quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef QBay het volgende:
Volgens mij heeft Mubarak zojuist zelfmoord gepleegd...en dat weet ie zelf ook, aan zijn taalgebruik te horen: 'Ik ga sterven op Egyptisch grond'![]()
dit idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom komen hier mensen in dit topic die er 50 delen lang niet geweest zijn om vervolgens te gaan zeiken over Tweetswat al 54 delen lang zo'n beetje de main source of information is, aangezien heel veel journalisten het land uit geschopt zijn of hun apparatuur kwijt zijn
Zullen we anders een apart twitter-topic aanmaken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom komen hier mensen in dit topic die er 50 delen lang niet geweest zijn om vervolgens te gaan zeiken over Tweetswat al 54 delen lang zo'n beetje de main source of information is, aangezien heel veel journalisten het land uit geschopt zijn of hun apparatuur kwijt zijn
denk dat er nu herrie gemaakt wordt, dit pik je toch niet na dagen demonstrerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Vraa me af wat er nu in Cairo gaat gebeuren
Ik zie een paar honderdduizend vrijwilligersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef QBay het volgende:
Volgens mij heeft Mubarak zojuist zelfmoord gepleegd...en dat weet ie zelf ook, aan zijn taalgebruik te horen: 'Ik ga sterven op Egyptisch grond'![]()
Mubarak kondigt laatste termijn aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zullen we anders een apart twitter-topic aanmaken?
Tuurlijk dat denken dictators altijd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, volgens Mubarak zouden 'politieke krachten' achter de onrusten zitten? Wie zou hij daarmee bedoelen? Iran? Ik kan me geen ander land bedenken.
quote:What the fuck ? Is dit vorige week opgenomen ?
Hij vertelt dan ook niets waaruit blijkt dat het recent is opgenomen, allemaal standaard gepraat in de lege ruimte.quote:Ja dat, of hij heeft een week in dezelfde kleding op een stretcher gelegen naast zijn eenzame tvset in zijn bunker op batterijen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
Vrijdag gaat geweldadig worden, als er nu al 2 miljoen man staan, worden dat er Vrijdag nog rustig 3 miljoen ook
bloedig...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
Vrijdag gaat geweldig worden, als er nu al 2 miljoen man staan, worden dat er Vrijdag nog rustig 3 miljoen ook
Nee en nu alweer klaar hiermee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zullen we anders een apart twitter-topic aanmaken?
Muslim Brotherhood, al sinds de vorige verkiezingen een doorn in zn oogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, volgens Mubarak zouden 'politieke krachten' achter de onrusten zitten? Wie zou hij daarmee bedoelen? Iran? Ik kan me geen ander land bedenken.
daar zijn ze wat minder vredig idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
In Alexandrië gaat het straks helemaal mis.
Vandaar dat het even duurde natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef cptmarco het volgende:
hij heeft wel een paar goede speechschrijvers in dienst...
Ja, uit Hollywood wrs.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef cptmarco het volgende:
hij heeft wel een paar goede speechschrijvers in dienst...
Hoor ik ook..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef rakotto het volgende:
Irhal, Irhal, ya gabaan
=
Ga weg, ga weg lafaard!
Dat is wat de menigte nu roept.
Nou, wat is nog heel zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar zijn ze wat minder vredig idd.
Can't blame themquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij zijn ze een beetje boos daar op het plein
Iets met lange tenen en korte lontjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij zijn ze een beetje boos daar op het plein
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
Ik moet opeens denken aan een Mubarak in New Kids stijl:
'Wie is hier nou de president?! Jij of ik?!'
ze moesten even de juiste band opzoeken...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vandaar dat het even duurde natuurlijk.
Sja, vriendlief vroeg nog even heel voorzichtig en zachtjes: ... juichen ze nou, of zijn ze niet zo blij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou, wat is nog heel zacht uitgedrukt.
Dat is nogal discutabel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
Vrijdag gaat geweldig worden, als er nu al 2 miljoen man staan, worden dat er Vrijdag nog rustig 3 miljoen ook
Lmao.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Sja, vriendlief vroeg nog even heel voorzichtig en zachtjes: ... juichen ze nou, of zijn ze niet zo blij?
Ik betwijfel het, dit is niet genoeg tijd voor de politie om zich te organiseren, het leger hebben ze al niet meer mee, en zijn reputatie zakt al als een baksteen, ga nu nog eens 100-den mensen neerschieten en hij sterft nog voor zijn gedwongen aftredenquote:
nou nee, hun lont was enorm lang, Vreselijk lang. Maar aan elk lontje komt een einde, en als mubarak zo dom en stom is om het lontje wat extra zuurstof te geven, wat hij zojuist gedaan heeft, kan het nog wel eens een rare nacht worden....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Skwish het volgende:
[..]
Iets met lange tenen en korte lontjes
Okee, die hebben ongeveer dezelfde reactie als ik; too little, too late.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef rakotto het volgende:
Irhal, Irhal, ya gabaan
=
Ga weg, ga weg lafaard!
Dat is wat de menigte nu roept.
Tijd om een slimmere vriend te zoeken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Sja, vriendlief vroeg nog even heel voorzichtig en zachtjes: ... juichen ze nou, of zijn ze niet zo blij?
Precies, dit loopt straks Sadat-style af.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, dit is niet genoeg tijd voor de politie om zich te organiseren, het leger hebben ze al niet meer mee, en zijn reputatie zakt al als een baksteen, ga nu nog eens 100-den mensen neerschieten en hij sterft nog voor zijn gedwongen aftreden
Jij denkt dat iemand een dergelijke boodschap zou kunnen verspreiden zonder enig steun?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, dit is niet genoeg tijd voor de politie om zich te organiseren, het leger hebben ze al niet meer mee, en zijn reputatie zakt al als een baksteen, ga nu nog eens 100-den mensen neerschieten en hij sterft nog voor zijn gedwongen aftreden
Ah een kenner.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef yavanna het volgende:
Triest dat zoveel mensen te lijden hebben onder het regime van 1 oude koppige narcist.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tijd om een slimmere vriend te zoeken?
Ceausescu, herosiem. Ik zie het nog voor me....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg een beetje een Ceausescu 1989-gevoel bij deze toespraak.
Globalisten!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Misstique het volgende:
Volgens mij willen ze op het plein zijn voorspelling "I will die on the soil of egypt" vanavond nog waarmaken.
Als hij in Alexandrië was, dan was het binnen een uur al. Die gasten daar doen alles.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Misstique het volgende:
Volgens mij willen ze op het plein zijn voorspelling "I will die on the soil of egypt" vanavond nog waarmaken.
Tja, die hebben natuurlijk ook het idee dat ze er al dagenlang voor niets staanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Misstique het volgende:
het laatste...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Arcee het volgende:
Zijn ze blij nu hij heeft aangekondigd te vertrekken of willen ze nog steeds dat-ie nú vertrekt?
Dat tweedequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Arcee het volgende:
Zijn ze blij nu hij heeft aangekondigd te vertrekken of willen ze nog steeds dat-ie nú vertrekt?
Goeie toespraak, verkeerde president, zoietsquote:
Ik ben ook erg bang dat het nu omslaat ja. Dat is voor niemand goed. Voor het volk niet, voor de deelnemers niet, en voor de geloofwaardigheid van welke interim-regering dan ook hierna zou moeten komen. Mubarak moet weg, maar er moet wel een soort van overgang zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Misstique het volgende:
Het tweede. De menigte roert zich nu duidelijker dan voor de speech.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Arcee het volgende:
Verkeerde tijd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goeie toespraak, verkeerde president, zoiets
Stel je voor, de US-tanks rijden al in Baghdad rond, en je zou de minister van info horen....quote:
Mubarak wil aanblijven tot verkiezingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
21.57 uur: Mubarak begint
De Egyptische president Mubarak is zijn speech begonnen. Volgens al Arabiya dient hij zijn termijn uit. Hij wil de macht op een ordentelijke wijze overdragen en zich bij de volgende verkiezingen in september niet herkiesbaar stellen. "'Ik ben meteen begonnen met het vormen van een nieuw kabinet om democratische hervormingen mogelijk te maken. Maar er zijn politieke krachten die mijn uitgestoken hand niet aannemen", zei Mubarak
21.03 uur: Obama houdt toespraak
Ook de Amerikaanse president Obama zal vanavond een toespraak houden over de politieke crisis in Egypte.
Verkeerde inhoud vooral. Niet wat men wil, hoe mooi het dan ook schijnt te klinken.quote:
vanuit het oogpunt van Mubarak was het een briljant goede speech...quote:
Ik denk ook dat het helemaal niet eerder is opgenomen en dat hij gewoon echt dacht dat dit met zijn retoriek genoeg zou zijn. Maar ja, hij keek vast alleen staatstvquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef cptmarco het volgende:
[..]
vanuit het oogpunt van Mubarak was het een briljant goede speech...
hij was altijd goed ook in de slechte jaren, hij offert zich op door zich niet verkiesbaar te stellen enz enz...
De VS is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Is dit nou alles wat de VS ervan kon bakken
Hij wilde de troon sws afstaan in september... weliswaar aan zijn zoon, maar toch...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef cptmarco het volgende:
[..]
vanuit het oogpunt van Mubarak was het een briljant goede speech...
hij was altijd goed ook in de slechte jaren, hij offert zich op door zich niet verkiesbaar te stellen enz enz...
Tja, tijd en tijd rekken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Misschien wilden ze wat anders. Alleen is het in de denkwereld van Mubarak onvoorstelbaar om zomaar op te stappen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Nu zit fout, als ik zo de tweets in de gaten hou...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Infection het volgende:
AMSTERDAM - De Egyptische president Hosni Mubarak stelt zich in september niet herkiesbaar. Dat maakte hij dinsdagavond bekend tijdens een toespraak live uitgezonden op de Egyptische televisie.
Direct na Mubaraks aankondiging steeg een gejuich op onder tienduizenden betogers op het Tahrirplein in Caïro.
Is dat dan niet positief? Of heb ik of Nu.nl het verkeerd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |