het volgende:
Praat ie nou over zichzelf in de 3e persoon? Goed teken.
Ik denk dat die ook nog zal vertellen dat die een piramide zal bouwen voor zichzelfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef marcodej het volgende:
Snelste manier van nieuwe informatie en vertalingen vanuit het arabisch, helemaal voor mensen zonder stream.quote:
Ik zat ook al te luisterenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef Dickbride het volgende:
Praat ie nou over zichzelf in de 3e persoon? Goed teken.
Eindelijk een punt waarover hij en de demonstranten het wel eens kunnen worden.quote:
Ja, behalve in 1967...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:08 schreef AryaMehr het volgende:
Het is een oud legerofficier. Teveel eer om te vluchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |