Een verslaggever op al jazeera quoteert net mensen "vrijdag staan we aan het paleis".quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat gaat er precies verder gebeuren? Wie praat me bij? Houden de demonstraties op? Of wordt vrijdag judgement dat?
Dus als je maar lang genoeg mensen onderdrukt heb je toch respect verdiend?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef AryaMehr het volgende:
Toch heb ik best wel medelijden met Mubarak. Is niet niets voor een man van 82.
Hij heeft geluk dat dat niet in Alexandire staat, dan was het nu al afgebrokenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Vrijdag naar Pers. Paleis hoor ik de verslaggever op AJE net zeggen.
Clung too long to his power...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef AryaMehr het volgende:
Dan ben je menselijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef AryaMehr het volgende:
Het is een man van eer die zich niet laat wegjagen en tot aan zijn dood bereid is om te vechten. Een man die voor decennia lang stabiliteit en vrede heeft gezorgd in de regio.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef De_Hertog het volgende:
Dus als je maar lang genoeg mensen onderdrukt heb je toch respect verdiend?
OMG!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Infection het volgende:
AMSTERDAM - De Egyptische president Hosni Mubarak stelt zich in september niet herkiesbaar. Dat maakte hij dinsdagavond bekend tijdens een toespraak live uitgezonden op de Egyptische televisie.
Direct na Mubaraks aankondiging steeg een gejuich op onder tienduizenden betogers op het Tahrirplein in Caïro.
Is dat dan niet positief? Of heb ik of Nu.nl het verkeerd?![]()
Ja ten kosten van zijn eigen volkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is een man van eer die zich niet laat wegjagen en tot aan zijn dood bereid is om te vechten. Een man die voor decennia lang stabiliteit en vrede heeft gezorgd in de regio.
Is het daar nu zo'n chaos dan? Daar krijgen we weinig van me hier vooralsnog.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat dat niet in Alexandire staat, dan was het nu al afgebroken
Stom geouwehoer met dat man van eer zijn... dat was Hitler ook...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is een man van eer die zich niet laat wegjagen en tot aan zijn dood bereid is om te vechten. Een man die voor decennia lang stabiliteit en vrede heeft gezorgd in de regio.
gohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef Toad het volgende:
CNN zegt nu ook dat de demonstranten boos zijn.
FOK! weer als eerstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef Toad het volgende:
CNN zegt nu ook dat de demonstranten boos zijn.
Is ook lastig te zien in zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef Janena het volgende:
[..]
OMG!!!
Gejuich?
Sorry, ben even sprakeloos.
Wat beelden van AJE niks specifieks, maar in Alexandrie zijn ze nog iets meer opgefokt, vooral de eerste dagen van onrustige protestenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is het daar nu zo'n chaos dan? Daar krijgen we weinig van me hier vooralsnog.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè, dankzij onze users die de taal kennen...?
Ja, het is enkel nog wachten tot de concentratiekampen in Egypte ontdekt worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
Stom geouwehoer met dat man van eer zijn... dat was Hitler ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |