Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
Muba is uiterlijk vrijdag weg, dat kan niet anders.
laten we het hopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
Hmmm .. zo heel zeker ben ik daar niet van, maar het zou best kunnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
Zij is half Egyptisch hals Welsh... En dat je het weet, Suzanne is een Egyptische naam van oorsprong.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Suzanne toch?
Is niet Egyptisch, gelet op voornaam?
Hmm, er wordt vrijdag enorm veel gedemonstreerd, zaterdag nog een hardnekkige groep, en dan zwakt het af en gaat men over tot de orde van de dag. in de wetenschap dat het in september voorbij is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
Hij welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
Zijn graf ofzo...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Mr_Memory het volgende:
Als hij gaat, waar zou hij heen gaan?
Okee. |:D.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zij is half Egyptisch hals Welsh... En dat je het weet, Suzanne is een Egyptische naam van oorsprong.
http://en.wikipedia.org/wiki/Susan_(given_name)
Premier van Belgiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Mr_Memory het volgende:
usaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Mr_Memory het volgende:
Pa (egyptenaar) ontmoette ma (geboren en opgegroeid in Wales, gestudeerd en werkzaam in Londen) in Islington. Suzanna is in Egypte geboren, opgegroeid en geschoold.quote:
Op Tunesië na.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
werkloosheid in Egypte is zowat, vergeleken met de omringende landen, aan de lage kant
Dus morgen wel schieten dan, denk je...?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef tass het volgende:
Hij aan de telefoon hoorde je duidelijk denken dat er nu actie ondernomen moet worden eigenlijk, maar dat de mensen daar wel bang voor zijn. Die realiseren hun eigen ook wel op dat plein dat de politie zomaar zou kunnen gaan schieten als de vlam in de pan slaat.....
Klinkt lullig, maar ik ben wel bang dat dat nodig zal zijn om hem weg te hebben. Die blijft zitten waar ie zit, en gaat achter de schermen gewoon door met alles te regelen.
Niemand gelooft toch dat een dictator na DERTIG jaar corruptie, mensenrechten schendingen en weet ik veel wat nog meer, nu opeens een democratisch mannetje is geworden omdat er een paar mensen op een plein wat staan te roepen?!
Denk het niet. Als ik de reactie van het volk zo inschat, zijn ze woedend. Denk dat het vrijdag over is. Linksom of rechtsom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm, er wordt vrijdag enorm veel gedemonstreerd, zaterdag nog een hardnekkige groep, en dan zwakt het af en gaat men over tot de orde van de dag. in de wetenschap dat het in september voorbij is.
kan hij sterven als een martelaar...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef RvLaak het volgende:
Heeft hij wel een vooruitziende blik gehad in zijn speech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |