quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef QBay het volgende:
Volgens mij heeft Mubarak zojuist zelfmoord gepleegd...en dat weet ie zelf ook, aan zijn taalgebruik te horen: 'Ik ga sterven op Egyptisch grond'![]()
dit idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom komen hier mensen in dit topic die er 50 delen lang niet geweest zijn om vervolgens te gaan zeiken over Tweetswat al 54 delen lang zo'n beetje de main source of information is, aangezien heel veel journalisten het land uit geschopt zijn of hun apparatuur kwijt zijn
Zullen we anders een apart twitter-topic aanmaken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom komen hier mensen in dit topic die er 50 delen lang niet geweest zijn om vervolgens te gaan zeiken over Tweetswat al 54 delen lang zo'n beetje de main source of information is, aangezien heel veel journalisten het land uit geschopt zijn of hun apparatuur kwijt zijn
denk dat er nu herrie gemaakt wordt, dit pik je toch niet na dagen demonstrerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Vraa me af wat er nu in Cairo gaat gebeuren
Ik zie een paar honderdduizend vrijwilligersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef QBay het volgende:
Volgens mij heeft Mubarak zojuist zelfmoord gepleegd...en dat weet ie zelf ook, aan zijn taalgebruik te horen: 'Ik ga sterven op Egyptisch grond'![]()
Mubarak kondigt laatste termijn aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zullen we anders een apart twitter-topic aanmaken?
Tuurlijk dat denken dictators altijd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, volgens Mubarak zouden 'politieke krachten' achter de onrusten zitten? Wie zou hij daarmee bedoelen? Iran? Ik kan me geen ander land bedenken.
quote:What the fuck ? Is dit vorige week opgenomen ?
Hij vertelt dan ook niets waaruit blijkt dat het recent is opgenomen, allemaal standaard gepraat in de lege ruimte.quote:Ja dat, of hij heeft een week in dezelfde kleding op een stretcher gelegen naast zijn eenzame tvset in zijn bunker op batterijen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
Vrijdag gaat geweldadig worden, als er nu al 2 miljoen man staan, worden dat er Vrijdag nog rustig 3 miljoen ook
bloedig...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
Vrijdag gaat geweldig worden, als er nu al 2 miljoen man staan, worden dat er Vrijdag nog rustig 3 miljoen ook
Nee en nu alweer klaar hiermee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zullen we anders een apart twitter-topic aanmaken?
Muslim Brotherhood, al sinds de vorige verkiezingen een doorn in zn oogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, volgens Mubarak zouden 'politieke krachten' achter de onrusten zitten? Wie zou hij daarmee bedoelen? Iran? Ik kan me geen ander land bedenken.
daar zijn ze wat minder vredig idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
In Alexandrië gaat het straks helemaal mis.
Vandaar dat het even duurde natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef cptmarco het volgende:
hij heeft wel een paar goede speechschrijvers in dienst...
Ja, uit Hollywood wrs.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef cptmarco het volgende:
hij heeft wel een paar goede speechschrijvers in dienst...
Hoor ik ook..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef rakotto het volgende:
Irhal, Irhal, ya gabaan
=
Ga weg, ga weg lafaard!
Dat is wat de menigte nu roept.
Nou, wat is nog heel zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar zijn ze wat minder vredig idd.
Can't blame themquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij zijn ze een beetje boos daar op het plein
Iets met lange tenen en korte lontjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij zijn ze een beetje boos daar op het plein
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
Ik moet opeens denken aan een Mubarak in New Kids stijl:
'Wie is hier nou de president?! Jij of ik?!'
ze moesten even de juiste band opzoeken...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vandaar dat het even duurde natuurlijk.
Sja, vriendlief vroeg nog even heel voorzichtig en zachtjes: ... juichen ze nou, of zijn ze niet zo blij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou, wat is nog heel zacht uitgedrukt.
Dat is nogal discutabel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
Vrijdag gaat geweldig worden, als er nu al 2 miljoen man staan, worden dat er Vrijdag nog rustig 3 miljoen ook
Lmao.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Sja, vriendlief vroeg nog even heel voorzichtig en zachtjes: ... juichen ze nou, of zijn ze niet zo blij?
Ik betwijfel het, dit is niet genoeg tijd voor de politie om zich te organiseren, het leger hebben ze al niet meer mee, en zijn reputatie zakt al als een baksteen, ga nu nog eens 100-den mensen neerschieten en hij sterft nog voor zijn gedwongen aftredenquote:
nou nee, hun lont was enorm lang, Vreselijk lang. Maar aan elk lontje komt een einde, en als mubarak zo dom en stom is om het lontje wat extra zuurstof te geven, wat hij zojuist gedaan heeft, kan het nog wel eens een rare nacht worden....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Skwish het volgende:
[..]
Iets met lange tenen en korte lontjes
Okee, die hebben ongeveer dezelfde reactie als ik; too little, too late.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef rakotto het volgende:
Irhal, Irhal, ya gabaan
=
Ga weg, ga weg lafaard!
Dat is wat de menigte nu roept.
Tijd om een slimmere vriend te zoeken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Sja, vriendlief vroeg nog even heel voorzichtig en zachtjes: ... juichen ze nou, of zijn ze niet zo blij?
Precies, dit loopt straks Sadat-style af.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, dit is niet genoeg tijd voor de politie om zich te organiseren, het leger hebben ze al niet meer mee, en zijn reputatie zakt al als een baksteen, ga nu nog eens 100-den mensen neerschieten en hij sterft nog voor zijn gedwongen aftreden
Jij denkt dat iemand een dergelijke boodschap zou kunnen verspreiden zonder enig steun?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, dit is niet genoeg tijd voor de politie om zich te organiseren, het leger hebben ze al niet meer mee, en zijn reputatie zakt al als een baksteen, ga nu nog eens 100-den mensen neerschieten en hij sterft nog voor zijn gedwongen aftreden
Ah een kenner.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef yavanna het volgende:
Triest dat zoveel mensen te lijden hebben onder het regime van 1 oude koppige narcist.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tijd om een slimmere vriend te zoeken?
Ceausescu, herosiem. Ik zie het nog voor me....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg een beetje een Ceausescu 1989-gevoel bij deze toespraak.
Globalisten!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Misstique het volgende:
Volgens mij willen ze op het plein zijn voorspelling "I will die on the soil of egypt" vanavond nog waarmaken.
Als hij in Alexandrië was, dan was het binnen een uur al. Die gasten daar doen alles.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Misstique het volgende:
Volgens mij willen ze op het plein zijn voorspelling "I will die on the soil of egypt" vanavond nog waarmaken.
Tja, die hebben natuurlijk ook het idee dat ze er al dagenlang voor niets staanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Misstique het volgende:
het laatste...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Arcee het volgende:
Zijn ze blij nu hij heeft aangekondigd te vertrekken of willen ze nog steeds dat-ie nú vertrekt?
Dat tweedequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Arcee het volgende:
Zijn ze blij nu hij heeft aangekondigd te vertrekken of willen ze nog steeds dat-ie nú vertrekt?
Goeie toespraak, verkeerde president, zoietsquote:
Ik ben ook erg bang dat het nu omslaat ja. Dat is voor niemand goed. Voor het volk niet, voor de deelnemers niet, en voor de geloofwaardigheid van welke interim-regering dan ook hierna zou moeten komen. Mubarak moet weg, maar er moet wel een soort van overgang zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Misstique het volgende:
Het tweede. De menigte roert zich nu duidelijker dan voor de speech.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Arcee het volgende:
Verkeerde tijd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goeie toespraak, verkeerde president, zoiets
Stel je voor, de US-tanks rijden al in Baghdad rond, en je zou de minister van info horen....quote:
Mubarak wil aanblijven tot verkiezingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
21.57 uur: Mubarak begint
De Egyptische president Mubarak is zijn speech begonnen. Volgens al Arabiya dient hij zijn termijn uit. Hij wil de macht op een ordentelijke wijze overdragen en zich bij de volgende verkiezingen in september niet herkiesbaar stellen. "'Ik ben meteen begonnen met het vormen van een nieuw kabinet om democratische hervormingen mogelijk te maken. Maar er zijn politieke krachten die mijn uitgestoken hand niet aannemen", zei Mubarak
21.03 uur: Obama houdt toespraak
Ook de Amerikaanse president Obama zal vanavond een toespraak houden over de politieke crisis in Egypte.
Verkeerde inhoud vooral. Niet wat men wil, hoe mooi het dan ook schijnt te klinken.quote:
vanuit het oogpunt van Mubarak was het een briljant goede speech...quote:
Ik denk ook dat het helemaal niet eerder is opgenomen en dat hij gewoon echt dacht dat dit met zijn retoriek genoeg zou zijn. Maar ja, hij keek vast alleen staatstvquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef cptmarco het volgende:
[..]
vanuit het oogpunt van Mubarak was het een briljant goede speech...
hij was altijd goed ook in de slechte jaren, hij offert zich op door zich niet verkiesbaar te stellen enz enz...
De VS is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Is dit nou alles wat de VS ervan kon bakken
Hij wilde de troon sws afstaan in september... weliswaar aan zijn zoon, maar toch...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef cptmarco het volgende:
[..]
vanuit het oogpunt van Mubarak was het een briljant goede speech...
hij was altijd goed ook in de slechte jaren, hij offert zich op door zich niet verkiesbaar te stellen enz enz...
Tja, tijd en tijd rekken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Misschien wilden ze wat anders. Alleen is het in de denkwereld van Mubarak onvoorstelbaar om zomaar op te stappen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Nu zit fout, als ik zo de tweets in de gaten hou...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Infection het volgende:
AMSTERDAM - De Egyptische president Hosni Mubarak stelt zich in september niet herkiesbaar. Dat maakte hij dinsdagavond bekend tijdens een toespraak live uitgezonden op de Egyptische televisie.
Direct na Mubaraks aankondiging steeg een gejuich op onder tienduizenden betogers op het Tahrirplein in Caïro.
Is dat dan niet positief? Of heb ik of Nu.nl het verkeerd?![]()
Volgens mij bedoelen ze "gejoel"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Infection het volgende:
AMSTERDAM - De Egyptische president Hosni Mubarak stelt zich in september niet herkiesbaar. Dat maakte hij dinsdagavond bekend tijdens een toespraak live uitgezonden op de Egyptische televisie.
Direct na Mubaraks aankondiging steeg een gejuich op onder tienduizenden betogers op het Tahrirplein in Caïro.
Mubarak is toch meer een tough guy dan Ben Ali...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef AryaMehr het volgende:
Boodschap op zijn Arabisch. Duidelijk kan niet. 'Ik zal sterven op Egyptisch grond'.
Kutte is dat de VS is ontstaan ogv nooit zo'n bastard aan het roer van het land...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Doen ze al een tijdje, viel me opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef Toad het volgende:
Al Jazeera noemt hun verslaggevers weer bij naam.
Een beetje raar dat ze bij Nieuwsuur niet die live beelden laten zien, maar een reportage van eerder tonen en vervolgens een tafelgesprek gaan beginnen.
En mensen in de gevangenissen laten verdwijnen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef RobertVH het volgende:
Dat die opstapt is een begin, maar hij zelf moet ook wel begrijpen dat wachten to September en nog tig wetten invoeren en mensen benoemen niet is waarvoor een paar miljoen man op een plein staan...
Gek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef shomila het volgende:
glcarlstrom Gregg Carlstrom
CNN anchors keep saying that protesters in Egypt are celebrating Mubarak's announcement. Not sure which protesters they're talking about...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef gehotseflotst het volgende:
TheReal_Mubarak Hosni Mubarak
I said I was leaving in a few months. Why are you all so angry? #Egypt #Mubarak #jan25 #ElBaradei
1 minute ago
Dat denk ik niet, staats tv schijnt meer en meer op de hand van 'het volk' te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef -jos- het volgende:
Reken maar dat deze speech wel veel mensen thuis die naar de staats TV kijken hebben overtuigd. Ik gok dat het aantal protestante morgen een stuk minder is, maar nog steeds aanzienlijk.
vind de ned omroepen toch erg achter lopen betreft Egypte, en het lijkt wel of ze bang zijn bepaalde groepen voor het hoofd te stoten, ze hoeven geen standpunt in te nemen maar eerlijke journalistiek uit oefenen maar dat doen ze ook niet, de eerste dagen hadden ze het over plunderende jeugd terwijl de volger al wist dat het die poltieagente waren etc.etc. en gewone gangsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef Toad het volgende:
Al Jazeera noemt hun verslaggevers weer bij naam.
Een beetje raar dat ze bij Nieuwsuur niet die live beelden laten zien, maar een reportage van eerder tonen en vervolgens een tafelgesprek gaan beginnen.
Onzin, volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef -jos- het volgende:
Reken maar dat deze speech wel veel mensen thuis die naar de staats TV kijken hebben overtuigd. Ik gok dat het aantal protestante morgen een stuk minder is, maar nog steeds aanzienlijk.
quote:Jan25voices Jan25 Voices
Continuing LPC 3: "He is worth billions. He has the gall to say he never wanted personal profit."
Kun je die ook in een pdf online zetten ergens? Zal ik het bericht daar naartoe linken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef Pien85 het volgende:
Vertaling hele toespraak: https://docs.google.com/d(...)j8/edit?hl=en&pli=1#
Google docs, dus je moet wel even inloggen
Zo dan maar.quote:Hosni Mubarak Speech (February 1st, 2011 at ~11PM Cairo Time)
Fellow citizens, I speak to you in very difficult times Egypt and people were tested and we were thrown into the unknown! Nation was put under hard tests beginning with youth and honorable citizens expressing their demands and worries. Soon though chaos ensued and violence ensued and breaking of constitution Some of the elements tried to express themselves freely but there were political forces pouring oil on the fire by creating havoc through looting, creating fires, taking state property, private property, etc etc..
We are living in difficult times with the fear that overcame the majority of Egyptians and the hysteria around them, and their fear for their families and futures. The past few days, have forced us as a nation and leadership to make choices between chaos and stability and the options are put before us and a new changing reality that wants the army and people to work with us to promote the best for Egypt and its children.
I have begun putting a new government with new priorities that is responding to the youths requests. And I put a VP that will help lead the improvements democratically and constitutionally for the sake of making these changes and restoring order.
However there are political parties that refused these requests to speak due to holding onto their private interests forgoing the public good. And looking at this rejection to speech, an invitation that will not always be there, I will speak now directly to the people to the farmers and workers, Muslims and Christians, sheikhs and youth and to every Egyptian in city and rural on all its lands..
The people know the hard times I have taken responsibility in and what I offered the country in times of peace and war! I am a son of the armed services and not of the people who forgo responsibility my first responsibility is providing security to the country to peacefully transition the power in a safe way for Egypt and give the country to those who Egypt chose in the coming elections
I say this with all truth and independent of the current events I will not run in new election! I have done enough at the service of Egypt and its people but am wanting to close my service to the country in a good, safe way that keeps the constitution and ensures security.
I will say in clear ways what I will do in the coming months to ensure peaceful transition and fixing the constitution. Parliament will be use articles 67 and 77 from the constitution, fixing the way that people are elected to president and imposing term limits! And the current parliament will debate these constitutional changes and what comes from it to the complete laws of the law in an attempt to include opposition, I ask parliament to fix the errors from last election without any issues.
The parliament should work to improve the situation, to improve employment, decrease poverty and improve public good. The police will also be working for the people and protecting the citizen with honor and control and respect for their rights and freedoms and dignity.
I also ask the security services that they take care and find out the people who did this, and find those who did the bad things and protect the good people. This is my promise to the people in my coming few months, I hope that god gives me the strength.
My fellow citizens, Egypt will leave these hard times stronger than it was before. More confident and more stable. The people will exit knowing better what they want and more aware of controlling their destiny and future.
So Hosni Mubarak who speaks to you today, cares a lot for the people he has served for year! This great country is my country , the same way it is every Egyptians country I lived here, and waged war for it and fought for the people and I will die on its land and history will be the judge me.
While the people may come and go the country will remain and its security is in the hands of its children, and god has protected this country generation after generation.
Ja daar hebben we de afgelopen dagen al genoeg voorbeelden van gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef Pistolebob het volgende:
CNN en NU zeggen dat demonstranten juichen.
Weer een voorbeeld van liegende media
Of ze denken:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef AryaMehr het volgende:
De demonstranten op het plein zullen wellicht niet blij zijn, maar hoe zal de gemiddelde Egyptenaar ertegenaan kijken? Mensen die de onveiligheid en stukgelopen economie zat zijn en al blij zijn dat hij uberhaupt een deadline aan zijn politieke loopbaan heeft verbonden.
Model van wie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef IHVK het volgende:
Het model is niet Iran maar het model is Turkije hoor ik op nieuwsuur.
hij heeft het beste met egypte voor...quote:The people know the hard times I have taken responsibility in and what I offered the country in times of peace and war! I am a son of the armed services and not of the people who forgo responsibility – my first responsibility is providing security to the country to peacefully transition the power in a safe way for Egypt and give the country to those who Egypt chose in the coming elections
I say this with all truth and independent of the current events – I will not run in new election! I have done enough at the service of Egypt and its people but am wanting to close my service to the country in a good, safe way that keeps the constitution and ensures security.
I will say in clear ways what I will do in the coming months to ensure peaceful transition and fixing the constitution. ...... So Hosni Mubarak who speaks to you today, cares a lot for the people he has served for year! This great country is my country , the same way it is every Egyptian’s country – I lived here, and waged war for it and fought for the people and I will die on its land and history will be the judge me.
Ik zou niet weten waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je die ook in een pdf online zetten ergens? Zal ik het bericht daar naartoe linken.
Dat is toch goed?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef IHVK het volgende:
PDF'je heb ik inmiddels, dankzij jouw bericht... Nu nog een plek onlinequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarMaar hij staat nu iig in 't topic, kun je er zelf PDFje van maken enzo?
voor zover ze hem uberhaupt vertrouwen dat hij zich aan die deadline zal houden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef AryaMehr het volgende:
De demonstranten op het plein zullen wellicht niet blij zijn, maar hoe zal de gemiddelde Egyptenaar ertegenaan kijken? Mensen die de onveiligheid en stukgelopen economie zat zijn en al blij zijn dat hij uberhaupt een deadline aan zijn politieke loopbaan heeft verbonden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Igen het volgende:
Gisteren demonstreren -> een nieuwe regering
Vandaag demonstreren -> Mubarak stelt zich niet opnieuw verkiesbaar
Morgen demonstreren -> ...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef IHVK het volgende:
Google docs dingetje wordt constant geupdate om de vertaling te perfectioneren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PDF'je heb ik inmiddels, dankzij jouw bericht... Nu nog een plek online
CNN bericht al dagen mensen zijn boos, nu na zijn toespraak juichen ze inenen hahaha echt CNN ook een zender waar van je denktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef Pistolebob het volgende:
CNN en NU zeggen dat demonstranten juichen.
Weer een voorbeeld van liegende media
quote:NRC Live: Demonstranten in Egypte nemen geen genoegen met Mubarak. Ze roepen dat ze naar het paleis van Mubarak zullen gaan als hij niet per direct aftreedt
Damn, dan daar maar naartoe verwijzenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Google docs dingetje wordt constant geupdate om de vertaling te perfectioneren.
http://pdfcast.org/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PDF'je heb ik inmiddels, dankzij jouw bericht... Nu nog een plek online
Vrijdag naar Pers. Paleis hoor ik de verslaggever op AJE net zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat gaat er precies verder gebeuren? Wie praat me bij? Houden de demonstraties op? Of wordt vrijdag judgement dat?
Een verslaggever op al jazeera quoteert net mensen "vrijdag staan we aan het paleis".quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat gaat er precies verder gebeuren? Wie praat me bij? Houden de demonstraties op? Of wordt vrijdag judgement dat?
Dus als je maar lang genoeg mensen onderdrukt heb je toch respect verdiend?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef AryaMehr het volgende:
Toch heb ik best wel medelijden met Mubarak. Is niet niets voor een man van 82.
Hij heeft geluk dat dat niet in Alexandire staat, dan was het nu al afgebrokenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Vrijdag naar Pers. Paleis hoor ik de verslaggever op AJE net zeggen.
Clung too long to his power...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef AryaMehr het volgende:
Dan ben je menselijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef AryaMehr het volgende:
Het is een man van eer die zich niet laat wegjagen en tot aan zijn dood bereid is om te vechten. Een man die voor decennia lang stabiliteit en vrede heeft gezorgd in de regio.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef De_Hertog het volgende:
Dus als je maar lang genoeg mensen onderdrukt heb je toch respect verdiend?
OMG!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Infection het volgende:
Ja ten kosten van zijn eigen volkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is een man van eer die zich niet laat wegjagen en tot aan zijn dood bereid is om te vechten. Een man die voor decennia lang stabiliteit en vrede heeft gezorgd in de regio.
Is het daar nu zo'n chaos dan? Daar krijgen we weinig van me hier vooralsnog.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat dat niet in Alexandire staat, dan was het nu al afgebroken
Stom geouwehoer met dat man van eer zijn... dat was Hitler ook...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is een man van eer die zich niet laat wegjagen en tot aan zijn dood bereid is om te vechten. Een man die voor decennia lang stabiliteit en vrede heeft gezorgd in de regio.
gohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef Toad het volgende:
CNN zegt nu ook dat de demonstranten boos zijn.
FOK! weer als eerstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef Toad het volgende:
CNN zegt nu ook dat de demonstranten boos zijn.
Is ook lastig te zien in zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef Janena het volgende:
[..]
OMG!!!
Gejuich?
Sorry, ben even sprakeloos.
Wat beelden van AJE niks specifieks, maar in Alexandrie zijn ze nog iets meer opgefokt, vooral de eerste dagen van onrustige protestenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is het daar nu zo'n chaos dan? Daar krijgen we weinig van me hier vooralsnog.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè, dankzij onze users die de taal kennen...?
Ja, het is enkel nog wachten tot de concentratiekampen in Egypte ontdekt worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
Stom geouwehoer met dat man van eer zijn... dat was Hitler ook...
Helemaal niet, het uur voorafgaande aan de speech hebben ze er alles aan gedaan om de indruk te wekken dat de demonstranten van 25jan wel enig recht van spreken hadden maar dat de hele actie nu gekaapt was door opportunisten die uit de grotten kwamen en dat ze alleen maar Egypte kapot willen maken. Veel reportages van "gewone" Egyptenaren die het beu waren, die het leven van alledag weer terug wilden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, staats tv schijnt meer en meer op de hand van 'het volk' te zijn
Dat heeft wel voordelen inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè, dankzij onze users die de taal kennen...?
Klopt, maar nu is het daar niet meer zo onrustig toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Wat beelden van AJE niks specifieks, maar in Alexandrie zijn ze nog iets meer opgefokt, vooral de eerste dagen van onrustige protesten
Daar was ook iedereen het wel over eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
"Naast deze opmerkingen, zal Mubarak de Egyptische Eerste en Tweede Kamer de opdracht geven de wet dusdanig te wijzigen dat alle partijen voortaan mee mogen doen met de verkiezingen. Momenteel mag enkel de partij van Mubarak Nationaal-Democratische Partij meedoen."
Heel mooi, elke keer mogen kiezen uit 1 partij.
Joh, dat man van eer zijn staat voor koppige dictatoren die (in het groot en klein) niet van hun koers af gaan wat er ook gebeurt... wat in feite heel dom is. Een slimme man is flexibeler.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, het is enkel nog wachten tot de concentratiekampen in Egypte ontdekt worden.
Ja, idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heeft wel voordelen inderdaad.
Samen? Oude beelden? Dat moet wel, aangezien z'n familie in Londen zit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef Muridae het volgende:
[ afbeelding ]
Beelden van Mubarak en zijn gezin op de Staats TV.
Promotie filmpjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Samen? Oude beelden? Dat moet wel, aangezien z'n familie in Londen zit.
quote:piersmorgan Piers Morgan
BREAKING: Tony Blair says 'it's over' for Mubarak in excl i/v on @PiersTonight CNN 9pm ET
quote:piersmorgan Piers Morgan
MORE BLAIR: 'There's going to be change, and that change will happen reasonably quickly.' - http://on.cnn.com/hseqkJ
Ik vond hem nog wel redelijk uit zijn woorden komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Infection het volgende:
Die vent aan de telefoon is ontzettend dronken ofzo?
Suzanne toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef bokaal het volgende:
Mevrouw Mubarak op Egyptische staatstelevisie // AJE:
[ afbeelding ]
Suzanne Mubarak is Welshquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Suzanne toch?
Is niet Egyptisch, gelet op voornaam?
Maar dat gelach, en dat slome gepraat..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond hem nog wel redelijk uit zijn woorden komen
Die Ben Ali kwam toch ook niet terug op zijn woorden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmmm. en nu? die mubarak komt heus niet op zijn woorden terug.
volgens mij zitten ze nu in een empasse.
Half, egyptische vader (kinderarts), britse moeder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Suzanne toch?
En daarna de Egyptische Tussen kunst en kitsch... (elke week iets uit het oude Egypte...).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef cptmarco het volgende:
op Nile TV nu ontdek-je-plekje Egypte...
Moet er wel lekker rustig zijn nu zonder al die toeristen. Zou morgen uitstekende dag zijn om de vallei der koningen te bezoekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef cptmarco het volgende:
op Nile TV nu ontdek-je-plekje Egypte...
Tsja, als die eerst nog dachten dat ze aan het juichen waren is dat blijkbaar hard nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef HiZ het volgende:
Hehe.... sllimme demonstranten 'go now go now' voor internationale media
Zoals Mubarak al zei: 'de geschiedenis zal over mij oordelen'. Wat natuurlijk ook wel klopt. Hij heeft gezorgd voor stabiliteit en vrede in de regio, werkloosheid in Egypte is zowat, vergeleken met de omringende landen, aan de lage kant en er mag wellicht van politieke vrijheid geen sprake zijn, maar daarbuiten heerst er aardig wat vrijheid. Ik begrijp dat de Egyptenaren een frisse wind door Egypte willen, maar het is nogal de vraag wat dat zal betekenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
Joh, dat man van eer zijn staat voor koppige dictatoren die (in het groot en klein) niet van hun koers af gaan wat er ook gebeurt... wat in feite heel dom is. Een slimme man is flexibeler.
Hoezo, Ben Ali's laatste toespraak was ook dat ie niet zou deelnemen aan de presidentiële verkiezingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmmm. en nu? die mubarak komt heus niet op zijn woorden terug.
volgens mij zitten ze nu in een empasse.
Zolang de voorraad strektquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
(elke week iets uit het oude Egypte...)..
en binnen een paar dagen was hij toen weg...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoezo, Ben Ali's laatste toespraak was ook dat ie niet zou deelnemen aan de presidentiële verkiezingen.
Tsja. Maar het negatieve overheerst natuurlijk altijd de positieve kanten van een zaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zoals Mubarak al zei: 'de geschiedenis zal over mij oordelen'. Wat natuurlijk ook wel klopt. Hij heeft gezorgd voor stabiliteit en vrede in de regio, werkloosheid in Egypte is zowat, vergeleken met de omringende landen, aan de lage kant en er mag wellicht van politieke vrijheid geen sprake zijn, maar daarbuiten heerst er aardig wat vrijheid. Ik begrijp dat de Egyptenaren een frisse wind door Egypte willen, maar het is nogal de vraag wat dat zal betekenen.
Ik denk dat Moebarak vooral kampte met de ongelukkig uitgewerkte open deur-politiek van Sadat, die heeft de hele middenklasse weggevaagd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zoals Mubarak al zei: 'de geschiedenis zal over mij oordelen'. Wat natuurlijk ook wel klopt. Hij heeft gezorgd voor stabiliteit en vrede in de regio, werkloosheid in Egypte is zowat, vergeleken met de omringende landen, aan de lage kant en er mag wellicht van politieke vrijheid geen sprake zijn, maar daarbuiten heerst er aardig wat vrijheid. Ik begrijp dat de Egyptenaren een frisse wind door Egypte willen, maar het is nogal de vraag wat dat zal betekenen.
was live op Moebie-TVquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zonder internet heeft niemand die speech gezien. Laat Mubarak eerst het internet eens aan zetten,
Nou, nee. Hij heeft vooral het beleid dat door zijn voorgangers daarover doorgezet. De echte doorbraken in vredesproces en modernisering kwamen niet van hem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zoals Mubarak al zei: 'de geschiedenis zal over mij oordelen'. Wat natuurlijk ook wel klopt. Hij heeft gezorgd voor stabiliteit en vrede in de regio, werkloosheid in Egypte is zowat, vergeleken met de omringende landen, aan de lage kant
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
Muba is uiterlijk vrijdag weg, dat kan niet anders.
laten we het hopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
Hmmm .. zo heel zeker ben ik daar niet van, maar het zou best kunnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
Zij is half Egyptisch hals Welsh... En dat je het weet, Suzanne is een Egyptische naam van oorsprong.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Suzanne toch?
Hmm, er wordt vrijdag enorm veel gedemonstreerd, zaterdag nog een hardnekkige groep, en dan zwakt het af en gaat men over tot de orde van de dag. in de wetenschap dat het in september voorbij is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
Hij welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
Zijn graf ofzo...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Mr_Memory het volgende:
Als hij gaat, waar zou hij heen gaan?
Okee. |:D.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zij is half Egyptisch hals Welsh... En dat je het weet, Suzanne is een Egyptische naam van oorsprong.
http://en.wikipedia.org/wiki/Susan_(given_name)
Premier van Belgiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Mr_Memory het volgende:
usaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Mr_Memory het volgende:
Pa (egyptenaar) ontmoette ma (geboren en opgegroeid in Wales, gestudeerd en werkzaam in Londen) in Islington. Suzanna is in Egypte geboren, opgegroeid en geschoold.quote:
Op Tunesië na.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
werkloosheid in Egypte is zowat, vergeleken met de omringende landen, aan de lage kant
Dus morgen wel schieten dan, denk je...?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef tass het volgende:
Hij aan de telefoon hoorde je duidelijk denken dat er nu actie ondernomen moet worden eigenlijk, maar dat de mensen daar wel bang voor zijn. Die realiseren hun eigen ook wel op dat plein dat de politie zomaar zou kunnen gaan schieten als de vlam in de pan slaat.....
Klinkt lullig, maar ik ben wel bang dat dat nodig zal zijn om hem weg te hebben. Die blijft zitten waar ie zit, en gaat achter de schermen gewoon door met alles te regelen.
Niemand gelooft toch dat een dictator na DERTIG jaar corruptie, mensenrechten schendingen en weet ik veel wat nog meer, nu opeens een democratisch mannetje is geworden omdat er een paar mensen op een plein wat staan te roepen?!
Denk het niet. Als ik de reactie van het volk zo inschat, zijn ze woedend. Denk dat het vrijdag over is. Linksom of rechtsom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm, er wordt vrijdag enorm veel gedemonstreerd, zaterdag nog een hardnekkige groep, en dan zwakt het af en gaat men over tot de orde van de dag. in de wetenschap dat het in september voorbij is.
kan hij sterven als een martelaar...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef RvLaak het volgende:
Heeft hij wel een vooruitziende blik gehad in zijn speech
Okee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pa (egyptenaar) ontmoette ma (geboren en opgegroeid in Wales, gestudeerd en werkzaam in Londen) in Islington. Suzanna is in Egypte geboren, opgegroeid en geschoold.
Nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm, er wordt vrijdag enorm veel gedemonstreerd, zaterdag nog een hardnekkige groep, en dan zwakt het af en gaat men over tot de orde van de dag. in de wetenschap dat het in september voorbij is.
Maakt niet uit. Geef 'm een golden parachute en maak dat je wegkomt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Mr_Memory het volgende:
Denk niet dat de usa hem toe zal laten. Dat zou kwaad bloed zetten bij het nieuwe regime en ze moeten juist hun best doen die te vriend te houden.quote:
Geef ze een vriendschappelijk duwtje naar het paleis van Mubarak en we hebben een leuke actie film op live tv.quote:
Waar moeten ze tegen gaan rellen dan? ....... er is geen politie waar ze zich tegen uit kunnen leven.... er zijn geen overheidsgebouwen om hun heen. Enkel het leger waar ze respect voor hebben maar die hun wel blokkeert om ergens heen te gaan waar ze schade kunnen aanrichten.quote:
Toch die Belgische dame maar weer vrij latenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Geef 'm een golden parachute en maak dat je wegkomt.
Nou ik hoop het niet natuurlijk. Denk dat dat echt van de bevolking afhangt. Van wat die nu beslissen wat te doen. Juist wat hij aan de telefoon zei: er zullen mensen zijn die denken"zo ist goed" en er zullen erbij zijn die denken, no fuckin way, hij moet weg|!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus morgen wel schieten dan, denk je...?
Weet ik veel, ga lopen ofzo. Ze zijn nu aan het camperenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Waar moeten ze tegen gaan rellen dan? ....... er is geen politie waar ze zich tegen uit kunnen leven.... er zijn geen overheidsgebouwen om hun heen. Enkel het leger waar ze respect voor hebben maar die hun wel blokkeert om ergens heen te gaan waar ze schade kunnen aanrichten.
Dus meer doen dan schreeuwen kunnen ze denk ik niet doen?
Dat de mensenrechten daar geschonden worden omdat ze geen internet zouden hebben.quote:
Dat ze niet kunnen Fok!ken omdat ze geen internet hebben, vond meneer een schending van de rechten oidquote:
Meneer Wu moet z'n feiten even controleren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Dat ze niet kunnen Fok!ken omdat ze geen internet hebben, vond meneer een schending van de rechten oid
Nog steeds dat vertrek, vertrek lafaard, maar dan op zijn Arabisch dusquote:
Dat Mubarak zijn tijd heeft gehad moet ik wel onderschrijven. En op een aantal punten is hij natuurlijk ook aardig despotisch geweest:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. Maar het negatieve overheerst natuurlijk altijd de positieve kanten van een zaak.
quote:Armoede: De bevolking telt meer dan tachtig miljoen zielen en groeit elk jaar met 2 procent. Circa 60 procent van de bevolking is jonger dan dertig. Ruim 18 procent leeft onder de armoedegrens. Op het platteland van Opper Egypte loopt dit cijfer zelfs op tot 40 procent. De regering subsidieert allerlei basisproducten zoals voedsel, volkshuisvesting en brandstof.
Marteling: Marteling en mishandeling komt algemeen voor in gevangenissen en politiebureaus. Maar ook tijdens arrestaties wordt hardhandig opgetreden. Vorig jaar juni sloegen twee agenten op straat in Alexandrië de 28-jarige Khaled Saïd dood. Mensen verdwijnen zonder aanklacht of proces voor langere of kortere tijd in de gevangenis. Niet alleen politieke opposanten, ook bloggers, journalisten, homo's en mensenrechtenactivisten worden geregeld opgepakt.
Corruptie: Corruptie komt in alle segmenten van de Egyptische maatschappij voor, van hoog tot laag. De regering erkent dat corruptie een belangrijk obstakel is voor economische groei en buitenlandse investeringen, maar ontwikkelt geen nationale strategie om het aan te pakken. In de strafwet is omkoperij van buitenlanders niet expliciet opgenomen als strafbaar. Een ander opvallend punt is dat een groot aantal regeringsfunctionarissen immuun is voor vervolging. Met geld kan vervolging worden afgekocht of een diploma op de universiteit verkregen. In de corruptie-index van Transparency International staat Egypte op de 98e plaats.
Ik stopte al met lezen bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef arj1o1 het volgende:
http://aigyptos.wordpress(...)roederschap-nu-echt/
quote:Gezien het feit dat elk Nederland medium u wilt laten geloven dat de Moslim Broederschap een gematigde partij is die tegen geweld is
Ik moet lachenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:52 schreef Jump het volgende:
http://deredactie.be/cm/v(...)31_Egypte_SarahPalin
'Palin: "Straks is Egypte ook nog mijn schuld" '
Wat blijft het toch een dom triest wijfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:52 schreef Jump het volgende:
http://deredactie.be/cm/v(...)31_Egypte_SarahPalin
'Palin: "Straks is Egypte ook nog mijn schuld" '
... goh, toch joh...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat Mubarak zijn tijd heeft gehad moet ik wel onderschrijven. En op een aantal punten is hij natuurlijk ook aardig despotisch geweest:
[..]
En dat ze een nieuwe grondwet willen die niet op een religie gebaseerd is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik stopte al met lezen bij
[..]
De NL-media heeft niets anders gedaan de afgelopen paar dagen dan die idioot Wilders napraten & zeggen dat de MB enge fundi's zijn.
Schijnt nog steeds moeilijk te accepteren zijn voor bepaalde mensen dat de MB ook enkel demoncratie & vrijheid willen. Sterker nog, ze hebben zelfs aangegeven niet in de komende regering te willen zitten.
Vreemd hè? Dat mensen van verschillende geloven gebroederlijk een dictator kunnen wegjagen?
Propaganda.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef arj1o1 het volgende:
http://aigyptos.wordpress(...)roederschap-nu-echt/
Is dat zo? Het voornaamste kritiekpunt op de Nederlandse media is voor mij dat ze te weinig aandacht besteed hebben aan Egypte, met uitzondering van nrc(next), wat ook een gedegen analyse van de Moslimbroederschap had. Maar als er al over de broederschap gesproken werd ging dat vooral over het verboden zijn en dat dit voor sommigen reden was om Mubarak te steunen. Dat het 'enge fundi's' of een Iran-achtige partij is ben ik eigenlijk niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik stopte al met lezen bij
[..]
De NL-media heeft niets anders gedaan de afgelopen paar dagen dan die idioot Wilders napraten & zeggen dat de MB enge fundi's zijn.
September zeggen AJ, verslaggevers & wiki... Dus daar sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef Drifter__ het volgende:
Verkiezingen zijn toch in november, niet september ?
volgens AJE in septemberquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef Drifter__ het volgende:
Verkiezingen zijn toch in november, niet september ?
Aha ok.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
September zeggen AJ, verslaggevers & wiki... Dus daar sluit ik me bij aan
Ik verwacht alleen niet dat het beter zal worden. Armoede is voornamelijk een demografisch probleem en corruptie is natuurlijk enigszins cultureel gelegen. Aan dergelijke marteling, etc. valt natuurlijk wel wat aan te doen.quote:
Ze moeten hem kruizigen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef gehotseflotst het volgende:
TheReal_Mubarak Hosni Mubarak
What hurts more, getting shot or getting hanged? Just wondering out loud. #Egypt #jan25 #Mubarak #ElBaradei
29 minutes ago
Dat is een veel te ingewikkeld sociologisch thema om met een simpel 'natuurlijk' van de hand te doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
corruptie is natuurlijk enigszins cultureel gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |